بستن

وعده‌های مدیرکل ارشاد: سالن نمایش، نگارخانه و شاید سینما

گریشنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سفر‌های کوتاهی به شهر گراش برای تجهیز برخی اماکن هنری قول همکاری داد.

به گزارش گریشنا دکتر بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مسیر خود به شهرستان خنج در دو مرحله از شهرستان گراش بازدید کرد. دکتر مریدی صبح روز ۳ دی‌ماه به اداره کوچک فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در جنب شهرداری سر زد و بعد از آن از سینمای تعطیل شهرستان نیز بازدید کرد. مریدی در این دیدار قول داد در صورت خریداری سینما از سوی خیرین و یا شورای شهر، اداره کل این مکان را برای نمایش فیلم تجهیز و تبدیل به سینمای دیجیتال می‌کند.

Ershad (10)

سپس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از هنرمندان گراش در جلسه شورای اسلامی شهر گراش حاضر شد. مریدی با اشاره به این که خود اهل لار است گفت: «مرزهای سیاسی نمی‌تواند ریشه‌های مشترک ما را کمرنگ کند. همه ما فرزندان خاک خوب جنوب هستیم.»

علی اصغر حسنی رییس شورای شهر گراش نیز گفت: «من همیشه گفته‌ام گراش بشقاب پرنده نیست که از اینحا بلند شود. جاده و فرودگاه‌مان یکی است. اگر رقابت‌های موجود جهت‌دهی شود می‌تواند به نفع همه شهرهای جنوب فارس باشد.»

رییس شورای شهر ساخت آمفی‌تئاتر روباز و پارک بانوان را به عنوان برنامه‌های فرهنگی شورای معرفی کرد. مریدی هم وعده داد در صورتی که گروه‌های نمایشی در این محل به صورت منظم نمایش‌های خیابانی اجرا کنند از سوی اداره کل مبلغی به عنوان حق‌الزحمه به آن‌ها پرداخت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر برای حمایت از جشنواره فیلم کوتاه کل، خواستار تدوام این همکاری در این دوره جشنواره شد.

دکتر بهزاد مریدی در بازگشت از اوز و خنج نیز یک بار دیگر به گراش آمد و بازدید کوتاهی از موسسه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه داشت. مریدی در این بازدید گفت: «اگر یکی از سالن‌های این مجموعه به صورت قرارداد در اختیار ارشاد قرار گیرد به صورت سالن بلک باکس کاملا تجیهز می‌شود و در اختیار گروه‌های نمایشی قرار می‌گیرد.» در سالن‌های بلک باکس صندلی‌های تماشاگران متحرک بوده و اجرای نمایش به جای روی سن، روی کف زمین انجام می‌شود.

به پیش‌نهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد در صورت موافقت هیات امنای آبشار اندیشه، نگارخانه آبشار اندیشه نیز با قراردادی به صورت ده ساله در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و از طریق اداره کل تجهیز شود.

روز پنجشنبه ۴ تیرماه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یک باردیگر به گراش سفر کرد. هدف این بار او بازدید از موسسه قرهنگی هنری هفت برکه و بخش‌های زیر مجموعه آن بود. مریدی دراین سفر توصیه کرد که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برای زیرساخت‌های فرهنگی تلاش کند. دکتر مریدی پیش‌نهاد داد با تشکیل مجمع خیرین فرهنگ‌ساز تعداد اماکن فرهنگی شهرستان همانند خانه‌های فرهنگ افزایش یابد. مریدی گفت: «پیوستگی مردم از طریق تقسیم‌‌بندی‌های سیاسی ممکن نیست و فرهنگ رشته پیوند مردم است. در روستاهای ارد و فداغ اگر خانه فرهنگ ساخته شود اداره کل برای تجهیز آن اقدام خواهد کرد. این خانه‌ فرهنگ‌هابه نوعی نماینده اداره ارشاد در روستاها خواهند بود.»

مریدی به سابقه آشنایی خود با فعالیت‌های موسسه هفت برکه اشاره کرد و گفت: «هر کدام از پژوهشگران برای پایان‌نامه و کتاب، موضوعات کاربردی داشته باشند، اداره کل ارشاد از آنان حمایت مالی و معنوی می‌کند. پژوهش‌های در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین پژوهش‌های فرهنگ‌نگاری و بومی‌نگاری مورد علاقه و توجه شخصی من هستند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

29 نظر

  1. ارشاد فارس با خرید سینما و تحویل ان به ارشاد گراش میتواند اغاز گر تحول فرهنگی در منطقه باشد .از دیدگاه فرامنطقه ای ایشان تشکر میکنیم.

  2. قول انهم در یک حضور غیر رسمی جای تعجب دارد. مدیر کل نمیتونستند با فرماندار محترم که نماینده عالی دولت در شهرستان است جلسه برگزار کنند. فکر نمیکنید این بی توجهی به مردم شهرستان است. امیدواریم مدیران اداره ارشاد گراش قضیه رو پیگیری کنند.

    1. مگه ارشاد گراش چندتا مدیر داره؟!!!!! امیدوارم مدیرکل جدید و مسوول جدید ، نمایندگی ارشاد گراش را به اداره ارتقا بده. صرف تابلو به نام اداره نوشته بشه کافی نیست این توهین به شعور مردم فرهیخته ی شهرستان است.

      1. نام شما جان . همشهری کاکا . واقعا گراش اداره ارشاد اسلامی ندارد و جایگاه قانونی واداری آن نمایندگیست و بدروغ تابلو بنام اداره نوشته اند .پس اگر کاکا بگوید « هر چه بگندد نمکش می زنند . وای به روزی که بگندد نمک » نبایستی کسی ناراحت شود . چون کاکا پیگیری کن تا ته و توی آن در بیاد قبل از اینکه کاکاجیهای عوام بسوی دشمنی با خدا ارشاد کنند !!!۱

        1. کاکاجی جان منظورت از هرچی بگندد نمک چیه؟چه ربطی داره؟ اصلا چرا پای خدا را اینجا وسط می کشی؟ از کاکاجی با این هیکل بعیده دل به این کوچکی داشته باشه که با دیدن یک تابلو به گفته ی شما دروغ با خدا دشمنی کنه. یقین دارم مسوول جدیداین مورد را پی گیری می کنه و اونو به اداره ارتقا میده. دلتو دریایی کن کاکا وگرنه در تندباد حوادث کم میاری.

        2. عجب از مدیر چرا چیزی که فکر میکنین به گوشه ی قبای کاکاجی برمیخوره را حذف میکنین؟مگه من چی نوشتم گفتم کاکاجی با این هیکل بعیده دل کوچیک داشته باشه ولی جوسازی برای دشمنی کردن با خدا را منتشر میکنی؟ آیا فکرنمیکنی به گوشه ی قبای خدا بربخوره؟چه نمکی گندیده که با این صراحت جوسازی میکنید؟!!!!

    2. سلام
      هیچگونه بی توجهی به مردم صورت نگرفته ، لازم است بدانید برای هرتصمیمی نیاز به حضور فرماندار نیست
      وقتی رییس اداره ، خودشون حضور دارن میتونن در مورد مصالح مربوط به اداره و کارهایی که مربوط به ارشاد می‌باشدخودشون تصمیم بگیرن
      حالا اگه برخی از ادارات در جلساتشون از فرماندار دعوت میکنند ، این نشان از لطفشان هست و نه چیز دیگر(البته به غیر از جلساتی که خود ایشون رییس جلسه هست)
      متاسفانه ما فکر میکنیم فقط فرماندار باید تمام تصمیمات رو بگیره، اگه اینجوریه تمام روسای ادارات را باید بذارن کنار

      1. ما بحثمون سر نمایندگی و اداره است بابا. چرا سرپرست قبلی آقای نعمت الهی توی اون ۱۴ ماه حضورش توی گراش کاری نکرد که نمایندگی به اداره ارتقا پیدا کنه؟ یادمه زمان آقای خواست خدایی سر آوردن ارشاد به گراش می گفتند ما نمایندگی نمی خواهیم وحتما باید اداره باشه ولی بعد از اون بالاخره نمایندگی دادن و کسی دادش هم درنیومد. ببینید مردم فهیم هستند ولی دادشون به جایی نمیرسه توی اوز نمایندگی ارشاد و میراث فرهنگی زدن یعنی شهرستان گراش مساوی با بخش اوز!!!!! ولی جای امیدواریه چون آقای آیینه افروز که شنیدم مسوول جدید ارشاد شده حتما نمیذاره حقمون ضایع بشه و مثل مسوول قبلی بی خیال نیست.

        1. همشهری محترم . امیدواری شما بجاست و آقای آیینه افروز هم همت خواهد کرد تا نمایندگی به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ارتقاء یابد .ولی فراموش نشود ایشان کارمند اداره شهرستان دیگرست که در نمایندگی آن شهرستان در گراش مستقر شده . لدا توانایی ایشان محدود مباشد . بحث شما این است که اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دارد به مردم دروغ می گوید .و تابلو تغلبی بر سر در خود زده . واقعا اگر به این امر یقین دارید وظیفه اخلاقی وعرفی شما وهر گراشی آگاه به این موضوعست . که بلافاصله با شکایت رسمی به مراکز مربوطه و ارسال کپی به فرمانداری .امام جمعه .استان داری وحتی دفتر مقام رهبری . دست به افشاگری زنبد .تا در آینده عبرتی برای دیگر نهادها وادارات شود که بمردم دروغ نگویند . آیا درست است کسی مدرک پزشکی نگرفته تابلو طبابت زند . این یک جرم محسوب می شود . پس اداره ی که مدعی ارشاد مردم است یقینا نباید دروغ بگوید . تعجب دارم از فرمانداری وامام جمعه که با این دروغ کنار آمده اند !!!!!!۱

  3. کاکاجی لطفا اظهار نظر روشن و راه حل قطعی شدن این وعده ها رابروز دهید

    1. برو بابا توام.انگار حالا چی شده. خیلی کارا توی گراش میلنگه به این گیر دادین. کار باید کرد کار کار کار . مردم بودن یا نبودن براشون مهم نیست کار مهم است.

  4. کلغلمباس.. بابا تو هم بین این همه پیامبران منطفه ای وجهانی اومدی دست گذاشته ای روی جرجیس !!! آخه کاکاجی عوام وکم سواد وسط این همه دانشگاه رفته ها و لیسانسه های هم قد وقواره خودت .چه اظهار ادبی وتظری بکند .آنهم نه مثل عزیز نوبها معمول و امیدوار که بگوید بیاید سینما بخرد وتحویل ارشاد گراش بدهد یلکه خواسنه ای بجای قولهای پسر همسایه ی بی خواص و خاصیتی کاکا اظهار نظر روشن کند وتاره راه حل قطعی شدن وعده هایش همخواسته ای . آخه ناسلامتی تو خود قاضی . ایشون فرمودن اگر سینما توسط خیرین ویا شورا شهر خریداری شود . ایشان آن را دیجتالی خواهد کرد می تونی کاکا معنی این چیه . ودیجتالی کردن یعنی چه !!!! بازهم فرمایش کردند اگر در ارد وفداغ خانه فرهنگ بسازید . ایشان قول تجهیزش می دهد . میدونی تحهیز کردن چه هزنیهی دارد !!!. این دو مورد اصلی از قولهای پسر همسایه بود . بقیه ی حرفهای مربوط به آبشار اندیشه و تاتر روباز پارک وپرداخت پول به بازیگران تو جدی نگیر دنبال جایی میگرده مفت که صاحب شه وبگه من آنهم که رستم بود پهلوان . بقیه حرفهایش در مورد هفت برکه هم به کاکا مریوط نیست چون کاکاجی از هفت برکه فقط دوبرکه بی بو ( بی سقف) آن از دور می شناسد . اگر ناراحت نشوی باید بدونی گراش پهزده(پسر خوانده) اون حساب میشه میراث پهزده مال شوهر ننه است ولی پهزده از نا پدری ارث نمی برد . البته کاکاجی بد بینیش زمانی از پسر همسایه بر طرف میشود که ایشان اگر چیزی در تنچه دارد بیاید یک مجوز قرص ومحکمی برای روزنامه .یا هفته نامه ویا مجله ی به بر و بچه های گریشنا بدهد که این همه منت دیگران نگشند .ویک دکانی جسابی برای خودشان داشته باشند

  5. کاکاجی حیف این قلم شیوای شما نیست که کارفرهنگی انجام می دهید پیگیر نشریه طنزگل آقا باش تا دلت بخواهد سوژه پیدا میشود
    صلح سبز شاغلام

  6. کاکاجی جان امکانش هست بگی مدرکت چیه یا تاکلاس چندم درس خوندی یا شغلت چیه؟اخه همیشه زیبا و مخصوصا باحوصله و مودب حرف میزنی و کاملا انتقاد پذیری

    1. به نظر میاد آدم بیکاری باشه بابا این همه مطلب از کجا میاری ماشالله به حوصله شما
      ولی ی تایپیست خوبی هستی اکه جای آقای خواجه پور بودم استخدامت میکردم تو خبر گریشنا

  7. ملچ ملوچ ناز نازی . با شرمندگی باید اعتراف کنم حق می گویی خیلی دارم گوشش می کنم که خوب نوشتن را یاد بگیرم برای همین هم در پیامی از خواجه (بزرگ) گریشنا درخواست کرده بودم کلاسی هم برای بهتر نوشتن ما کاکاجیها بگذارد .تازه عزیز نوبهار هم تاییدم کرده بود . از عوام درخواست و خواهش از بزرگان نشنیدن. راستی دکتر مریدی مدیرکل ارشاد استان فارس گفته بود که به بومی نگاری علاقه دارد !!!!! بقیه کلامم بزبان مادری ایشان می نویسم که هم جواب شما باشد وهم رضایت دکتر در آن مستتر . کاش که مً گربه اندم .ملچ ملوچ مکارند .لقمه گتی شودادم . مً نک نا نکم ست . مً کپ نا کپ ست ……نانازی جان درست که بعضی وقتها امکان دارد نوشته کاکا بد باشد ولی قصد سوزاندن کسی را ندارد . ضمنا کاکاجی شما هم هستم اگر قبولم کنی .. اما آقای محمد حسینی . حدستان در مورد کاکا بر خلاف ملچ ملوچ کاملا اشتباهست کاکا فرصت سر خاروندن ابدا ندارد .به گل بانو کهنه گفته بودم که کامنتهای کاکا بین فرصتهای چند دقیقه ای پیدا شده بین کار نوشته میشود برای همین عجله نویسی خیلیها ناراحت شده اند که از همه پوزش می خواهم … مبهوت جان تو که اینقدر مهربان و با محبت هستی نبایستی تحصیلات وشغل کاکا برایت مهم باشد . من هم یک گراشی پر کار وفعالی هستم . زیاد کار می کنم که دستم بنیازی بلند نکنم اگر نتوانم مدد رسانی شوم سر باری نگردم ..امروزه هم ماشاءالله دکترا وفوق لیسانس ولیسانس بقول گراشیهای قدیم ….ای شاد تیلگ پرن …جوهره انسانی و ذهن پویای آدمی مهم است .مدرک نبایستی چندان ملاک قضاوت با شد . ولی توصیه کاکاجی به هم این است حتما دنبال مدرک تحصیلی باشید . اما کلغلمباس جون کاکاجی بشکار و کار فرهنگی چشم لوچ وسرمه محمدی . از روز اول که در عاشورا دکتر مهرابی به کامنت کاکا جی تاختی هنوز هم داری اشتباه می کنی . نه جان کلغلمباس کاکا نه در فکر کار فرهنکیه و نه هم می دونه صلح سبز شاغلام چه باشد . چندتا مجله گل آقا سی وچند سال قبل یادگار جوانی پدرم دارم و بس . دوست دارم توی گریشنا چند سطری بنویسم ولا غیر زحمت بخود نده . و اگر هم از کاکا نظری بخواهی بروی چشم . ولی باور کن در رده لیسانس ودکتر نیستم. باور کن!!!!!۱

  8. قرار نبود در مورد کامنت های دیگران نظر بدهم ولی پیشنهاد میکنم که
    کامنت های خود را متوجه خبر اصلی و موضوع کنیم تا نقد نظر یکدیگر. در این فضا نظر دادن ارتباطی با مدرک دانشگاهی نباید داشته باشد و مهم فهم و درک صحیح از فضای پیرامونی خودمان است که منجر به اظهار نظر میشود. کاکا هم هر که هست چه نقد کند چه تایید مورد احترام است .مهم این است که از نظرات همدیگر در مورد یک موضوع باخبر باشیم.
    شیوه نگارش کاکاجی علی رغم غلط های املایی دوست داشتنی است و مشخص میشود که از موضوعات جامعه اطلاع کافی داشته و نسبت به مسائل گذشته نیز اشراف دارد.
    احتمالا دهه چهلی باشد.
    پیشنهاد خرید سینما نیز منظور خرید با بودجه ارشاد فارس بوده و گفتیم بین این همه پیشنهاد از طرف مدیر ارشاد یکی هم ما پیشنهاد کنیم هرچند انجام نمیدهند.

    1. پیشتر گفته بودم کسیت که نوبهار را عزیز نشمرد . کاکاجی در این چله دیما که زور سرمایش فقط به فرهنگ وشعورمان رسیده . چاره ای جز امید به نوبهاران ندارد .و به عزیزش هم خوش آمد می کوید . جان برادر درست می گویی بهتر است پیامها ودلنوشته های خود بر محور خبر و حواشی آن باشد . ولی نقد وبررسی کردن کامنتهاست .که موضوع را قوام می آورد . و ما را به شعور و روشنی هدایت خواهد کرد . ایرادی ندارد اگر در آغاز راه چند متری هم راه ناهموار رویم . بالاخره راه رفتن را یاد خواهیم گرفت . کاکا نوشتنش در گریشنا فقط برای این است که نظرش نقد شود .ایرادش هویدا ویا اشتباهش تصحیح گردد والا کی وکجا من به عیب وایراد وقلت معلومات خود پی ببرم . پس سعی کنیم حرف را خوب گوش دهیم . «هنر شنیدن را یاد بکیریم ». به گفته ونوشته توحه داشته باشیم . دقتمان افرایش دهیم . گفته را با پیش فرض ذهنی خود سر سری نگیریم .و بقیه مسایل در این موضوع کلام را کوتاه میکنم خود ودیگر ان بهتر از کاکا می دانید .اما چند کلمه ای در مورد خود کاکا بقول شما کاکا هرکه است وهر کامنتی بنویسد لطفا به نوشته اش دقت کنید . چون اغلب متوجه شدم کمتر دقتی به کامنت من میشود وهر کس از گمان خود فردی که در دهن خود می شناسد کاکا را فرض گرفته .به آن ذهنیت جواب می دهد .عزیز نوبهارم . به کلغلمباس می گویم چند شمار ه سی سال پیش گل آقا یادگار جوانی پدرم دارم . توی عزیز احتمال می دهی دهه چهلی باشم .یا جای گفته ام از هفت برکه فقط از دور دو برکه بی بو یش(بی سقف) می شناسم . طرف می گوید خود بچه های هفت برکه است . خواهش از عزیزان خواننده دارم دقت .دقت داشته باشیبد .ضمنا همچنین که بارها کاکا در مورد درس وتحصیلات جواب داده به این گونه مسایل حساس نباشید .داشتن مدرک خوب است ولی برای کسی که می خواهد در جایی کار کند ونان مدرکش بخورد .کامنت گذاشتن در گریشنا که نون وآبی به کسی نمی دهند . بلکه عشق وعلافه فردی به گراشش می باشد پس مدرک دانشگاهی در این کامنت نوشتن بایستی بگداریم در کوزه . نوشته قوی باید ومعنوی نه امضای کامنت به مدرک قوی !!!!. باپوزش از همه .

      1. حالا کاکا چرا اینقدر خودتو تحویل می گیری که ازمون خواهش می کنی دقت توی حرفات داشته باشیم . هرکی می خوای باش مهم اینه که سنگی از جلو پای پیشرفت جامعه برداشته بشه اگه کاری از دستمون برمیاد باید انجام بدیم . نیت و کار مهمه نه اسم ورسم. یا علی.

        1. کاکاجی از شما پوزش می خواهد قصدی غیر از برداشت شما داشته ام .ضعف در نوشتن وبی دقتی در جمله بندی شابد سبب سوء برداشت شده باشد . من با شما موافق هستم .کلامتان نیکو و بجاست هدف از توشتن همین است که تذکر داده اید . ولی گراشی جان بی دقت وعدم توحه در امور یکی از مشکلات حدی در فرهنگ رفتاری ماست . تذکر ومثال زدنم برای بیشتر دقت کردن به گفته های همدیگر در این فضای مجازی بود ولا غیر .

  9. خب کاکاجی،پرسش از تحصیلات شما به این دلیل بود که شما بعضی جملات پخته و همچنین سخت مینویسید که انتظار میره تحصیلات خوبی داشته باشید از طرفی همیشه میگید :من بیسواد. یا مثلا:کاکاجی که( از فلان چی )چیزی نمیدونه…..و و و و و …..
    خلاصه همیشه یجوری شکسته نفسی میکنید که هیچی نمیدونید که ادم باورش میشه شما شاااااید مثلا تا ابتدایی درس خوندید نه بیشتر.

    1. مبهوت جان . در این قضای مجازی پرسیدن حق هر کسی میباشد .همچنین جواب دادن یا ندادن به موضوعی و یا پرسشی به هر نحوی که خود صلاح بداند . اینکه شما جملاتی از کاکا پخته می پنداری بزرگواریتان همراه با ضمیر روشن ومثبت بینتان است. فراوان دیگرانی هستند که نظر شما را ندارند که خود فراوان مشاهده کرده اید که با چه کلماتی کاکا را می نوازند . سخت نوشتن نشان تحصیلات نبست بلکه عدم توانایی در کتابت میرساند هر چه تحصیلات بالاتر رود و تمرین و ممارست در نواشتن بیشتر: نوشتن ساده تر و رساتر خواهد شد .البته سبک نوشتن مهم است ولی در کلیت می توان گفت سخت نوشتن تشان ضعف در نوشتن است . آنچه آقای نوبهار می گوید درست است . در این جا مدرک تحصیلات نباید مهم باشد . بلکه بدون ذهنیت قبلی به نوشته ونظر بنگریم نه کی نوشته . کاکا شکسته نفسی نمی کند بلکه فکر می کند این گونه نوشتن مانع از پرخاشگری و جنگ لفظی بیهوده در اینجا خواهد کرد .چون هیچ کس نمی تواند ادعا همه چیز دانی کند وبا بقول بزرگمهر حکیم که می فرماید «همه چیز همه گان داتتد وهمه گان هنوز از مادر نزاده اند » ضمنا کلمه کاکاجی در جملات مختلف نقش انسانهای مختلفی می گیرد لزوما منظور کاکاجی نویستده نیست .

  10. کاکای جان چرا تهمت میزنی؟چرا حرف توی دهن دیگران میذاری؟ بنده اصلا از کلمه ی دروغ و تغلب استفاده نکردم این خود شمایید که نسبت دروغ میدهید. بنده محترمانه فقط گفتم صرف اینکه روی تابلو نوشته باشه اداره کافی نیست. چرا شما جوسازی میکنی؟ و اینکه میگین آقای آیینه افروز کارمند یه جای دیگه است ازکجا میدونین و به من و شما چه ربطی داره؟ مهم اینه که میتونه و می خواد و میکنه . ولی میدونم تواناییش ازشما بیشتره و هر مسوولی اندازه شرح وظایفش وظیفه داره مسلمه که شما محدودتر از ایشونید و رییس اداره محدوتر از مدیرکل و میرکل محدوتر از وزیر و ……

    1. شما همشهری محترم . ازاینکه شایدباعث ناراحتی شما ویا دیگری شده باشم پوزش می خواهم . آروم حرف زدن کمک بیشتری در روشن شدن گنگی مطلب من و شما خواهد گرد .از اینکه فردی مثل آقای آیینه افروز تواناییش از من بیشتر است شک نکنید وبیشتر از من وامثال من به چم وخم فرهنک وارشاد اسلامی وارد هستند جای بحث هم نیست . همجنین گفته من که ایشان کارمند ارشاد هستند هم تهمتی نیست . تمام بحث کاکا در این است . آگر واقعا آنچه در گراش تابلو اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گراش دارد . اداره مستقل شهرستان گراش نیست بلکه نمایندگی اداره ارشاد شهرستان همسایه است . این تابلو اداره درست نیست .یعنی بمن گراشی دروغ گفته اند . ولی اگر در تابلو نوشته اند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لارستان بعد اضافه شده نمایندگی گراش . هیچ ایرادی ندارد وعیبی هم نیست . کوشش جمعی خواهیم کرد و بزودی به اداره ارتقاء خواهد یافت . ولی الکی نوشتن یعنی افکار عمو می گراش بازی دادند . امید وارم تواتسته باشم نظرم خوب بیان کرده باشم . همه موفق باشند بخوصوص آقای آیینه افروز. شاید ایشان بتواند موضوع را روشن نماید .اگر سوء ادبی شده از ایشان هم طلب عفو دارم

  11. عنوان رسمی «نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش» است. مرسوم است در این موارد در محاورات از عنوان اداره استفاده می‌شود. این نمایندگی ارتباطی با اداره لارستان ندارد و مستقیما زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره می‌شود. آقای آیینه‌افروز نیز از اداره لارستان به گراش منتقل شده و عنوان سرپرست نمایندگی را دارد.
    البته برخی از دیگر ادارات گراش نیز از نظر رسمی عنوان «نمایندگی» دارند.

نظرات غیر فعال

29 نظر
scroll to top