بستن

پیام نور اوز بین‌المللی شد

گریشنا: دانشگاه پیام نور اوز بین‌المللی شد و به زودی دانشجویان می‌توانند رشته‌های متعدد کارشناسی ارشد را نیز در این دانشگاه طی کنند.

بر اساس خبر منتشر شده در سایت عصر اوز؛ «دانشگاه پیام نور مرکز اوز یکی از جامع‌ترین مراکز کشور است.» این مطلب را رئیس دانشگاه پیام نور کشور در بازدید از این مرکز اعلام کرد و در ادامه گفت:«پیوند مردم و دولت و خیرخواهی  و علم دوستی مردم را در دانشگاه پیام نور مرکز اوز می‌توان به وضوح ملاحظه کرد.»

دکتر ابوالفضل فراهانی افزود:« به طورکلی در سازمان پیام نور، ما از مردم اوز عقب‌تر هستیم. و در حقیقت مردم اوز در توسعه کمی و فراهم‌سازی زمینه‌های کیفی از ما جلوتر هستند. و باید جبران کنیم.» فراهانی با اشاره به این که دانشگاه پیام نور مرکز اوز و سایر دانشگاه‌ها در بعد کمی گسترش یافته‌اند گفت:«ما باید تمام تلاش خویش را در بعد کیفی قرار دهیم. و به طور نظاممند وارد توسعه کیفی هم شده‌ایم.»

رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت:« با توجه به پیشرفت‌های کمی و کیفی دانشگاه پیام نور مرکز اوز پرونده بین المللی شدن این دانشگاه در کمیسیون مربوطه مطرح و مورد تایید قرار گرفته است. و موضوع در وزارت علوم و فن‌آوری نیز تائید و به زودی رشته‌های متعدد کارشناسی ارشد تاسیس و دانشگاه پیام نور مرکز اوز بین‌المللی می‌شود.»

دانشگاه پیام نور مرکز اوز در سال ۱۳۷۵ تاسیس و دارای ۳ هزار دانشجو و ۲۷ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و ارشد بوده که در زمینی به مساحت ۷ هکتار و ۶ هزار مترمربع زیربنا تاسیس شده است.

IMG_2392

26 نظر

  1. الان چیزی که برای جوانان این مملکت مهمه کاره نه توسعه کمی و سرطانی آموزش عالی با هدف سرکیسه کردن جوانان و تلف کردن وقت آنها وبعد هم برای پیدا کردن کار باید مدارکی که دارند را کتمان کنند عجب روزگاری شده !! کی باید مسئولین و مردم سرعقل بیان

    1. دمت گرم داداش منم لیسانس دارم والان هم با یه حقوق کم دفتر دارم و کارم هم هیچ ربطی به مدرکم نداره وقتی یاد مدرکم میفتم خنده ام میگیره بچه ها قبل از رفتن به دانشگاه خوب فکر کنید و یادتون باشه که بعد از دانشگاه کار مرتبط با رشته تون منتظرتون نیست.

  2. از خیرین شهر اوز تشکر مینماییم که چنین مجموعه بزرگ علمی را تاسیس و راه اندازی کرده اند بخش عظیمی از تحصیل کردگان منطقه همچنین گراش مدیون این خیرین هستند. همچین باید از ریاست محترم این دانشگاه دکتر قاسمعلی مقتدری که با مدیریت خود به جذب دانشجو و گسترش علم و دانش در منطقه کمک شایانی نموده اند تشکر نماییم.
    با آرزوی بهترین ها برایشان.

  3. ما باید افتخار کنیم که رییس دانشگاه پیام نور ام یک گراشى بنام دکتر مقتدرى است

  4. قابل توجه جناب شیرشمسی رییس دانشگاه ازاد گراش اینه که بجای ارسال تبلیغات برای پذیرش دانشجوی زورکی باید یاد بگیرند رقابت کنند تا پس نیفتند

  5. جناب جعفری عزیز،به نظر شما دانشگاه آزاد گراش بیشتر خرج کرده یا دانشگاه امام جعفر صادق گراش؟به نظر شما چندین ساله که ملیاردها تومان خرج دانشکده علوم پزشکی شده(البته با مخارج خیرین محترم و بنام شهر)چه منافعی واسه شهر داشته؟حالا کلا چند میلیون از طرف خیرین به دانشگاه آزاد گراش کمک شده؟پس اقای جعفری یک کمی انصاف بخرج بده.

  6. جناب جعفری سابقه ای که دانشگاه اوز داره گراش نداره وجای طعنه زدن و دوپهلو سخن گفتن ..تشویق کنیم بهتر نیس ایا؟

  7. مثل اینکه غلامعباس جعفری فرق بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه ازاد نمیداند.خوشبختانه دانشکاه ازاد گراش با وجود قدمت کم موفقتر از دانشگاههای ازاد اوز و خنج و بیرم میباشد.البته اقایان دکتر بهمنی و دکتر شیرشمسی و دکتر مقتدری جزو پاکترین و خالصترین و موفقترین روسای دانشگاههای منطقه میباشد.امثال من و غلامعباس جعفری نمیتوانیم در مورد دانشگاه نظر بدهیم.

  8. جناب جعفری اولا دانشگاه پیام نور اوز چندین سال هست ده ها میلیارد تومان توسط خیرین اوز هزینه شده.حتی ساختمان دانشگاه ازاد اوز و خنج هم میلیارد ها تومان توسط خیرین ساخته شده است. با این وجود تعداد دانشجویان دانشگاه ازاد گراش بیشتر از دو دانشگاه ازاد فوق هست.

  9. همترازفرض نمودن اساتید محترم بهمنی ومقتدری با جناب شیرشمسی کاری ناشایست می باشد.دوم اینکه دانشگاه پیام نور اوزاز نظر سطح اموزشی بسیار بالا تر ازدانشگاه گراش می باشد. سوم اینکه راه پیشرفت دانشگاه اوزارسال پیامک های التماسی در جهت جذب دانشجو نیست بلکه در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه با مردم در یک تعامل بسیار خوب و عالی قرار دارد که این نشان از تدبیر راهبردی مسولین دانشگاه اوز دارد که ما باید در جهت تعالی امور تحصیلی وفرهنگی دانشگاه آزاد گراش از ان استفاده کنیم

  10. جناب جعفری،آقای شیرشمسی هیچوقت به زور و اجبار دانشجو پذیرش نکردند
    باید اینو هم گفت که دانشگاه پیام نور اوز زودتر از دانشگاه آزاد گراش تاسیس شده و دانشگاه پیام نور اوز این پیشرفت هاشو مدیون خیرین اوز هستش،اما خیرین گراش متاسفانه به دانشگاه آزاد اهمیتی نمیدن و فقط دوست دارن در ساختن مسجدو حسینیه کمک کنند
    مقایسه دانشگاه پیام نور اوز با دانشگاه آزاد گراش درست نیست

    1. تبریک به مدیریت کلان و دوراندیشی دکتر مقتدری و خیرین بزرگوار و فرهنگ دوست اوز.
      درود بر استاد شیرشمسی ریاست محترم دانشگاه آزاد گراش
      نسبت به سابقه دانشگاه آزاد در گراش بسیار عملکردتان مثبت بوده.
      موفق و موید باشید.
      ولی ای کاش بعضی از خیرین ما در حوزه فرهنگ بیشتر آشنایی داشتند.

  11. جناب جعفری لطفا طرز فکرتون تغییر دهید از لحظ مدرک مدرک دانشگاه ازاد اعتبار زیادی نسبت به پیام نور دارد وقیاس مع الفارق هست

    1. اینقدر جعفری ، آقای جعفری نکنید . مگه ایشون کیه که اینقدر روی نظرش دارید بحث میکنید .بابا ایشون یه آدم عادیه تحصیلکرده که نیست اینقدر بهش بها میدید .

      1. آقا بهنام اومدی که ابرو مرتب کنی .زدی دل کاکاجی عوام را شکستی .عزیز دل تحصیلکرده ها . کی شرط گذاشته که به نظر وکامنتهای ما عوام در این گریشنا توجه نشه .خیلیها مثل کاکاجی عوام هستند و دوست دارند که در موضوعی اظهار فضل کنند مطلبی بگویند وخیلیهای دیگر هم به هر دلیل پاسخی می نویسند . حال هر چه باشد .این که می گویند جناب حعفری ویا آقای جعفری منظور جعفری شخیص شما نیست بلکه مطلب نوشته شده مورد نظر است . من بارها پاسخی برای این کلغلمباس نوشته ام بدون اینکه بدانم این علامه همه چیز دان ! و مبصر حاج رستمخانی گریشنا کیست . پاسخم برای تفکر و اندیشه بوده .این جا که فرد مورد نظر نیست . بگدارید هر که نظری دارد بیان کند .مهم نیست چند نفر توجه می کنند ویا نمی کنند .هدف یاد گیری . گفتگو.وتبادل افکار وآرا دوتا ونصفی آدم یست که نیمه علاقه ای بخبر وفرهنگ گراش دارند ودر گریشنا حرفی می گویند ومی شنوند .سخت نگیر بگدار این کلغلمباس وبقیه کاکاجیها حرف دلشان بزنند .

  12. جناب جعفری.دانشگاه پیام نور اوز و ازاد خنج و اوز شاید بیش چند صد میلیارد تومن کمک از طرف خیرین شهرشون شده حال چند میلیون تومان خیرین محترم به دانشگاه ازاد گراش کمک کرده اند؟شاید به بیست میلیون نرسه.با این اوصاف باید از زحمات جناب شیرشمسی قدر دانی کرد.

  13. جعفری عزیز،چرا بی انصاف هستی،تقریباً بیش از سی استاد که در دانشگاه آزاد گراش در حال تدریس هستند گراشی هستند.

  14. اگر بیش از صدها میلیاردتومن کمک به دانشگاه خنج واوز شده دلیلش همان تعامل رییس دانشگاه با مردم و مسوولین بوده که در کامنت قبلی هم اشاره کردم بعد اینکه اونایی که قصد دیدن مدرک تحصیلی منو دارن میتونند با شماره همراه من ۹۱۷۳۸۱۲۴۸۴ تماس بگیرند تا وقت بدم تشریف بیارند منزل ببینند من فقط لیسانسمو در دانشگاه ازاد شیراز در سال ۷۶ گرفتم من بعنوان یک دلسوز برای فرهنگ و هنر این شهرستان عرض می کنم دانشگاه آزاد گراش باید در رقابت با دانشگاههای اطراف رقابت کند هم از نظر علمی وهم از نظرسخت افزاریشامل ساختمان تیم اساتید مجرب و کاربلد .چرا از امثال دکتر مقتدری بعنوان رییس دانشگاه آزاد گراش استفاده نشود که شاهد پیشرفت صدچندان دانشگاه ازاد گراش باشیم به نظر من اولین تغییر در دانشگاه آزاد گراش باید از تیم مدیریتی شروع شود که امیدوارم این امر اتفاق بیفتد سپس مسوولین شهر وخیرین سخاوتمند در پیشبرد فرهنگ شهر در جهت باری به ساخت دانشگاهی درشان ومنزلت مردم و دانشجویان عزیز کمک کنند .انشاالله شاهد این امر مهم باشیم تا ارزوی دیرینه جوانان دانشجو محقق شود

نظرات غیر فعال

26 نظر
scroll to top