بستن

نجات هفت نفر از کوه ملک تیر

Hadesehگریشنا: امدادگران پایگاه امداد گراش هفت نفر را که در کوه سیاه گیر افتاده بودند، نجات دادند.

به گزارش پایگاه امـداد بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان گراش ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه روز شنبه ۲۲ آذرماه گم شدن ۷ نفر در کوه به این پایگاه اعلام شد. افراد گم‌شده از اهالی زروان صحرای باغ بودند.

نجاتگران تیم کوهستان به محض دریافت خبر و اطلاع دقیق از  محل آنان به منطقه ملک‌تیر در ارتفاعات کوه سیاه، مشرف بر شهر گراش اعزام شدند. نیروهای عملیاتی تیم امداد کوهستان همراه با تجهیزات و آمبولانس به طرف کوه مذکور حرکت کرده و بعد از  ده ساعت این عملیات ساعت ۲ و سی دقیقه بامداد به پایان رسید. افراد نجات یافته در سلامت کامل به پایگاه امداد بین شهری جمعیت هلال احمر گراش منتقل شدند.

6 نظر

  1. سلام
    من همشهری گمشده‌ها هستم و این روایت یکی از گمشده ها
    دیروز صبح از کوه زروان به سمت گراش راه افتادیم که نز دیکهای گراش در تاریکی شب به پرتگاه خوردیم که از هرسمت می رفتیم پایین بازم پرتگاه بود ،که ما زنگ زدیم گروه امداد وازشون آدرس پرسیدیم که گفتن راه بلد براتون می فرستیم که راه نشونتون دهد که متاسفانه نشانی که دادن بازم به پرتگاه می خورد وآخرالامر خودمان راه پیدا کردیم و در کف رودخانه به راه بلد گروه خوردیم و بعد از رسیدن به دامنه با ماشین گروه به گراش رفتیم ،که متاسفانه تلاش گروه زروانیان برای بعضی دوستان گران تمام شده ویا از اینکه در دل تاریکی شب کسی سقوط نکرده وهمگی سالم برگشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top