بستن

دانشکده علوم پزشکی صاحب نشانه شد

گریشنا: نشانه یا آرم رسمی دانشکده علوم پزشکی گراش به تصویب شورای گسترش علوم پزشکی رسید. 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، به استناد رای صادره در دویست و سی و نهمین جلسه شورای گسترش علوم پزشکی، با تصویر زیر به عنوان نشان رسمی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش موافقت شد.

gerums Daneshkadeh

در توضیحات این نشان آمده است: فرم اصلی این نشانه(آرم) مشتمل بر نماد سر در اصلی دانشکده علوم پزشکی (بخش زیرین) و کتاب (بخش فوقانی) است که هر دو در قالب فرم‌های منحنی به نمایش درآمده‌اند. ضمن اینکه قرارگیری این دو در کنار هم نیز مجددا تداعی کننده کتاب (نماد کسب دانش) است.

همچنین به منظور نشان دادن فعالیت های علمی (و نگارش مقالات و دیگر مکتوبات علمی مرتبط) از نماد “قلم” به نحوی ظریف در کنار خطوط تشکیل دهنده بخش سردر دانشکده استفاده شده است.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اعلام کرد: نشان(آرم) قبلی که در بعضی سایتها نیز منتشر شده بود و در سال ۹۲ (قبل از حضور دکتر بهمنی) مورد تایید شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی در وزارت بهداشت نبود و پس از نامه نگاریهای مستقیم دکتر بهمنی و طراحی چندین آرم در دویست و سی و نهمین جلسه شورای گسترش، تصویر کنونی به عنوان نشان رسمی دانشکده گراش اعلام شد.

5 نظر

  1. موضوع حجاب در بیمارستان جای بحث و بررسی دارد . متاسفانه برخی از دکتر ها و یا پرستارها بدون رعایت اصول اولیه حجاب در بیمارستان کار میکنند . شاید این معضل بزرگ از چشم رییس محترم دانشکده به دور مانده باشد هر چند این موضوع انقدر ساده نیست که از چشم ها پنهان بماند. چشم ها که امروز ادعای کار و تلاش مضاعف دارند .
    به هر حال باید فکری به حال حجاب و این مساله کرد. برخی دیگر از دکتر ها و پرستار ها هستند که این مساله را رعایت میکنن البته که عنوان دکتری ام شایسته این افراد است

    1. باسلام
      گراشی محترم!!!
      بنظرتون حجاب ربطی به رییس دانشکده داره؟ میتونه براش مقنعه بلند بخره؟ یا دست بندازه تو موهاش ببره داخل مقنعش؟ الان دانشجوها هم از رییس حساب نمیبرن چه برسه به پرستارا…
      پرستارای محترمی که اینجورین خودشون نمیدونن باید رعایت کنن؟ نمیدونن کارشون اشتباهه با وضع ناجوری ظاهر میشن؟
      اینا از سن ۹ سالگی بهشون گفتن تاااااا الان…
      گراشی عزیز… میدونم داری درست می گی اما بنظرت کاریش میشه کرد؟
      ان الله مع الصابرین…

  2. واقعا متاسفم ، اول (…) ، دوم واسه طراح این طرح ، سوم واسه تمام کسانی که این طرح و قبول کردند.
    واقعا این طرح چه ربطی به پزشکی داره ؟
    اصلا چه نمادی از گراش توش به کار رفته ؟
    خب شماها که میخوایید طرح دوستانتون توی تهران اونم فقط و فقط به خاطر اینکه باهاشون رفیقید و قبول کنید ، مرض دارید که فراخوان میزنید و میگید طراحان گراشی طراحی کنید ؟!!!
    نه خداییش ، این طرح در حد دانشگاه گراش هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top