بستن

امام جمعه و فرماندار در جمع دانشجویان

گریشنا: به مناسبت شانزدهم آذر روز دانشجو، امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، رئیس دانشکده علوم پزشکی و برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در دانشکده علوم پزشکی گراش با دانشجویان این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری شهرستان گراش، اصغر فرودی فرماندار گراش در جمع دانشجویان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان گفت:«دانشجو باید در صحنه مدیریت جامعه حضور فعال داشته باشد و در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان کشور مشارکت کند.»

فرماندار گراش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو با بیان این که دانشجویان به عنوان نیروهای فرهیخته از جایگاه ارزشمندی در جامعه برخوردارند،افزود:« شانزدهم آذر نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، یادآور دلاور مردی و جانفشانی‌های دانشجویان غیور برای زنده کردن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.»

اصغر فرودی با اشاره به این که دانشجو پایه و اساس پیشرفت جامعه است، تاکید کرد:«دانشجویان مدیران آینده کشور هستند و دانشجو با نگاه واقع‌بینانه و درک درست از شرایط امروز جامعه و نگاه به گذشته می‌توانند در راستای توسعه و پیشرفت کشور موثر باشد.»
وی بصیرت و آگاهی از مسائل کشور را لازمه دانشجو عنوان کرد و افزود:«جامعه دانشگاهی با آشنایی به مسائل و مشکلات کشور باید برای پیشرفت و توسعه علمی همواره نقش آفرینی کنند و در راستای رفع مشکلات جامعه گام بردارند.»
فرماندار گراش پیشرفت کشور را نتیجه حضور دانشجویان در صحنه دانست و اضافه کرد:«گاهی ایده و عمل یک دانشجو گره‌های بزرگی از مشکلات کشور باز می‌کند در همین راستا می‌طلبد مسئولین ارتباط بیشتری با این قشر داشته باشند و از ایده علمی و ارزشی دانشجویان در پیشبرد اهداف استفاده کنند.»
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب نوپا با شعار نه شرقی و نه غربی بنا شده است، خاطر نشان ساخت:«دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند نقاط مثبت را منفی و پیشرفت و توسعه کشور را تضعیف کنند.»

daneshgo4فرودی با بیان اینکه شهدا به خاطر عشق به وطن از جان و مال خود گذشتند، تصریح کرد:«بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیشرفت و افتخارات بسیاری در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نصیب ملت ایران شده است و امروز ایران اسلامی در عزت و اقتدار به عنوان الگوی کشورهای جهان قرار گرفته است.»
نماینده دولت در شهرستان گراش با تاکید بر اینکه خدمات دولت تدبیر و امید ارزشمند و قابل دفاع است،گفت:«دولت با شناخت مسائل و مشکلات مردم برای خدمت‌رسانی به مردم تلاشی مضاعف دارد و خدمت رسانی به مردم از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.»
وی افزود:«نقش دانشجویان باید در توسعه شهرستان تبیین شود و مسائل و مشکلات شهر زیر ذربین و نگاه تیز‌بینانه دانشجویان قرار بگیرد.»
امام جمعه گراش در این جلسه ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت:«دانشجویان با قدرت و دانش باید آینده کشور را بسازند و با توان بالا به مردم میهن اسلامی خدمت کنند.»
حجت الاسلام والمسلمین حسینی رعایت اعتدال در امور را مهم عنوان کرد و اظهار داشت:«دانشجو هیچ‌گاه نباید سیاست‌زده باشد و همواره باید اعتدال که تاکید اسلام نیز در آن است، سر لوحه کار خود قرار دهد.»
وی نقش دانشجو را در جهت توسعه و پیشرفت کشور موثر دانست و عنوان کرد:«دانشجو باید به آینده امید داشته باشد و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند و نقش دانشجو در تحول کشور نقش کلیدی است.»
امام جمعه گراش تلاش شبانه روزی لازمه پیشرفت همه جانبه کشور دانست و گفت:«برای دستیابی به توسعه متوازن باید به دانشگاه‌ها نگاه ویژه‌ای شود.»
دکتر بهمنی، ریئس دانشکده علوم پزشکی گراش در این مراسم روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت و یاد خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت.
در این جلسه برخی از مشکلات دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. تامین امکانات ورزشی و رفاهی، افزایش ساعت‌های کارآموزی، تامین امکانات حمل و نقل مهمترین مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان در روز دانشجو بود.
اصغر فرودی از خوابگاه دانشگاه بازدید و در دیداری چهره به چهره با دانشجویان از نزدیک به مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.
daneshgo3

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

16 نظر

  1. دوتا سوال
    ۱- این مقامات به صورت تفکیک جنسیتی با دانشجوها صحبت کردن؟
    ۲- این چه طرز دیدار هستش که مقامات رو صندلی نشستن و بقیه زیر دلشون! واقعا داخل اون دانشگاه به اون بزرگی هیچ سالن اجتماعات یا کلاسی نبود که در شان یک دانشجو باشه؟

    1. با سلام
      جهت اطلاع این دوست عزیز باید بگم که این دیدار در خوابگاه دانشجویی بوده به همین خاطر تفکیک جنسیتی هستش و سالن مجهز و پیشرفته نیست وگرنه سالن های پیشرفته و مجهز در دانشگاه وجود داره . با تشکر

  2. واقعاً امام جمعه و فرماندار یک مدیر برنامه یا مشاور ندارن؟
    آخه این چه برنامه ای بود؟

    حمداللله بهترین امکانات داریم، اما روش استفاده و زمان استفاده رو ازش بلد نیستم
    متاسفم… همین

  3. سلام جناب A خود مسئولین مارا بهتر از خود ما می شناسند لذا به همان شیوه ای که در شان ما میدانند برخورد میکنند در سطح شهر چند درصد جوانان دانشجو به این روز مهم اهمیت میدهند وبراشون اهمیت داره اصل علم ودانشگاه مگر فرهنگ به ساختمان بزرگ درست میشه اول باید فرهنگ داشت آنگاه ساختمانهای به این مجللی اگر تلاش کنیم از راه علم به ثروت برسیم نه برعکس اعتبارمان به اندازه مرتبه علم حتی نزد حاکمان بالا میرودبقول سقراط ثروت فضیلت نیست که از طریق فضیلت ثروت به دست می آید پس سعی کنیم نگاه مسئولین را نیز با رفتارخود که جز خودآگاهی نیست را نسبت به خود عوض کنیم تا کمترپس از کشف جسارت احساس حقارت کنیم لطفا درج فرمایید

  4. باید این سه نفر هم (آقای فرودی فرماندار،آقای حسینی امام جمعه،آقای بهمنی رییس دانشکده)به احترام دانشجوها در مقابل آنها روی زمین می نشستند.
    واقعا افت داره برای دانشکده با این همه امکانات، مدیریت دانشکده ضعیفه که نمی تونه از امکانات استفاده کنه برای رفاه حال دانشجو هایش.کاش این مطلب رو تو سایت نمیزدید.دانشجوهای شهرهای کناری ببینند مارو حتما مسخره میکنند
    ممنون از شکارچی لحظه به لحظه ی آقای فرماندار(آقای عابدی)بابت شکار کردن این صحنه زیبا

  5. از اقای عابدی روابط عمومی فرمانداری به خاطر فعالیتشون باید تشکر بشه اگه مسئولین شهر در کارهاشون و عملکردشون شفاف سازی میکردن خیلی خوب میشد. اقای عابدی بابت اطلاع رسانیتون ممنونیم

  6. اخه شماها چرا اینجوری هستین؟؟!! یعنی از زمین و زمان شکایت دارید…
    اینهمه مدت تو گریشنا من یه پست ندیدم که بیاد بخاطر یه کاری یا یه برنامه ای تشکر کنه
    حالا چرا اون رو صندلی نشسته چرا فلانی رو زمین نشسته اینا حرفای یه بچه هس بنظرم !!!!!
    به همه چی از دید منفی نگاه میکنید…مگه شما ها خودتون بی عیب و نقص هستید…بابا بسه دیگه

    1. خانم یا جناب، من خودم دقیقا به خاطر همین سیاه نمایی ها و جرو بحث های بی جهت یا مغرضانه که گاهی فقط هدف تخریب هستش، خیلی وقت بود که به گریشنا سری نزده بودم… اما وقتی این تصویر و دیدم واقعا تاسف خوردم که یک فرماندار یا امام جمعه ی یک شهر و کلا مقامات یک شهر در خوابگاه، اون هم خوابگاهی که امکاناتی نه در شان گروهی از مقامات یک شهرستان و نه در شان دانشجویانی که برای تبریک به آنها به آن خوابگاه آمده اند وجود ندارد. چرا باید در این محیط انجام بشه؟… این که کار آقای فرماندار و امام جمعه وقت، برای انجام این عمل قابل تقدیر و تشکر هست هیچ بحثی نیست اما واقعا بهتر نبود در فضا و مکان بهتر…؟

      پ.ن: اینو باید قبول کرد که همیشه نکته های منفی بیشتر از نکته های مثبت به چشم میاد… البته جای انصاف هم باید گذاشت

      پ.ن: وقتی با افتخار میگید شهرستان گراش، باید همه چیز در شان اون اسم و نام باشه.

  7. حالا مگه اسمون به زمین اومده که این جور باب انتثاد باز کردین؟خوب یه جمع دوستانه بوده تو ی سالن مطالعه خوابگاهه.زشت هم نیس.چه اشکالی داره این جورجلسه ها به صورت غیر رسمی ودوستانه باشه.خداروشکر دانشکده سالن هم داره اما صلاح دونستن توخوابگاه برگزار کنن.پس زیاد نباید همه چی روبه باد انتقاد گرفت.اخه خود دانشجوها که به این روش راضی تر هستن پس چرا ما داریم زیادی جوش میخوریم؟

  8. ما گراشی ها هیچ کاری نداریم جز ایراد گرفتن و شکایت و گله از این و اون خب یه جمع دوستانه چی میشه حالا تو خوابگاه باشه ؟؟ بعدشم فک کنم باید یه فرقی بین دانشجو و اونی که دکتره باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top