بستن

مدعیان جام عرفان در ایستگاه نیمه‌نهایی

گریشنا: با پایان بازی‌های گروهی جام عرفان چهار تیم گراش‌جوان، پرسپولیس‌نوین، جوشن و یاران عرفان به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

Erfan Football

به گزارش مجید افشار مسابقات جام عرفان به یاد زنده‌یاد عرفان بیگلری برگزار می‌شود. در مسابقات گروه یک جام گراش جوان اولین تیم صعود کننده به مرحله‌ی بعد بود. گراش‌جوان هفته آخر بازی نداشت و در دیگر بازی‌ مهم این گروه را دو تیم جوشن و ستاره آبی برگزار کردند که هر دو تیم شانس صعود به مرحله‌ی بعد را داشتند. جوشن با برد سه بر صفر صعود کرد. قضاوت این دیدار را احسان جوکار به همراه حامد بابا احمدی و حمید محمودزاده بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این گروه با حاضر نشدن تیم استقلال، بازی سه بر صفر به سود مقاومت اعلام شد. در نهایت گراش جوان با ۱۰ امتیاز و جوشن با ۸ امتیاز به دور بعد صعود کردند.

در گروه دوم با استراحت تیم اتحاد در هفته پایانی هر چهار تیم شاهین، شهیدان حسن‌زاده، پرسپولیس نوین و یاران عرفان شانس صعود به مرحله‌ی بعد را داشتند. دو تیم چهار امتیازی شاهین و یاران عرفان به مصاف هم رفتند که یاران عرفان یک بر صفر پیروز این دیدار بود. قضاوت این دیدار را حمید عبدالی به مراه حمید محمودزاده و مهدی آذرافروز عهده‌دار بودند.

پرسپولیس نوین ۴ امتیازی و شهیدان حسن زاده با ۶ امتیاز آخرین بازی دور گروهی را انجام دادند. در این بازی پرسپولیس نوین دو بر صفر شهیدان حسن زاده را شکست داد. مجید افشار، حامد بابااحمدی و احمدرضا محمودی این دیدار را قضاوت کردند.

پرسپولیس نوین و یاران عرفان هر دو  ۷ امتیازی شدند ولی پرسپولیس به لطف تفاضل گل بیشتر به عنوان تیم اول صعود کرد.

در نیمه نهایی گراش جوان و یاران عرفان دربی مانند این دوره را برگزار می کنند و جوشن به مصاف پرسپولیس نوین خواهد رفت.

Erfan

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

scroll to top