بستن

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان ساخته می‌شود

گریشنا:دکتر سید جواد محقق معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی و قائم مقام بیمارستان امیرالمومنین(ع) از احداث درمانگاه مدرن تخصصی و فوق تخصصی در گراش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ دکتر محقق در گفت‌وگو با روابط عمومی علوم پزشکی در این باره گفت:«نظر به توسعه بیمارستان گراش، افزایش تعداد متخصصین و پراکندگی درمانگاه فعلی بیمارستان، احداث یک کلینیک مدرن تخصصی و فوق تخصصی در کنار بیمارستان ضروری بود و با موافقت خیّر و نظر مساعد این فرد خیّر، عملیات خاکبرداری این درمانگاه شروع شد«.

دکتر سید جواد محقق درباره موقعیت و متراژ درمانگاه در حال ساخت افزود:« این کلینیک در ضلع شمال غربی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) در زمینی به متراژ دو هزار متر مربع و در پنج طبقه جمعا به متراژ ده هزار متر مربع بنا خواهد شد که درب ورودی آن در بلوار وحدت روبه روی کلانتری گراش باز خواهد شد.»

معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی افزود:« این مجتمع مشتمل بر یک طبقه پارکینگ و چهار طبقه فضای درمانی مانند کلینیک پزشکان، واحدهای پاراکلینیک، فیزیوتراپی، عینک سازی و داروخانه خواهد».

دکتر محقق در ادامه اظهار داشت:«طبق نظر بانی خیر در ساخت این کلینیک از بهترین مصالح و تجهیزات استفاده خواهد شد و نمایی زیبا و امروزی در نظر گرفته شده است و پیش بینی می شود در مدت سه سال مراحل ساخت و تجهیز آن به اتمام برسد.»

Masjed Bimarestan

25 نظر

  1. خداوند متعال اول کشورهای عربی حوزه خلیج فارس رو از ما نگیره دومأ عمر با برکت و رزق و روزی و سلامتی روزافزون به این خیرهای گراشی خوش فکر و مردم دوست عطا کنه که اگر این دو مقوله نبود مشخص نبود گراش چه اوضاع و احوالی پیدا میکرد و برقراری این همه امکانات چطور تأمین و میسر میشد.

  2. کاش برنامه ای بود برای اوردن دکترهای متخصص و فوق متخصص وگرنه وقتی دکتر خوب نباشه نه ساختمان پنج طبقه،ده طبقه هم باشه بی فایده هست

  3. الان یه عده میان میگن طرز برخورد پرستاران بیمارستان خوب نیست !!!
    خاب چه ربطی داره :d

  4. جناب گراشی،میفرمایید کل خیرین دنیا از کشورهای خلیج امرار معاش میکنند؟اگه طرف لایق باشه برای خدا هیچ فرقی نمیکنه که تو آفریقا باشه یا تو خلیج.

  5. جناب گراشی !!! مگه شهرهای دیگه ای که تو ایرانند و بسیار بیشتر از گراش از هر نظر پیشرفت کرده اند با پول کشورهای خلیج فارس بوده ؟؟؟
    دیگه اینکه رزق و روزی افراد نیز خداوند از اول خلقتشان مقرر و معین کرده . اگه این افراد تو گراش هم بودن همان رزق و روزی را داشتند .

  6. آقای علی لطفا جو نده در بیمارستان گراش هیچ خبری نیس و آقای رضا خدمت شما عرض کنم که شهرهای بزرگ اگه امکانات دارن و پیشرفت کردن ، هم از پشتوانه ی دولت بوده هم به واسطه ی جمعیت بیشتری که دارند درامد هم بیشتر هستش . ولی گراشیا و خیرین بیشتر درامد و ثروتشون از کشورهای خلیج فارس هست. و حتی مغازه ها و پاساژهایمان که رونق گرفته به خاطر همین پول خلیج میباشد . دست همه ی خیرین درد نکنه،.همیشه سالم و تندرست باشند در غربت زحمت میکشند و بخشی از در امد خود را صرف آبادانی شهرمان میکنند

    1. آقا یا خانم ر.ر و گراشی
      قصد تحقیر و توهین به اندک کسایی که خَیر خدایی هستند نیست.
      روی صحبتم با اشخاصی است که با پول بادآورده ی خلیج آتش به زندگی ما جوانان زدند با افزایش بی سابقه زمین و مسکن!
      حتما خبر ندارین زمین در کوچه پس کوچه های شهر شده متری ۷۰۰ هزار تومن یا اجار دهن ۲۰ متر کنار خیابان شده ماهی ۱ میلیون با ۵ میلیون پول پیش!؟
      دلیل این چی میتونه باشه جز پول خلیج؟
      از قول دوستمون :
      مگه شهرهای دیگه ای که تو ایرانند و بسیار بیشتر از گراش از هر نظر پیشرفت کرده اند با پول کشورهای خلیج فارس بوده ؟؟؟
      حرفم اینه که ضرراش بیشتر از منفعتش بوده!

  7. اخه گراش تو گراش نباید یه چیز دولتی داشته باشیم همه مدارس بیمارستان همه چی شخصیه؟!!
    تو لار که اینجوری نیست
    اینکارا وظیفه دولته نه مردم

  8. سلام.واقعا دست همه بانیان خیر درد نکنه ان شاله اجرتون رو خداوند متفال اون دنیا بهتون بده.اقای دکتر محقق هم واقعا ادم دلسوز و پشتکار قوی داره حا داره از ایشون وپرسنل زحمتکش بیمارستان تقدیر بشه.اوناهایی که میگین اخلاق کارکنان بیمارستان خوب نیس.خدا نکرده غرض که نداری؟شما حتی یه ماه هم نمیتونی جای اونها خدمت بکنی؟پس به جای انتقاد ای کاش رسم تشکر وقدردانی هم یاد بگیریم.دست همتون درد نکنه ان شالله گراش بشه قطب پزشکی منطقه.امین

  9. سلام به هر عزیزی که همت میکند این کار خداپسندانه درجهت راحتی عزیزان گراشی،لاری،اوزی،خنجی،بستکی وکلیه هم زبانان عزیزم انجام میدهد. چقدر همشهریانم برای درمان خودشان به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شیراز مراجعه کنند.
    عزیزانم مطمئن باشید در چند سال آینده آنقدر به تخصص اهمیت داده خواهد شد که اغلب برادران و خواهران من از همشهریانم با تخصص عالی فارغ التحصیل شده و به این مرکز بیایند و از امکانات به روز این مرکز تخصصی استفاده خواهند کردوبه درمان عزیزانم خواهند پرداخت.
    جناب آقای دکتر محقق با سلام و احترام . نه شمارا دیده ام نه میشناسم فقط تشکر میکنم از طرح ارائه شده از سوی شما و آرزوی توفیق روزافزون برای شما و همکاران عزیزتان از خدای منان دارم و امیدوارم انشالله موفق وسلامت باشید.
    شاکرم از لطف خدای متعال که مردمانی خیر و با همت والادر این منطقه قرار داده که بدون هیچ چشم داشتی به همشریان خود خدمت رسانی میکنند.
    در آخر برای تشکر از این خیر محترم وتمامی خیرین منطقه آرزوی سلامتی و تندرستی و والا همتی برای خودشان و خانواده ایشان دارم .
    بدانید دوستان عزیزم من در این ساعت مقدس که مصادف با شهادت امام رضا میباشد به درگاه الهی برای تمامی خیرین منطقه ام دعا کردم و این شعر زمزمه کردم و آرزوی سلامتی مجدد برای ایشان از خدا مسئلت نمودم.
    خوشا آنان که با عزت زگیتی بساط خویش برچیدند و رفتند

    زکالاهای این آشفته بازار محبت را پسندیدند و رفتند

    خوشا آنان که در میزان وجدان حساب خویش سنجیدند و رفتند

    نگردیدند هرگر گرد باطل حقیقت را پسندیدند و رفتند

    خوشا آنان که از پیمانه دوست شراب عشق نوشیدند و رفتند

    خوشا آنان که در راه عدالت بخون خویش غلتیدند و رفتند

    خوشا آنان که بذر آدمیت در این ویرانه پاشیدندو رفتند

    چونخل بارور برتنگدستان ثمر دادند و بخشیدند و رفتند

    زجزر و مد این گرداب هایل سبکباران نترسیدند و رفتند

    خوشا آنان که پا در وادی حق نهادند و نلغزیدند و رفتند

    زتقوی جامه در برکن که پاکان زتقوی جامه پوشیدند و رفتند

    مشو غافل که پاداش بدو نیک زگیتی رفتگان دیدند و رفتند

    خوشا آنان که بار دوستی را کشیدند و نرنجیدند و رفتند

    (رسا ) در راه خدمت باش کوشا خوشا آنان که کوشیدند و رفتند
    خدای مهربان خیرتان دهد.

  10. سلام
    الحمدا.. ما در بحث سخت افزار هیچ مشکلی نداریم. یعنی تا دلتون بخواد خیر داریم که برامون ساختمان می سازند و البته این یک موهبتی است که بخاطر آن بایستی خدا را شکر کنیم.
    ولی اینجا یک سوال اساسی مطرح است که دوست دارم دوستان نظر بدهند.
    ۱- چـــــــــرا ما در بحث نرم افزار بشدت دچار مشکل هستیم یعنی نیروی متخصص و فوق تخصص بومی که در داخل گراش مشغول به خدمت باشند نداریم؟؟؟
    ۲. چـــــــــــــرا تمام نیروهای که متخصص و فوق تخصص گراشی اصلاً تمایلی به بازگشت به گراش ندارند؟
    ۳. چـــــــــــــرا برای ریاست دانشکده هیچکدام از پزشکان هیات علمی که در خارج گراش بودند برای قبول مسئولیت به گراش نیامدند؟

    1. جواب محمد جان…
      سلام
      زیرا هنوز در شهر ما فرهنگ تقدیر و تشکر نهادینه نشده است.
      چون پول حاکم است نه علم.
      چونکه آنهایی که اهل خدمت هستند دارای علم هستند.

  11. یکی از دوستان من بعد از سالها گرفتاری مدرک پزشکی رو گرفت واومد گراش برای طبابت بعداز مدتی کسادی کار روزی یکی از پیرزن های گراسی با مراجعه به مطب ایشان و صحبت کردن قاراش میش فارسی و گراشی که کجای شکمم درد می کند این دوست من (دکتر ) از پیرزنه می خواهد که گراشی صحبت کند ولی پیرزنه به محض اینکه متوجه می شود دکتر گراشی هست شروع می کند به داد وفریاد که باید از اول میگفتی گراشیم و مطب را ترک می‌کند. سپس دوست من با این برخورد فاتحه طبابت در گراش را خوانده و به یکی از مراکز استانها رفت تا روزی که برخورد ما با پزشکان بومی اینچنین باشد همین است وبس
    نهایت اینکه خودمان ذاتا غریب پرست هستیم

    1. درود بر ابرمردان خیر
      خیرین عزیز!!
      امروزه اگر می خواهید کار خیری انجام دهید کار خیر عامه پسند انجام دهید که مورد استقبال عموم جامعه باشد نه فقط مورد تشویق یک ارگان، یک گروه و یا شخص خاص قرار بگیرید.
      هوشیار باشید تا از نیت خیر شما سواستفاده نشود چونکه در بازار خیرات هم روباه و گرگ وجود دارد.

      1. شهروند بیدار .شما که به خیرین عزیز هشدار و بیدار باش می دهید .و آنان را از گرگان و روبهان بازار خیرات بر حدر می دارید .میشود کمی بیشتر توضیح دهی که این جانوران دوپا چگونه عمل می کنند و خودرا به چه شکلی در می آورند . البته خیرات خورهای واجب الزکات و همیشه حاضر بر سفره های ختم وخیرات منظور شهروند بیداری همچون شما قطعا نیست . پس اعجوبه های مورد نظر شما چه کسانی هستند . چون فراوان انسانهای محترمی در گراش هستند که همواره همشهریان متمول خود را به کار خیر دعوت وتشویق می کنند و بسا ایامی که کار گزار خیری در امر خیَری شوند. پس بهتر است دقیق تر و روشنتر توضیح دهید . که این سنت حسنه درگراش از بین نرود وشک وتردید بوجود نیاید . تا آنجاییکه کاکاجی از بعضی متمولین خیَر گراشی شناخت دارد . هر کدام یلی از کاردانی وهوشیاری هستند وشیرانی در کسب وکار . والا می شدند کاکاجی عوام یک لا قبا

        1. کاکاجونی باهوش سلام
          شما شهروند را مجبور می کنید که لب به اعتراف بگشاید.
          چندسال قبل فردی که علی الظاهر خود را خادم مردم و دین حساب می کرد و از آن افرادهای صف اول نمازی و دعاخوان مسجدی هم بود با خام کردن خیّری تمام اندوخته های خیر را صرف ساخت مدرسه ای در زمین غصبی واقع در پادگان بسیج کرد.
          خلاصه تا خیر مرحوم در قید حیات بود از این مدرسه استفاده نشد و هنوز که هنوز است هم بعنوان مدرسه از آن استفاده نمی شود.
          حالا قضاوت با کاکاجی هوشمند است که چه اسمی می توان روی همچون افرادی گذاشت!!!

  12. اونایی که میگن متخصص و فوق تخصص توی گراش گیر نمیکنن، اونایی که از رفتار بد پرسنل شاکی هستند، همیشه به زمین و زمان گیر میدن اگه جزو دسته پولدارها هستید به جای اینکه همش صرف خرید و فروش مسکن و زمین کنید پول بدید بچه هاتون برن دانشگاه آزاد و بین الملل یا کشورهای دیگه تخصص و فوق تخصص بگیرن بیان توی گراش خدمت کنند. خدا خیرتون بده دستتون هم درد نکنه

  13. با سلام به همه دوستان خوشم میاد که هر جا بهتون رو دادن فقط بلدین انتقاد کنید کی به این فکر میافتید که نتیجه کارهای مثبت انجام شده و در حال انجام رو با تقدیر برای پیشرفت بهتر و صحیح تر صبور باشیم با با چرا مرغ همسایه رو غاز میبینیم بیایید خدا را شاکر باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

25 نظر
scroll to top