بستن

بازدید رییس دانشکده از زایشگاه

گریشنا:دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با حضور در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش از زایشگاه این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛بهمنی، در این دیدار با گفت‌وگو با پرسنل و پزشک این مرکز، به بررسی مشکلات موجود پرداخت و بر گسترش و بهینه‌سازی بخش زایمان تاکید کرد. رییس دانشکده علوم پزشکی گراش در بازدید از بخش‌های مختلف زایشگاه تاکیدکرد:« باید در راستای سیاست وزارت بهداشت، مردم را به انجام زایمان طبیعی تشویق کنیم.»

وی خاطرنشان ساخت: «مدیریت بیمارستان برای تشویق به زایمان طبیعی می‌تواند با خلاقیت فرهنگی، این امر را ترویج کند و برنامه های فرهنگی مناسبی را تدوین کند و به اجرا درآورد.»

دکتر بهمنی افزود:«از برنامه‌های تشویقی برای انجام زایمان طبیعی حمایت می‌کنم.»

رییس دانشکده علوم پزشکی در این بازدید که رییس، قائم مقام و مدیر بیمارستان نیز حضور داشتند از زحمات پرسنل این مرکز تشکر کرد. در پایان دکتر میرزا خلیل بهمنی گفت:«برای گسترش و خرید تجهیزات و بهینه‌سازی این مرکز تلاش خواهیم کرد.»

zayeshgah1

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. ایشان دیروز رفته بودند از مرکز در حال ساخت MRI دیدن کنند، آخه با زایشگاه کمتر از ۱۰ متر فاصله داره همون روز هم می رفتند از زایشگاه هم دیدن می کردند دیگه!
    آخه طفلکی دکتر گلستان و دکتر محقق خیلی سرشون شلوغه نمی تونند هر روز دنبال ایشان این ور اون ور برند.

  2. این الطالب بدم المقتول بکربلا آقای بهمنی آیا اگه خانمت بهت بگه من از زایشگاه و ماماها می ترسم حرفش باور میکنی؟یا می زاری بچه ات در زایشگاه مرگ مغزی بشه ؟آیا وقتی خانمی به دکتر میگه من نفس کم می آرم و نمی تونم طبیعی زایمان کنم و منو ببر سزارین کن نباید درکش کنه؟ که بعد از اینکه قلب بچه ایستاد باید ببرنش سزارینش کنن و مادر چشم انتظار را داغدار کنن. اگر امام زمان از خون شهدای کربلا گذشت من هم از خون نوزادم می گذرم و نمی بخشم کسانی را که مرا داغدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top