بستن

نوجوانان ‌با قهرمانی نیم‌فصل از بزرگترها جلو زدند

گریشنا: از میان سه تیم فوتبال هلال‌احمر که در مسابقات لیگ برتر استان فارس حضوردارند نوجوانان با قهرمانی نیم‌فصل کارنامه‌موفق‌تری از جوانان و بزرگسالان به جا گذاشتند.

در هفته‌ی یازدهم لیگ برتر بزرگسالان، هلال احمر گراش مقابل لیدوما ممسنی شکست را پذیرفت.در هفته‌ی هفتم لیگ برتر جوانان هلال احمر مقابل قایمیه به تساوی رسید. نوجوانان هلال احمر با پیروزی بر تیم آذرخش، حریف دارابی خود، قهرمانی نیم فصل لیگ برتر نوجوانان فارس را به دست آورد.

شکستی دیگر در نورآباد

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی هلال احمر گراش؛ از هفته یازدهم لیگ برتر بزرگسالان استان، تیم فوتبال هلال احمر در نورآباد به مصاف لیدوما رفت. هلال احمر که در این بازی در غیاب مهدی شمسی،محمدجواد آذرایین، آرش فتحی، امید مرادی، ابوالفضل مبارکی که از بازیکنان تاثیرگذار تیمش به حساب می‌آیند با ترکیب درویشی، رادمرد، جوکار، روزبه(۷۳)، سیدقاسم استخر، مرتضی کمالی، محسن محسنی، بهروز گنجی(۶۰حسین غلامی)، بلاغی، علی غلامی، خلیل کهندلی و سعید پورشمسی پا به میدان مسابقه گذاشتند.

محسن محسنی در دقیقه ۲۶، اولین گل هلال احمر را با شلیکی از راه دور به ثمر رساند و نیمه اول بازی، با برتری هلال احمر به پایان رسید. در نیمه دوم، باز هم هلال احمر توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه دردقیقه ۶۸، دروازه خود را باز شده دید و بازی یک بر یک دنبال می‌شد.
در ادامه هلال احمر بر فشار خود افزود و توسط سعید پورشمسی بازیکن جوان و با آتیه با یک ضربه سر دیدنی از روی محوطه جریمه گل دوم را برای تیم خود به ثمر رساند.
در دقیقه ۸۲، یکی از بازیکنان لیدوما به علت توهین از بازی اخراج شد و این کار باعث شد نورآبادی‌ها به شدت به داور معترض شوند و شاهد تهدیدهایی از سوی آنها بودیم.
در دقیقه۸۵، یک پنالتی مشکوک را به نفع لیدوما بگیرد و دو بر دو مساوی شود. ولی این پایان کار نبود در دقیقه ۹۲ ، در حالی که هلال احمر سرا پا حمله بودند در یک غافلگیری و از روی یک کاشته باز هم با ضربه سر دروازه هلال‌احمر گشوده شد تا در روزی که شاگردان هلال‌احمر بازی قابل قبول و بی‌نقصی را به نمایش گذاشتند بازنده این دیدار باشند.
هلال احمر با این شکست از کورس قهرمانی فاصله گرفت و کار دشواری در پیش رو دارد. گراشی‌ها در این هفته باید میزبان تیم امیرکبیر نورآباد باشند.

gavanan helale ahmar1

تساوی جوانان هلال احمر مقابل امید قایمیه کازرون

از هفته هفتم لیگ برتر جوانان تیم فوتبال جوانان هلال احمر میزبان تیم قائمیه بود که در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

هلال احمری‌ها که در این روز با ترکیب احمدرضامحمودی، محمدامین وفایی فرد، مجتبی شیرشمسی، مرتضی غیرتمند (۶۸مهدی بخشی)، محمد غفوری، رضا قنبری‌زاده، احمدرضایوسفی، سیاوش حاتمی (۷۵ابراهیم کامیاب)، محمدآتشی، محمدرضادرقه(۸۰رضاسوزنده)،علی زاهدی و با سرمربیگری مهدی کهندلی و ابوذر عباسی پا به این مسابقه گذاشته بودند با گل علی زاهدی از حریف خود پیش افتاد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هلال احمری‌ها به دلیل مصدومیت بازیکنان خود دست به دو تعویض زد و در حالی که می‌توانست بر تعداد گل‌های خود بیافزاید در یک ضربه ایستگاهی گل مساوی را دریافت نمود تا با تساوی تا حدودی از صدر فاصله بگیرند.

این آخرین بازی نیم فصل بود و در اولین بازی دور برگشت باید در گراش به مصاف هیات فوتبال اوز، برود.

نوجوانان هلال احمر گراش قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر نوجوانان استان فارس

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان فارس هلال احمر شهرستان گراش در ورزشگاه شهدا میزبان تیم آذرخش داراب بود.

هلال احمر گراش در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان فارس روز پنجشنبه بیستم آذر در ورزشگاه شهدای این شهرستان توانست با نتیجه ۳ -۱ تیم پر مهره آذرخش داراب را بدرقه کند.

هلال احمری‌ها در این روز با ترکیب؛مهدی غلامی(دروازه‌بان)،مرتضی غیرتمند، سعید آذرکیش ،امیر حسین حسن‌نژاد، آرمان کامیاب، رضا دانشور، ابراهیمی کامیاب، محمد آتشی، علیرضا احمدی (۸۵ منصور سروش)، ،مهدی محمدی(۷۲مصطفی نظافت)به کاپیتانی رضا سوزنده و به مربیگری مهدی کهندلی و ابوالحسن غلامی و سرپرستی حجت عابدی پا به این میدان گذاشتند.
امیر اکبری، علیرضا باشی‌نژاد، محمد علی کرباسی و محسن محمدی نیمکت ذخیره تیم نوجوانان هلال احمر را تشکیل دادند.

رضا سوزنده کاپیتان تیم، علی رضا احمدی و مهدی محمدی توانستند در این دیدار به گل برسند.

تیم نوجوانان هلال احمر گراش با این نتیجه توانست قهرمان نیم فصل این دوره از رقابت‌های لیگ برتر استان فارس شود. این تیم در هفت بازی گذشته خود توانست با اقتدار ۵ بازی را با برد و دو بازی را با تساوی به پایان برساند.

نوجوانان هلال احمر با ۱۷ امتیازدر صدر جدول، پیام شیراز با ۱۳ امتیاز و آذرخش داراب با ۱۱ امتیاز در بالای جدول قرار دارند.

حجت عابدی، سرپرست تیم نوجوانان هلال احمر گراش گفت:«با عنایت خداوند و توان جمعی بازیکنان و اعضای کادر فنی و پشتیبانی مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش توانستیم با اقتدار قهرمان نیم فصل این دوره از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان فارس شویم.»

وی افزود: «امروز باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش در مسیری گام بر‌می‌دارد که استعداد و توانمندی نوجوانان و جوانان این شهرستان را در سطح استان به نمایش گذاشته است و در این مسیر سخت، قطعا یاری مردم و همکاری مسئولین باید دوچندان شود.»

عابدی، با بیان این که می‌بایست در راستای سالم سازی جامعه گام‌های اساسی برداشته شود، گفت:«ورزش جدا از بروز توانمندی جوانان شهرستان و کشف استعداد‌های نهفته در آن‌ها بحث سلامت و ایجاد روحیه بانشاط در جوانان و نوجوانان را دنبال می‌کند و این مهم می‌طلبد بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولین و خانواده‌ها قرار گیرد.»

وی همچنین از خیرین گرانقدر شهرستان، مدیر عامل سازمان هلال احمر استان فارس، مدیر آموزش و پرورش گراش، سرپرست شهرداری ، رئیس جمعیت هلال احمر، اداره ورزش و جوانان گراش و رسانه‌ها و سایت گریشنا تقدیر کرد.

nogavanan helal ahmar7

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. در وهله اول خسته نباشی خدمت مسئولان و بازیکنان تیم هلال احمر..
    تشکر خدمت مدیرانی که با این تیم همکاری لازم رو داشتن که در هر سه رده بازیکن در اختیارشون گذاشتن
    تبریک به قهرمانی نیم فصل نوجوانان ان شاالله قهرمانی اخر فصل..
    ان شاالله جوانان و بزرگسالان هم بتونن ادامه فصل رو با موفقیت پشت سر بزارن..
    این هفته شهدا استراحت داشته؟
    یا اینکه شکست خورده؟اخه وقتی میبردن هنوز بازیشون تموم نشده بود خبر زده میشد!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top