بستن

بیمارستان در خدمات زایمان برتر شد

گریشنا: مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش در برنامه ملی ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء کیفیت خدمات مادر و نوزاد و تکریم مادران باردار در سطح کشور موفق به کسب  لوح تندیس شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ دکتر علیرضا گلستان، رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) و معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش در این‌ رابطه گفت:«طبق تقسیم‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به سه تیپ تقسیم می‌شود و دانشکده گراش در تیپ سه قرار دارد که خوشبختانه در بین دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ سه کشور، بیمارستان امیرالمومنین (ع) گراش توانست در برنامه‌ی ملی ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء خدمات کیفیت مادر و نوزاد و تکریم مادران باردار جزء سه دانشکده برتر کشور شود و در این راستا موفق به کسب لوح تندیس از طرف وزارت بهداشت شد.

دکتر گلستان این موفقیت را مرهون زحمات همکاران خود در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین ‌علی (ع)، بخصوص پرسنل و کادر درمانی زایشگاه این مرکز دانست.

taghdir2

21 نظر

  1. کسب لوح تندیس و قرار گرفتن مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنیین (ع) در رده برتر کشوری به پزشکان بزرگوار .مسولین محترم وتمامی کارکنان زحمتکش این واحد آموزشی و درمانی تبریک و تهنیت گفته و امید دارم همیشه تندرست و شاد باشید .تشکر .سپاسگزاری و قدردانی از زحمات شما عزیزان مستدام بوده وخواهد بود.

  2. احتمالا امار زایمان های ناموفق این بیمارستان رو گزارش نمیکنن اینا!!! یاشایدم دارن خودشون گول میزنن. الله اعلم!

  3. بهتر اینه که بعضی از سران بیمارستان اخلاق و اداب معاشرتشون رو ترمیم کنند.
    حیف از این همه سرمایه ونیت خالص مرد خدا حاج شیخ احمد انصاری که چنین بیمارستانی اینجوری اداره میشه.خدانکند کسی کارش به بیمارستان بیفتد واویلا

    1. سلام
      اولاً از خداوند برای شما شفای عاجل طلب می کنم و در ثانی یادآور میشم علی رغم اینکه بعضی از مدیرانی متاسفانه رفتارشان در شان بیماران نیست ولی خود آقای دکتر گلستان واقعاً انسان بی نظیریه، محاله بتونه کاری برای بیمار انجام بده و کوتاهی کنه. این را من بارها و بارها تجربه کرده ام.

      1. آخه آقا محمد . آقای گلستان کارشون درست . چه ربطی به اخلاف کارکنان بیمارستان داره .اخه کارکنان بیمارستان باید با بیماران مهربانتر و بهتر رفتار کنند. حالا آقای گلستان یکبار با مریض اون هم وقتی واقعا مریض شکایت کند سر و کار دارد. با تمام بیماران که نمیتونه سر و کله برنه. باید یک فکری به حال کارکنان بیمارستان بکنند و یا قانونی براشون وضع کنند که اگر بیشتر از سه شکایت از طرف مریضان داشته باشند بعد از دو بار تذکر کتبی بیرونشون کنند.
        اخه منصفانه صحبت کنید یا احتمالا پارتی کلفتی تو بیمارستان دارید و یا خدا را شکر سرو کارتون به بیمارستان نکشیده .
        خدا همه را به راه راست هدایت کند

  4. جا داره به رئیس بیمارستان که واقعاً شخصیتی وارسته و بسیجی اند و جزء محدود مدیرانی هستند که در بیمارستان با جان و دل مشغول خدمت هستند این موفقیت را تبریک بگم.
    خدا قوت دکتر علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

  5. جناب آقای BRAIN TOMUR با سلام و خسته نباشید .کاکاجی امید وار است که همه تندرست وسالم باشند وپای کسی هم به بیمارستان نکشد هر چند واقعیتهای زندگی کار خودش دنبال می کند وهر روزه هزاران نفر روانه بیمارستان ومراکز درمانی مختلف میشوند . در پیام شما به دو موضوع اشاره شده .یکی ترمیم اخلاق وآداب معاشرت بعضی از سران بیمارستان دوم چگونگی اینجوری اداره شدن بیمارستان . شما اگر از رفتار کسی ناراحت شده باشید ویا روش اداره بیمارستان را مناسب ندانید بعنوان یک شهروند حق دارید نظرتان با دلیل وبرهان مطرح ومسایل اخلاقی مورد نظرتان بیان نمایید . بنطر کاکاجی نوع پیام رسانی شما گنگ و نارساست من خواننده ویا سران بیمارستان قطعا نخواهند دانست چه اخلاقی را ترمیم کنند . نحوه رفتار با مریض .با همراه مریض .شرایط زمانی ومکانی مقابله با انواع ارباب رجوع ویا منظور شما چگونگی رفتار سران با کارکنان بیمارستان است . در اینجا نمی خواهو بحث این شود که شما اخلاق و رفتار پزشکی چه تعریف می کنید .ولی حداقل مشخص می کردید منظورتان چیست . در چگونگی اداره بیمارستان نیز توضیح وشرح سو، مدیریت خلاصه ومفید بیان میشد . حتما گوش شنوایی پیدا میشد ومشکل رودتر وبهتر بر طرف میشد .من شخصا اطلاعاتی چندان از اخلاق جامعه پزشکی ندارم ولی بسیار از گراشیهای خارج رفته شنیده ام که نسبت بخارج رفتارمراکز درمانی با بیمار وهمراهش کلا در ایران خوب نیست . حال شما چه انتطار دارید بیان کنید .نا ما هم یاد بگیریم وانتظار بهتری از آنها داشته باشیم

  6. خداکنه هرچه زودتر تندیسی به اورژانس وبخش جراحی وداخلی بیمارستان اهدا کنن تا اینقد مرگ ومیرهای مشکوک در این بخشها کم بشه .همشهریان عزیز تا بحال به این فکرکرده اید چقد جوون به خاطر سهل انگاری پرستاران وپزشکان بیمارستان به رحمت خدا رفته اند؟

  7. آیا آمار نوزادهاییی که به علت کم کاری و اجرای این طرح ملی کشته شده اند منتشر شده ؟
    آیا مسولین بیمارستان و زایشگاه هم میتوانند زجر کشیدن عزیزان خود را ببینند و جسد بی جان فرزند خود را تحویل بگیرند ؟

    1. آقای حمید خدا پدرتو بیامرزه درست می گی من یکی از او خانمها هستم که به خاطر این طرح ملی و اجبار در زایمان طبیعی ؛ نوزادم در زایشگاه گراش مرگ مغزی شد وتا آخرپیگیر قضیه هستم و متن شکایت ۱۰ صفحه ایم را به رییس بیمارستان و کمیته مرگ و میر بیمارستان و نظام پزشکی لارستان ووزارت بهداشت و حتی شخص وزیر فرستاده ام و اصلا از خون نوزادم نمی گذرم .

  8. جناب دکتر صحبت از ارتقا خدمات کیفیت مادر و نوزاد و تکریم مادران باردار کردید کدام خدمات و کدام تکریم؟ از برخورد بد ماماها و مستخدم زایشگاه برایتان نوشته بودم منظورتان از تکریم یعنی اجبار در زایمان طبیعی است لابد من که درآن اتاق وحشت چیزی جز بی مهری ندیدم و به نظر شما خداییش اگه خانمی حال خودشو برای دکتر بگه که نفس و جون نداره و نمی تونه طبیعی زایمان کنه آیا باید باز هم مجبورش کنن طبیعی بیاره که نوزادش در شکمش اکسیزن و خون کم بیاره و مرگ مغزی بشه ؟آیا این انصافه؟ من نوزادم را می خواممممممممم ای خدا از دست این طراحهای این قانون.الهی …..

  9. من کاملأ بانظر حمید اقا موافقم،بخدا من قسم میخورم تو این بیمارستان بی دروپیکرخیلی ظلم ها وکم کاریهایی در حق مردم صبور ومظلوم گراش میشه هم ریاست ضعیفه هم مدیریت باید هرچه زودتر فکری به حال بیمارستان بشه

    1. آقای علی ممنون از توجه تون به این مهم . حتما تا آخرش می ایستم یا باید نوزادمو زنده کنند یا زمان را به عقب برگردانند و برم یک پارتی پیدا کنم واسه سزارین کردن ویا باید شاهد باشم که عین این قضیه واسه خود دکتر و ماما و مسوولین بیمارستان اتفاق بیفته و اون وقت ازشون بپرسم مزه اش چه جوره؟ خوبه؟ نمکش کم یا زیاد نیست؟

  10. بیمارستان گراش در حال حاضر بهترین خدمات و امکانات در منطقه رو داره، اونایی که از بیمارستان گراش انتقاد میکنید ، سری به بیمارستانهای اطراف یا شیراز زدید؟ بنده هم در بیمارستان شیراز و هم لار بستری بودم، از نظر اخلاق و رفتار خیلی بدتر از بیمارستان گراش بوده. بد رفتاری یک پرستار رو پای همه ی کارکنان و مدیران ننویسید، واقعا نمک نشناسی تا چ حد؟!!

    1. با سلام
      اخلاق باید خوب باشد بد یا بدتر هیچ فرقی نمی کند اخلاق ورفتار بدتر جای دیگر نباید رفتار بد ما ودیگران را توجیه کند من خودم بارها با چشمان خودم دیده ام اکثر پرستارها وسایر کارکنان برخوردشان با مریض وهمراه مریض مناسب نیست البته شاید خودشان زیاد مقصر نباشند آموزش انها از نظر فرهنگی ومعنوی ضعیف است که این وظیفه کمیته اموزش وتوانمند سازی بیمارستان می باشد که می بایست مدیران بیمارستان اینگونه اموزشها را در برنامه قرار دهند …البته این قصه سر دراز دارد……

  11. من اصلا حرف ر- ر رو قبول نمیکنم چرا جانب دارانه صحبت کنیم خداشاهد می گیرم یک پرستار در بیمارستان نمازی اطلاعاتش از کل پرستارای این بیمارستان بیشتره.مریض که با سنگ مرمر و اتاق های شیک دوا درمون نمی شه دکتر و پرستارا باید کاربلد باشن.تو بیمارستان هم تقریبا تو بخش ها کم اتفاق می افته ولی متاسفم برا اورژانس بیمارستان که به جز سرکار خانم ضیغمی و اقای علیپور باقی باید اموزش تکمیلی ببینند.اگرنه حداییش دکتر گلستان داره زحمت می کشددر نهایت مشکل اصل بیمارستان اینه که اسما یک نفر رییسه و جسما همه

  12. منم کاملا با خانم کتابدار موافقم منم یکی از کسایی بودم که همین چند ماهه پیش توی زایشگاه بیمارستان گراش زایمان کردم و بجز بد اخلاقی و بد دهنی از ماماها هیچی ندیدم خدا ازشون نگذره بحق این ماه صفر

  13. جناب دکتر محترم خدا پدرتو بیامرزه مطمئنید برتر شده ؟!!!!!!!شاید برخیس یا برخشک یا برنم یا برتل یا اصلا شرتر شده یه روز از جنس خود ماماها اونجا کمین بذارین یا مثلا مامور مخفی یا مامور آشکار یا اصلا آشکارا مامور مخفی بذارین یا اصلا فقط مامور مخفیها برن بچه بیارن یا هم مثل الان می تونن بچه های مردم را مخفیانه ناکار کنن یا کاری کنن که مجرم پشت سرکسی مخفی بشه یا اصلا خانمهای باردار برن اونجا با ماماها و دکتر قایم باشی بازی کنن اینجوری بچه راحتتر طبیعی به دنیا میاد تاینکه بخوابوننش به امید تخت و مرمر دیوار و سوزن فشار بزنن و برن یا شانس ببینه کدوم زنده می مونه ؟کدوم می میره؟ یا هردو می میرن ؟یا هردو زنده می مونن؟ الهی از دست این قانون و این قانون گذاران واین مجریان.یا شاید بشه مخفیانه برای بعضیها کاری کرد که برن راحت سزارین کنن که بچه شون زنده بمونه ولی از قدیم و ندیم گفتن چوب خدا صدا نداره .

  14. آقای دکتر گلستان مرد خوبی است. درست
    آقای دکتر محقق مرد خوبی است. درست
    آقای حقیقی مرد خوبی است. درست

    اما آقای دکتر گلستان مرد کاردانی است؟؟؟
    آیا دکتر گلستان مرد مدیری است؟؟؟

    خوب بودن ضرورتا معنی خوب مدیریت کردن نمی ده. این بیمارستان یکی از مزخرف ترین بیمارستان هاییه که تا حالا پام توش وا شده.
    من به دلیل بیماری مادرم بیمارستان های شیراز، تهران، یزد و جهرم رو دیدم. و البته لار. بجز بیمارستان نمازی که خیلی هم اونجا زجر کشیدم باقی بیمارستان ها قابل تحمل بودند و البته باز شرایطش مث همینجاست. منتها برای بیمارستانی که توی شهر مذهبی و شیعه و کوچیک و ارادتمند حضرت زینب (س) بزرگ پرستار کربلا داره خدمت می کنه اینه خدمت؟ اینه ادب؟ اینه معرفت؟ اینه آرامش؟
    اینهایی که توی بیمارستان گراش هستند واقعا رفتار و ادب اجتماعی بلد نیستند. کاری به بخش اداری ندارم چون برخوردی نداشته ام. اما برخورد پرستاران اورژانس و بخش بالا و بخصوص اون پیرزنه که خدمتکار اونجاس بسیار برخورد بدی دارند. و اون پرستارهای شیفت اورژانس یه خانم جوان هست که اضافه وزن دارن یکم. باید بره از رفتارش خجالت بکش. و اون خانم دکتری که وقتی مراجعه می کنی بیشتر به فکر موبایلشه تا مریض. البته ایرادی هم بهشون وارد نیست چون به زور تبعید شدن اینجا و با بی میلی کار می کنند تا دوره شون تموم بشود.
    وقتی مریض با اون حال مضطرب و درد و رنج و نگرانی پاشو می زاره توی بیمارستان در وهله ی اول نیازمند آرامش روانیه.
    ولی واقعا برخورد بد باعث می شه مریض حالش بدتر شه.

    دوم بوی بسیار بد بیمارستان است که بسیار تهوع آور است. فکری به حالش بکنن واقعا.

    برای اینکه حرفهایم مغرضانه نبوده باشه تشکر می کنم از پرسنل آزمایشگاه جناب آقای خواجه زاده، رادمرد و خانم ها. تا هر چی برخورد داشته ام کارشان مرتب بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 نظر
scroll to top