بستن

هوای پاک حق کودکان

گریشنا: نونهالان مهدقرآن شکوفه‌های سازمان جمعیت هلال احمر با حضور در بوستان شهر، بیست‌ونهم دی ماه، روز هوای پاک را گرامی داشتند.

یه گزارش حبیبه بخشی، خبرنگار گریشنا؛ این مراسم از ساعت ۸ صبح با ورزش صبحگاهی نونهالان شروع شد و بعد از آن نونهالان با استفاده از دستکش‌های یکبار مصرف، زباله‌های محوطه‌ی پارک شهر را جمع‌آوری کردند.
خواجی مدیریت مهدقرآن شکوفه‌ها در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان گفت:«حدود ۱۴۸ نفر نونهالان و ۱۲ پرسنل اعم از مدیریت، معاونت، امور فرهنگی و مربیان در این برنامه حضور داشتند.»

به گزارش روابط عمومی مهدقرآن شکوفه‌ها؛ نونهالان قرآنی با تهیه پلاکارد و با سر دادن شعارهای مناسب روز هوای پاک یک روز شاد و باطراوت را در دامن طبیعت سپری کردند.

خواجی، مدیر مهد قرآن با اشاره به این که هوای پاک نیازمند دل‌های پاک است نونهالان را به بهداشت فردی و اجتماعی دعوت کرد.

او با اشاره به آلاینده‌هایی که باعث بروز بیماری‌ می‌شود، اظهار داشت:« با کاهش این آلاینده‌ها، می‌توانیم در طول سال شاهد هوای پاک در شهرمان باشیم.» با تدارکات صبحانه و ایجاد فرصتی برای بازی کودکان در این پارک، این مراسم به پایان رسید.

havayeh pak11

 

 

 

 

 

 

 

1 نظر

  1. شاید کسی که این دیدگاه منو بخوانه مخالف من باشه ولی حقیقت داره
    اقای فرماندار گراش برای پیشرفت شهر گراش فقط به فکر معدنه شاید معدن درآمدی برای گراش داشته باشه ولی این درامد فقط برای کوتاه مدته نه بلند مدت ولی اول هوا رو الوده می‌کنه بعد محیط زیست رو نابود می‌کنه.اگر سر بزنید به معدن شن ماسه گراش و نظاره گر خاک اطراف معدن باشید متوجه می‌شید که این معدن‌ها شن ماسه برای الوده کردن هوا گراش کافیه بعد از برداشت خاک از زمین و نابودی خاک زنده و افزایش خاک مرده و در موقع وزش باد تمام این خاکهای تبدیل به گرد غبار می‌شن و به خورد شهروندان گراش و منطقه میره .هوا پاک شعار نمیخواد هوای سالم حرف نمیخواد هوای پاک رهکاری اساسی پشتکار مسئولین میخواد ولی اگر همینجور مسئولین پیش برن اصلا نباید منتظر هوای پاک بود .در یک شهرستان کوچیک مثل گراش چرا باید سه معدن شن ماسه وجود داشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top