بستن

با قول‌های همکاری، ترمینال باز شد

گریشنا: هفت روز پس از بسته شدن ترمینال طی جلسه‌ای که هجدهم آذر ماه در فرمانداری برگزار شد و رسیدن به توافق‌های لازم، بار دیگر ترمینتال کار خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار گریشنا: فرودی، فرماندار شهرستان؛ فرسوده، معاون فرماندار؛ موسوی، نماینده‌ی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های لار؛ نادر نادرپور، مالک پایانه مسافر شاهد؛دانیال هاشمی، از شهرداری؛ قدرت‌الله فانی، مدیریت اداره‌ی برق؛ جعفر یوسفی، از اعضای شورای شهر؛ جباری، رئیس اداره آبفا؛ احمدی ملایری، رئیس اداره‌ی گاز و ابوالحسن غلامی، کارشناس امور اجتماعی فرمانداری در این جلسه حضور داشتند.

در تماس تلفنی که با فرسوده معاون فرماندار داشتیم او در مورد این جلسه به ما می‌گوید:« در این جلسه، قرار شدتا پایان امسال خیابان الله قلی خان مقتدری آسفالت شود و خیابان دسترسی به ترمینال نیز از آن قسمت، باز شود. همچنین طبق صورت‌جلسه، پنجاه درصد از هزینه‌ی روشنایی ترمینال را شهرداری و پنجاه درصد دیگر را اداره‌ی برق تامین خواهد کرد.

اداره‌ی آبفا نیز مجوز انشعاب آب، بدون در نظر گرفتن حق شبکه و به صورت اقساطی جهت واحد مسکونی و واحد اداری ترمینال صادر می‌کند. در این جلسه همچنین قرار شد صورت‌حساب، بدهی‌ها و مشکلات مالی ما بین شهرداری و مدیر ترمینال حل و فصل شود و از دیگر مواردی که به آن اشاره شد، پیگیری و همکاری فرمانداری و شورای شهر در جهت استقرار نیروی حمل و نقل به صورت تمام وقت در محل پایانه، فراهم کردن تسهیلات از سوی اداره‌ی گاز و پشتیبانی مسئولین در زمینه‌ی پرداخت دیرکرد بدهی مدیر ترمینال با بانک بود.

نادرپور در این زمینه به ما بگوید:« درست هیجدهم آذرماه بعد از تمام شدن جلسه، ترمینال بازگشایی شد، اما نامه و صورت جلسه و حرف زمانی ارزش دارد که عملی شود، مسئولین قول دادند تا پایان سال اقدامات لازم را انجام دهند در غیر این صورت مشکلات حل نخواهد شد و بار دیگر امکان بسته شدن پایانه وجود خواهد داشت.»

Terminal

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. انشالله که مسئولین به وعده و همکاری های خود عمل میکنند و شما را در پیشبرد اهدافتان کمک خواهند کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top