بستن

این هفته با هلال‌احمر: دو برد و یک تساوی

گریشنا:در هفته چهارم لیگ نوجوانان استان تیم فوتبال هلال‌احمر گراش با یک گل مقابل نی‌ریز به پیروزی رسید در رده جوانان نیز هلال احمر با همین نتیجه تیم کوار را شکست داد و سهم رده‌ی بزرگسالان از این رقابت‌ها تساوی یک بر یک در مقابل تیم شهرداری نورآباد بود.

بدین ترتیب، تیم پارسه‌ی شیراز با ۱۸ امتیاز قهرمان نیم فصل رده‌ی بزرگسالان شد و تیم هلال‌احمر گراش با ۱۵ امتیاز در این نیم‌فصل در جایگاه چهارم ایستاد. در هفته‌ی پنجم، نوجوانان هلال‌احمر، پنج‌شنبه، ششم آذر ماه در ساعت ۱۴، میزبان تیم پیروانی شیراز خواهد بود و تیم جوانان هلال‌احمر نیز جمعه هفتم آذر ماه ساعت ۲ در ورزشگاه گراش با تیم ۲۲ بهمن شیراز رقابت خواهد داشت.

گزارش این سه بازی را به قلم روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر می‌خوانیم؛ تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر با یک گل میزبان خود پاسارگاد نی ریز راشکست داد تا دومین برد پیاپی خارج از خانه‌اش را جشن بگیرد، مهدی غلامی،مرتضی غیرتمند،محمدعلی کرباسی،آرمان کامیاب،رضا دانشور(۷۰سعیدآذرکیش)،ابراهیم کامیاب،امیرحسین حسن نژاد،رضا سوزنده،محمدآتشی(۸۰مصطفی نظافت)،مهدی محمدی و علیرضا احمدی در این رقابت‌ برای این تیم بازی کردند و مهدی کهندلی،ابوالحسن غلامی به سرپرستی حجت عابدی کادر فنی هلال احمر را تشکیل می‌دادند.

از هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان استان تیم فوتبال هلال احمر می‌بایست در نی‌ریز به مصاف تیم پاسارگاد این شهرستان می‌رفت، با توجه به این‌که هلال احمر در سه بازی نخست خود صاحب دو برد و یک تساوی شده بود و بعد از تیم وصال شیراز با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار داشت نیاز مبرم به هر سه امتیاز این بازی داشت آنها که در هفته قبل تیم فیروزآباد را در خانه اش شکست داده بودند عزم خود را جزم کرده تا پیروزی‌هایشان تداوم داشته باشد.
گراشی‌ها بازی را خوب شروع کردند و پس از خلق چند موقعیت جدی در دقیقه ۲۷ توسط رضا دانشور به گل اول دست یافتند و از حریف خود پیش افتادند و علی‌رغم برتری نسبی یاران هلال احمر بر حریف نی‌ریزی خود بازی در نیمه اول با یک گل به پایان رسید.
در نیمه دوم، فشار حملات تیم میزبان،بیشتر و بیشتر می‌شد که دفاع منسجم هلال احمر مانع از گشودن دروازه شد تا در روزی که مهاجمان هلال احمر فرصت‌های زیادی را از دست دادند بازی با همان یک گل به نفع نماینده گراش به پایان رسد. هلال احمر با این برد ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. این تیم باید هفته بعد در گراش با تیم افشین پیروانی شیراز دیدار نماید.

حجت عابدی سرپرست نوجوانان هلال احمر پس از پایان بازی اظهار داشت خدا را شاکریم که صاحب سه امتیاز این بازی شدیم تا همچنان در بالای جدول خود را نگه داریم و چشم به بازی‌های آینده داشته باشیم.

helal ahamar10پیروزی جوانان هلال احمر مقابل کوار: تیم فوتبال جوانان هلال احمر در یک بازی سخت و نفسگیر حریف قدرتمند خود یعنی ستاره جنوب کوار را در شهر خودش با یک گل شکست داد؛
از هفته چهارم لیگ برتر جوانان استان تیم جوانان هلال احمر مهمان تیم ستاره جنوب کوار بود و با توجه به این‌که دو تیم در رده‌های دوم و سوم جدول قرار داشتند بر حساسیت این بازی افزوده بود از طرفی چون در چند سال اخیر امتیاز گرفتن از تیم‌های کواری کار دشواری به نظر می‌رسد، هلال احمر برای پیروزی در این دیدار نیاز به تلاش مضاعف داشت تا این امر محقق شود.
با شروع بازی بیشتر توپ در میانه های میدان در جریان بود،غیبت چندین بازیکن کلیدی هلال احمر باعث شده بود مربیان این تیم از چند بازیکن نوجوانان در ترکیب خود استفاده کنند.
هر چند دو تیم حملاتی را بر روی دروازه همدیگر به وجود آوردند ولی بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید با شروع نیمه دوم هلال احمر توپ و میدان را در اختیار گرفت تا این‌ که در دقیقه ۶۹توسط محمدرضا درقه به گل دست یافتند و در نهایت با این گل به برتری دست رسیدند و سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کردند. جوانان هلال احمر با این گل، ۹ امتیازی شد و در مکان دوم جدول قرار گرفت. برای جوانان هلال احمر در این بازی احمدرضامحمودی، امین وفایی‌فرد،مجتبی شیرشمسی، مرتضی غیرتمند، سیاوش حاتمی،رضا قنبری زاده،محمدآتشی(۷۰ابراهیم کریمی)،علی زاهدی،احمد غفاری،محمدرضا درقه و محمد غفوری به مربیگری مهدی کهندلی و ابوذر عباسی بازی کردند.

helal-ahmar41تساوی هلال احمر مقابل شهرداری نورآباد:تیم فوتبال هلال احمر گراش توانست حریف قدرتمند خود شهرداری نورآباد را در زمین خودش با تساوی یک بر یک متوقف کند.
از هفته نهم و آخرین بازی دور رفت لیگ برتر بزرگسالان فوتبال فارس، جمعه، سی‌ام آبان یک بازی بین دو تیم هلال احمر گراش و شهرداری ممسنی در نورآباد برگزار شد و به دلیل فاصله نزدیک تیم‌های صدر جدول این بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود. هلال احمر گراش با ترکیب عبداله درویشی،ابولفضل مبارکی، رضا جوکار، مصطفی رادمرد، محسن محسنی، سید قاسم استخر،مرتضی کمالی، خلیل کهندلی، محمد جواد آذرآیین و آرش فتحی،حمید رحیمی(۶۸سعید بلاغی) پا به میدان نهادند.

نادر بختیار، سعید پورشمسی،علی غلامی، سعید بلاغی وعلی زاهدی ذخیره‌های هلال احمر در این بازی بودند. باشروع نیمه اول تیم شهرداری ممسنی حملاتی را بر روی دروازه هلال احمر تدارک دید در دقیقه ۱۰این بازی، قاسم استخر به دلیل آسیب دیدگی تعویض و علی غلامی وارد بازی شد، در این دقایق که ناهماهنگی در خط دفاع هلال احمر دیده می‌شد، تیم ممسنی به گل اول این مسابقه دست یافت. پس از این گل هلال احمر با تغییر تاکتیک که از شروع بازی با سیستم۴.۳.۲.۱به میدان رفته بود تبدیل به۴.۴.۲ تغییر داد و حملات خود را از جناحین به خصوص توسط علی غلامی افزایش داد.

این نیمه با همان تک گل، پایان یافت در شروع نیمه دوم سعید پورشمسی مهاجم جوان و آینده‌دار این تیم به جای خلیل کهندلی که دچار مصدومیت شده بود وارد میدان شد. خلیل کهندلی، در خط هافبک بازی می‌کرد. با شروع نیمه دوم جریان بازی تغییر یافت و هر لحظه خط هافبک و مهاجمین هلال احمر به دروازه حریف نزدیک و صاحب موقعیت‌هایی فراوانی برای گل زدنی می‌شدند که با بد شانسی از دست می‌رفت.

دقیقه۶۵، علی غلامی در جناح چب صاحب توپ شد که آن را به محمد جواد آذرآیین سپرد، این بازیکن با تجربه پس از دریبل بازیکن روبه‌رو توپ را به سمت دروازه شهرداری سانتر نمود که در این بین آرش فتحی مهاجم هلال احمر توسط مدافع شهرداری سرنگون و تیم هلال احمر صاحب یک ضربه پنالتی شد.

ضربه پنالتی توسط مصطفی رادمرد مدافع جوان هلال احمر به زیبایی به گل تبدیل شد. هلال احمر که با این گل روحیه گرفته بود، حملات خود را افزایش داد اگر چه هلال احمر حملات خود را ادامه می‌داد، تیم ممسنی چشم به ضدحملات خود دوخته بود که با هوشیاری ابولفضل مبارکی، رضا جوکار، محسن محسنی و مصطفی رادمرد مدافعان و واکنش‌های عبداله درویشی دروازه‌بان این تیم دفع می‌‌شد. سرانجام این بازی پرافت و خیز با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم با تساوب به استقبال نیم فصل بروند و چشم به بازی‌های برگشت داشته باشند.

helal ahamar1جواد آذربادگان پس ازپایان بازی گفت:«خدا را شکر که توانستیم گل خورده را جبران کنیم تا با یک امتیاز باارزش چشم به بازی‌های برگشت داشته باشیم. از عملکرد تیم مخصوصا در نیمه دوم راضی هستم هر چند اگر مهاجمان تیم‌ قدر موقعیت‌ها را دانسته بودیم حتی پیروز این دیدار هم می‌شدیم.البته نمی‌توان قضاوت خوب و منصفانه نورمحمدی داوری این بازی به همراه کمک‌هایش را نادیده گرفت.»

آذربادگان در پایان از زحمات درویشی ریاست آموزش و پرورش، قائدی شهردار سابق گراش، مهندس جعفری مدیر عامل محترم استان محسنی رییس جمعیت هلال احمر گراش همچنین موسوی رییس جمعیت هلال احمر نورآباد که همکاری لازم را به جهت اعزام هر سه رده به عمل آوردند تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه هلال احمر طی دو روز، سه اعزام، شامل اعزام جوانان به کوار، نوجوانان به نی‌ریز و بزرگسالان به نورآباد انجام دادند که حاصل آن دو برد و یک تساوی بود. حال با توجه به همزمانی برگزاری این سه رده در مسابقات امسال باز هم این احتمال دارد که هر سه تیم در هفته‌های آینده در خارج خانه بازی داشته باشند که کاری بس هزینه‌بر و دشوار است و همکاری مسولین و نیز خیرین ورزش‌دوست را می‌طلبد تا این تیم را حمایت کنند تا بدون دغدغه به مصاف حریفان بروند.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top