بستن

مسابقات سوارکاری یادواره مرحوم محمود درخشنده

گریشنا: نهمین دوره مسابقات سوارکاری استانی رشته پرش با اسب، یادواره زنده یاد محمود درخشنده در شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش فاطمه ابراهیمی؛این مسابقه با حضور تفیانی؛ رئیس هیات سوارکاری فارس و با سردآوری، امین امتیاز، جمعه بیست‌وهشتم آذرماه در باشگاه سوارکاری فاضل اجرا شد. این رقابت‌ها با حضور ۱۷ سوارکار از شهرهای شیراز، زرقان و گراش در پنج رده برگزار شد، در رده‌ی مبتدی، محمد سوزنده با اسب پرنسس، پوریا نوری با اسب ووبانا و مرتضی پورشمسی با اسب آبسند، یک دور پارکور را بدون خطا پشت سر گذاشتند.
در نهایت، در رده‌ی نونهالان، آرزو دهقان، از شیراز با اسب پارکو، جایگاه اول، امیر غفوری با اسب اسپرینگر از شیراز جایگاه دوم و سارا یزدانی با اسب دنیا از شیراز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
در رده نوجوانان؛ مرتضی پورشمسی، سوارکار گراشی با اسب شب‌دیز، مقام اول را به خود اختصاص داد و کسری ستوده با اسب گلاردو، حائز مقام دوم و سجاد دهقان با اسب اکیان بر سکوی سوم ایستاد.
و اما در رده‌ی جوانان؛ درنا زارع با اسب اسپرینگر و محمد جنگجو سوارکار گراشی با اسب رخش به ترتیب مقام اول و دوم را از آن خود کردند.
در رده‌ی بزرگسالان؛ مجتبی پورشمسی، سوارکار گراشی با اسب ووبانا و پارکو به ترتیب در جایگاه اول و دوم و وحدت کاظمی با اسب فایتر هورس در جایگاه سوم ایستاد.
پارکور چی این مسابقه بر عهده‌ی جواد چراغی و کمک داورش علی مقصودی بود. مهدی آه صالح، طراح مسیر، علی آل یاسین، کلانتر و دکتر خوش‌رو‌نژاد نیز دامپزشک این مسابقه بودند.
از دیگر مسئولین حاضر در این مسابقه می‌توان به خانم هاشمی،نایب رییس هیات سوارکاری ، کامران ذنوبی، رییس کمیته سوارکاری در رشته پرش فارس و میرزا اکبری، رییس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان گراش، حمید بصیری،رییس هیئت سوارکاری لارستان و فاضل آشفته، رئیس هیات سوارکاری شهرستان گراش، اشاره کرد.

در پایان با اهدای سپاس‌نامه و لوح تقدیر به چند نفر از اعضای باشگاه فاضل و عضو جامعه هیات سوارکاری از سوی هیات سوارکاری فارس و اداره ورزش و امور جوانان گراش از افراد برتر تقدیر شد.

savarkari2

 

 

4 نظر

  1. گریشناهای محترم جناب محمد اقا خواجه طرح شب یلدا زحمتش رو کشیدن و حالب بود چرا بدون هیچ هزینه ای تبلیغ شکلات خارحی و ایرانی رو میکنید !!!!!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top