بستن

سرانجام رییس اداره تبلیغات اسلامی معرفی شد

گریشنا: بعد از هفت‌ماه بدون سرپرست اداره شدن اداره‌ی تبلیغات اسلامی گراش، امروز پانزدهم دی ماه، روح‌الله یزدان‌پرست ریاست این اداره را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ یزدان‌پرست سی‌ساله و متولد داراب است. او از سال ۱۳۷۷ به مدت شش سال برای گذراندن دوره‌ی مقدماتی حوزه، در حوزه‌ی علمیه‌ی امام صادق (ع) شهرستان داراب تحصیل کرد و در سال ۱۳۸۳ به قم رفت.

رئیس اداره‌ی تبلیغات اسلامی گراش، از سال ۸۹ تا به حال در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه‌ی استان فارس  و به مدت یک سال در معاونت تهذیب و فرهنگی فعالیت داشته است. او به مدت سه سال نیز مدیر بخش اساتید و مدیران این بخش در استان بوده است.

یزدان‌پرست از سال ۸۳ تا به حال به عنوان روحانی و مبلغ در روستا‌ها و شهرهای مختلف به صورت رسمی کار تبلیغات را برعهده داشته است. او پس از ارائه‌ی پایان‌نامه‌ی خود مدرک سطح ۳ حوزه را دریافت می‌کند.

yazdanparast

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. انتصاب رییس سازمان تبلیغات گراش به مردم ولایتمدار گراش تبریک و تهنیت عرض میکنم بالاخره بزودی با آمدن رییس تبلیغات مشکل مشیعتی مردم مشکل بیکاری جوانان مشکل دارو و مسکن و گرانی حل میشود خوشا بحال این مردم ولایتمدار

  2. با وجود فعالیت وپویایی حوزه علمیه برادران و خواهران در گراش وفراوانی روحانیون فهیم و اصیل گراشی جای بسی تاسف است که برای سازمان تبلیغات گزاش روحانی غیربومی انتخاب کنند.سیاست مسوولین سازمان تبلیغات استان وهمکاری فرماندار وامام جمعه در انتخاب روحانی غیر بومی غیر قابل قبول هست وباید تجدید نظر شود.
    اگر خروجی حوزه علمیه گراش برای مردم انتخاب یک روحانی گراشی برای سازمان نباشد پس از حوزه علمیه باید چه خیری به مردم گراش برسد.

  3. ازماست بر ماست. ….میرن زیره از کرمان میارن….اقایون هرکی معرفی میکنن چه در مورد حوزه وچه درمورد سازمان امام جمعه فرد بومی قبول نمیکرده…..علتش هم پاسخگو نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top