بستن

خبرنگاران آفتاب در کارگاه مصاحبه سردبیر گریشنا

گریشنا: محمد خواجه‌پور در پنجمین جلسه باشگاه خبرنگاران آفتاب لار، تکنیک‌های مصاحبه خبری را آموزش داد.

به گزارش سایت آفتاب لارستان  مدرس پنجمین جلسه باشگاه خبرنگاران آفتاب «محمد خواجه پور» سردبیر نشریه «افسانه گراش» و سایت «گریشنا» بود. او در دو ساعت تکنیک‌های مصاحبه را به طور تفصیلی آموزش داد. پس از تدریس خواجه پور فرصتی کوتاه برای سرپرست اداره ارشاد که در این جلسه حاضر بود فراهم شد تا نکاتی را مطرح کند. پنجمین جلسه باشگاه دوشنبه ۲۴ آذرماه در فرهنگسرای مرتضوی برگزار کرد.

 

رفعت حقیقی گفت: من هم شخصا به خبرنگاری علاقه مندم و خوشحالم که این جلسات برگزار می شود و به هرشکلی حاضر به همکاری با این باشگاه هستم.

در ادامه هریک از حاضران به بیان خاطرات و تجارب خود از انجام مصاحبه پرداختند. محمد خواجه پور سپس مجموعه ای شامل نسخه پی دی اف چند کتاب حوزه روزنامه نگاری، پاورپوینت تدریس تکنیک‌های مصاحبه، آرشیو نشریات لار و گراش و سریال «اتاق خبر» با موضوع روزنامه‌نگاری را در اختیار حاضران گذاشت. (فایل این کارگاه را می‌توانید دانلود کنید.)

به جز خبرنگاران عضو باشگاه آفتاب و سرپرست اداره ارشاد، کامجو عضو شورای اسلامی شهر لار و زارع معاون فرهنگی شهردار لار نیز در این جلسه حضور داشتند.

13930924 Aftab (3)

 

10 نظر

  1. بنازم به این گریشنا و کدخدایش خواجه پور که دوساعت مدرس باشگاه خبرنگاران آفتاب لارستان شده و در کلاس لم کار وتکنیکهای مصاحبه را به آن‌ها آموزش داده آنهم نه یک آموزش معمولی بلکه تفصیلیش جدا گلی بجمالت وباغت آباد . ولی جناب خواجه مگر نشنیده ای که گفته اند خیری که بخونه رواست در مسجد حرامست . تو بیا همتی کن وچندتا نیمه کلاسی برای این کاکاجی عوام و بقیه کاکاجیهای کامنت گذار در گریشنا بگذار و الفبای نوشتن را آموزش بده شاید ما چیزی یاد گرفتیم .البته پس از یادگیری قول می دهیم کامنتهای بهتری بنوسیم.

      1. استاد خواجه پور منظورم اینه که بعد این همه وقت ( تقریبا” ۴ سال ) که زمزمه راه اندازی میراث فرهنگی تو گراش بودش و حتی تو دوره فرماندار سابق و نماینده سابق مجلس ، اسم کاندیدا مسول این ارگان ( خانم ن / نامی که تخصص باستان شناسی داشت ) ، هنوز هیچ کاری صورت نگرفته !
        … تبریک میگم به پشتکار اوزیها و ثبت نمایندگی میراث در این شهر

  2. تیتر جالبی برا این خبر کار نشده!
    این تیتر به مخاطب میگه اعضای آفتاب تا به حال مصاحبه بلد نبودن و ایشون رفتنه یادشون داده در حالی که اینطور نبوده . . .

  3. از اینکه مدرسانی داریم که میتوانند حتی در سطح استان موثر باشند مباهات میکنیم ولی تیتر خبر نباید گز نده باشد ان هم تیتر خبر اموزشی .این کلاس اموزشی برای تکمیل دانسته های شرکت کنندگان برای مصاحبه و… بوده است.بگذاریم تبادل فرهنگی بین شهرستانهای منطقه در ارامش صورت بگیرد.با پیشنهاد کاکاجی محترم هم موافقم .خواجه پور کلاسی هم برا ما کامنت گذراران بگذارند تا بهتر ومفید تر نظر بدیم .

    1. درود بر شما جناب استاد محمد خواجه پور و اصحاب رسانه گریشنا و افسانه و هفت برکه
      با ورود شما در عرصه ی خبرنگاری و خبررسانی توانستید دکه شایع پردازی و دروغ پراکنی را برای همیشه تعطیل کنید.
      شهرمان جان تازه ای در حوزه خبرنگاری گرفته است.
      باز هم خسته نباشید.
      پیروز و سربلند بمانید.

  4. آقای خواجه پور
    اونایی که براز نوشتن یک تیتر به شما گیر میدن و شما بی چون وچرا تیتر خبر رو با نیت پاک وخالص خوتون تغییر میدین از خودشون نمی پرسن چرا تو سایت هاشون اینقدر به مردم فهیم گراش توهین می کنند ایا نمی تونند این رویه همسایه آزاری رو تغییر بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top