بستن

هلال احمر این هفته: شکست در خانه

گریشنا: در مسابقات لیگ برتر بزرگسالان، هلال احمرگراش مقابل امیرکبیر نورآباد، چهار بر دو مغلوب شد، درگروه جوانان در رقابت با تیم هیات فوتبال اوز، بازی یک بر صفر به نفع هلال احمر به پایان رسید و در رده نوجوانان در مقابل تیم وصال شیراز، هلال‌احمری‌ها به نتیجه‌ی تساوی رسیدند.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛ در ادامه مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان و از هفته دوازدهم این مسابقات تیم فوتبال هلال احمر میزبان تیم امیرکبیر نورآباد بود.
گراشی‌ها که چند هفته‌ای را با ناکامی پشت سر گذاشته بودند این بار هم در زمین خود مغلوب نماینده ممسنی شدند.
هلال احمر در این بازی چهار بار دروازه‌اش را باز شده دید و تنها توانست دو بار توسط آرش فتحی و سعیدچترآبگون، گل‌های خورده خود را جبران کند تا در حین ناباوری متحمل شکست چهار بر دو شوند. در این بازی مصطفی رادمرد یک ضربه پنالتی را برای هلال احمری‌ها از دست داد تا وضعیتش در جدول، بحرانی شود.
هلال احمر این هفته باید در میمند به مصاف پادنا برود.

اما از هفته هشتم لیگ برتر جوانان استان تیم فوتبال جوانان هلال احمر میزبان تیم هیات فوتبال اوز بود که در پایان توانست با تک گل احمدرضا محمودی، کاپیتان خود به برتری دست یابد تا موقعیت خود را در مکان دوم جدول بهبود بخشد.
با توجه به همجوار بودن گراش و اوز و نیز برد ۲ بر۰ هلال احمر در بازی رفت این بازی از افت و خیز زیادی برخوردار بود که در پایان با پیروزی یاران هلال احمر همراه شد.
تیم فوتبال جوانان باید در بازی بعد در گراش میزبان تیم صدرنشین شهرداری نورآباد باشد. البته این مسابقات به علت امتحانات مدارس دوهفته با تاخیر برگزار خواهد شد.

در اولین بازی دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان، تیم یکدست و صدر نشین هلال احمر میزبان تیم پرمهره وصال شیراز بود.گراشی‌ها که در بازی رفت یک تساوی را از شیرازی‌ها گرفته بودند به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی بودند،
مصدومیت مرتضی غیرتمند مدافع جسور و متعصب هلال‌احمر کمی کار را برای این تیم سخت کرد اما گل زود هنگام شیرازی‌ها، هلال احمری‌ها را در شوک فرو برد ولی

نوجوانان هلال‌احمر دوباره بازی را در دست گرفتند و با حرکت‌های کامیاب و سوزنده در میانه میدان و همچنین استارت‌های دیدنی احمدی و آتشی عرصه بر تیم شیراز تنگ می‌شد و در این میان تیم وصال نیز در ضد حملات خود خطرناک ظاهر می‌شد.
خط دفاعی مستحکم هلال‌احمر متشکل از آذرکیش،کرباسی، آرمان کامیاب و حسن نژاد اجازه هیچ‌گونه خودنمایی را به تیم وصال نداد تا در روزی که غلامی، دانشور، محمدی و نظافت بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند، هلال‌احمر در دقایق پایانی از روی ارسال زیبای آتشی با ضربه سر توسط امیر حسین حسن‌نژاد به گل تساوی دست یابند.

با این گل، این تیم همچنان تیم بدون شکست این دوره باقی ماند. سرمربی هلال احمر مهدی کهندلی بود و حجت عابدی سرپرستی تیم هلال احمر را برعهده داشت. در رده‌ی نوجوانان نیز اجرای مسابقات، دو هفته‌ تا اتمام امتحانات مدارس به تاخیر خواهد افتاد.

helal ahmar1

helal ahmar9

 

 

1 نظر

  1. واقعا جا انتقاد داره جوانان بردن دوخط نوشتند ولی نوجوانان که مساوی شده کل صفحه و اسم همه رو اوردن اخه چرا تبعیض قائل میشن!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top