بستن

دومین برد ۵ بر صفر، شهدا را به صدر برد

گریشنا: تیم فوتسال شهدا با دومین برد پنج بر صفر در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان فارس به صدر جدول رسید.

تیم فوتسال شهدا در حضور نزدیک ۲۰۰ تماشاگر خودی دومین برد را در لیگ برتر فوتبال فارس به دست آورد. جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ شهدای گراش در سالن آبشار اندیشه رودرروی پرواز وراوی مهر قرار گرفت. شهدا با گل‌های عالی‌پور، حامد فروزش، علیرضا عظیمی و زکریای عظیمی توانست در این دیدار پیروز باشد. شهدا با مربیگری احسان جوکار و سرپرستی حمید پورشمسی به زمین رفت.

میرزا اکبری رییس اداره ورزش و جوانان، اسماعیل حسن‌نژاد رییس هیات فوتبال گراش به همراه جمعی از پیشکسوتان تیم شهدا مهمانان ویژه این بازی بودند.

در دیگر بازی‌های این هفته نبرد داراب یک بر صفر خاوران جهرم را برد و پارسیان فسا ۴ بر یک برابر نماینده فیروزآباد پیروز شد. با این نتایج شهدا و گراش و نبرد داراب شش امتیازی شدند اما شهدا با تفاضل گل ده بالاتر از نبرد سه گله قرار گرفت.

Footsal Shohada

 

5 نظر

  1. امیدوارم با قهرمانی، فوتسال گراش درسطح کشور حرفی واسه گفتن داشته باشیم با جوانانی که با استعدادی که در شهرستان داریم

  2. خواهرزاده عزیزم حامد فروزش
    جای بسی افتخار است که شما یک گل بازی را به ثمر رسانده اید .گل پسربه امید گلهای بیشترشما
    انشاالله جشن قهرمانی دعوت بنده
    باسپاس

  3. منم به نوبه خودم این موفقیت را به دوست عزیزم حاج احسان جوکار مربی زحمتکش و پرتلاش تیم فوتسال شهدا،آقای پورشمسی سرپرست ، بازیکنان باغیرت و نیز جامعه ورزش گراش تبریک و خسته نباشید عرض مینمایم انشاله این صدرنشینی تداوم داشته باشد تا سال بعد شاهد رقابت این تیم یکدست و یکدل در لیگ کشور باشیم
    چیزی که محقق شدن آن به یاری حق دور از دسترس نیست؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top