بستن

آغاز بهسازی کلانتری مرکزی گراش

گریشنا:با سفر سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس به گراش بحث اجرای مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری مرکزی گراش با هدف تکریم ارباب رجوع،کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان گراش؛ اجرای طرح کیفیت مدیریت نیروی انتظامی تحت عنوان مکنا در اواخر سال ۱۳۸۹ در کلانتری‌های سراسر کشور به اجرا در آمد. تا این که با انتصاب سردار گودرزی به سمت فرمانده انتظامی استان فارس موضوع اجرای طرح مذکور به عنوان یکی از اولویت‌های ماموریتش در دستور کار قرار دارد که با سفر به شهرستان‌ها و انجام بازدید از کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها دستورات و رهنمودهای لازم با اختصاص بخشی از اعتبارات را صادر کردند.
این طرح با توجه به قدمت ۳۰ ساله ساختمان کلانتری مرکزی گراش در دست اجرا است.
از جمله اهداف اجرای طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی می‌توان به، تحول در شیوه‌ها و روش‌های انجام وظایف و ارائه خدمات به مردم در بهسازی محیط فیزیکی کلانتری و ایجاد فضای متناسب با شان مراجعه‌کنندگان، افزایش سرمایه اجتماعی ناجا و رضایت‌مندی مردم از کلانتری،توسعه فضای اسلامی و انقلابی در کلانتری، رساندن کلانتری به استانداردهای لازم، اشاره کرد.

neroyeh entezami2

 

 

 

8 نظر

  1. کاش به جای بهسازی کلانتری به بعضی از بچه های کلانتری اخلاق و طریقه برخورد با ارباب رجوع یاد می‌دادند. هر کس که کارش افتاد به کلانتری انگار طرف قتل انجام داده و برخورد بعضی ها با ارباب رجوع طوری هست که طرف رو به باد مسخره می‌گیرند و از لباس نظام سوء استفاده می‌کنند برای برتری خود بر دیگران(ارباب رجوع)
    واقعا متاسفم برای بعضی از اونا

  2. سلام ترمیم وبهسازی کلانتری امری خوبیه البته بهتره بگین با پول مردم و فشار به (…). از همه مهمتر باید در زمینه برخورد با ارباب رجوع بیشتر کار بشه که متاسفانه مامورین شهر ما البته همشون نه اما هستن که هر کی بیاد شکایت کنه هم با نگاه مجرم نه متهم برخورد می‌کنن.

  3. کل شهرستان ۱کلانتری و ۲تا هم پاسگاه ، ارد وفداغ داره.که ساختمان ها ی این مراکز امنیتی و نیمه حساس شهرستان شبیه اثار تاریخی شده اند خیلی قدیمی و در شان شهرستان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top