بستن

درستکار فرمانده سپاه گراش شد

گریشنا: در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش برگزار شد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش با حضور فرماندار، جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس، امام جمعه بخش ارد، معاون فرماندار، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان بهمنی ناحیه مقاومت بسیج گراش برگزار شد.در این مراسم از خدمات ۲ سال و نیمه سرگرد مفتاح قدردانی و سروان محمد مهدی درستکار بعنوان فرمانده ناحیه سپاه گراش معرفی شد. به گزارش گریشنا مفتاح برای ادامه خدمت به شهرستان صفاشهر می‌رود.

محمدمهدی درستکار دانشجوی کارشناسی ارشد و  اهل شهرستان فسا است. او مسئولیت بسیج دانشجویی شهرستان فسا و جانشینی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش در کارنامه دارد. کسب رتبه ۴ و ۵ کشوری در دوران مسئولیت بسیج دانشجویی از افتخارات اوست.

به گزارش لادستان امروز در لار نیز امیر جاهدی که پیش از این بخشدار مرکزی لارستان بود به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان معرفی شد.

13930912 Sepah Farmandar

به گزارش عابدی، فرودی فرماندار گراش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با بیان اینکه سپاه و بسیج حافظ منافع و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: نقش سپاه به عنوان یک نیروی مردمی قوی، در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و این نیروی ارزشمند به عنوان میراث گرانقدرامام خمینی (ره) حافظ منافع و دستاوردهای نظام اسلامی است.

فرماندار گراش با اشاره به عمق اندیشه و بینش سیاسی امام راحل در پیام تاریخی امام خمینی (ره) که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، تصیرح کرد: سپاه و بسیج در حقیقت نیروهای انقلاب اسلامی هستند که با جانفشانی باعث تثبیت امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران شده اند.

اصغر فرودی تقویت سپاه را تقویت کشور دانست و خاطر نشان ساخت: سپاه در کنار ایجاد امنیت کشور به عمران و آبادانی هم می پردازد و وظیفه همه مردم است تا در راستای تقویت این نهاد مقدس گام بردارند.

نماینده دولت در شهرستان گراش با اشاره به دستاورد دولت گفت: دولت تدبیر و امید در راستای پیشرفت همه جانبه کشور و توسعه زیرساخت ها گامهای اساسی بر می دارد و امروز با تلاش دولت در امور  مختلف  شاهد رشد و توسعه در همه حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ، بهداشتی و ورزشی هستیم.

وی تغییر مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران امر طبیعی دانست و افزود: نگرش مدیران خدمت صادقانه به مردم است و در نظام جمهوری اسلامی مسئولین در واقع خدمت گذار مردم هستند.

فرودی از خدمات فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش تقدیر کرد و افزود: اخلاص، صداقت و پشتکار از ویژگی‌های بارز سرگرد مفتاح بود و در دوران مسئولیت ایشان سپاه با کمک خیرین شهرستان  قدم‌های خوبی در حوزه عمرانی و زیربنایی در مرکز شهرستان، بخش ها و روستاها برداشت.

رئیس شورای تامین شهرستان اضافه کرد: امنیت حاکم در شهر ثمره همفکری، تلاش و برنامه ریزی های مسئولین و اعضای شورای تامین است.

وی همچنین سروان درستکار را فردی ارزشمدار و تلاش گر معرفی کرد و خواستار تداوم حرکت خدمت گذاری به مردم شد.

13930912 Sepah Gazani

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: دفاع مقدس نماد انقلابی و حماسی مردم سلحشور ایران اسلامی است که مقاومت جانانه جوانان این مرزوبوم را در برابر ظلم مستکبرین به تصویر کشیده است.

سردار گزنی با اشاره به آیاتی از قران کریم، بهترین انفاق را انفاق جان در راه خدا عنوان کرد و اظهار داشت، شهدا از بهترین هستی خود گذشتند تا خط نورانی اسلام زنده بماند.

وی با بیان اینکه قیام انقلاب اسلامی از نهضت سیدالشهدا(ع) سرچشمه گرفته است، افزود: نهضت عاشورا برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود و امروز همه موظف به اقامه این فریضه الهی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) برای استقرار نظام دینی و اسلامی در جامعه تلاش کرد، افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فتنه های زیادی از طرف دشمنان اسلام به وقوع پیوست و امروز بیشترین تهدیدات دشمن در جبهه فرهنگی است.

سردار گزنی هدف  فتنه سال ۸۸ براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در فتنه های بعد از انقلاب نقش بی بدیل و محوری رهبری باعث شد دشمنان نظام مایوس و سرافکنده شوند.

وی اضافه کرد: ولایت خط مستقیم اسلام است و جامعه ای که ولایت پذیر باشد از انحراف بدور است و سعادتمند می شود.

این مقام مسئول با اشاره با آسیب شناسی جریان های بعد از انقلاب گفت: نباید گذاشت سبک زندگی به گونه ای پیش رود تا متضاد با ارمان های نظام و ارزشهای اسلامی باشد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه پیام عاشورا در خط ولایت بودن است، تصریح کرد: ریزش های بعد از انقلاب کسانی بودند که پیام عاشورا را درک نکردند و اگر می خواهیم عزت اسلام، استقلال نظام و ارزش های انقلاب حفظ شود باید از پیام عاشورا درک درستی داشته باشیم

سردار گزنی از مدیریت صادقانه سرگرد مفتاح فرمانده قدیم تقدیر کرد و از درستکار فرمانده جدید خواست تا نسبت به افزایش حضور بسیجیان در صحنه تلاش کند.

13930912 Sepah Meftah

سرگرد مفتاح فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش توسعه کمی و کیفی بسیج را لازمه شهرستان عنوان کرد و افزود: با همکاری نیروهای بسیجی و نهاد های شهرستان در راستای توسعه کمی و کیفی بسیج گام های موثری برداشته شد.

وی توسعه زیربناهای عمرانی در شهر و روستا، افزایش رده های مقاومت، افزایش فعالیت بسیج، ساماندهی شجره طیبه و تشکیل حلقه های صالحین، توسعه ورزش، ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی، ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی و تلاش در جهت تحقق این سیاست و نگاه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین عملکرد خود در سپاه گراش عنوان کرد. مفتاح از همراهی خیرین ،مسئولین شهرستان، نیروهای بسیجی ، فرماندهان پایگاه های مقاومت تقدیر و تشکر کرد.

13930912 Sepah Dorostkar

سروان درستکار فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش در این جلسه گفت: برای دست یابی به اهداف بلند باید با عزم جدی و مسئولیت‌پذیری بالا گام برداشت.

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت باید در جامعه ترویج پیدا کند، افزود: احساس مسئولیت باید همراه با دغدغه و بصیرت باشد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

7 نظر

  1. با ای کاریای ک مسئولین کردان باید فاتحه گراش آخنوم بابا ی فک برا گراش بکنید. مگه چه ابه ک فرمانده گراش سرهنگ به.ای گراشی که مو دیدام تا صد سال دگه پیشرفت ناکو ، احتمالا واگردم و زمانی ک گراش بخش وا

  2. ضمن عرض تبریک خدمت اقای درستکار و ارزوی موفقیت برای ایشان و انشالله شاهد پربارتر شدن بسبج و اتحاد در بین بسیجیان باشیم

  3. دقت کردین این چند وقته هرکدوم از مسئولین تودیع شدن یه عده تو سایت زدن فلانی چه کاری برای گراش کرده.در حالی که همین اقایون همیشه معترض خودشون حاضر نیستند هیچ مسولیتی به عهده بگیرن

    1. همشهری جان . بی خیال “همین آقایون همیشه معترض “بگدارید نق شان بزنند باد توی هواست ضرری نیست که اعصاب بزنی .حالا جان کاکا اگر شما در گراش .مقامی . ریاستی. شغلی .مسولیتی . میز خالی کارمندی دربون اداره ای.ویا هر کار ابرومندانه دیگری آماده ودر دست دارید اعلان دارید . حتما کاکاجبهای مسولیت پذیر پیدا خواهند شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top