بستن

پایان رقابت پینگ‌پنگ‌بازان پیشکسوت

گریشنا: مسابقات قهرمانی پیشکسوتان استان فارس، یادواره زنده یاد حاج عباس کشوری با اعلام نفرات برتر درگراش به کار خود پایان داد.

به گزارش مرتضی موغلی؛ مسابقات پینگ‌پنگ پیشکسوتان قهرمانی استان فارس، یادواره‌ی زنده یاد حاج عباس کشوری با حضور سی‌ویک شرکت‌کننده از شهرستان‌های گراش، شیراز، داراب، قیروکارزین، مهر، لارستان، فیروزآباد، زرین‌دشت و نی‌ریز در سه رده سنی ۴۰ تا ۴۹، ۵۰ تا ۵۹ و ۶۰ سال به بالا در خانه پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی گراش به پایان رسید.
در مراسم افتتاحیه، از محمد ملایی پیشکسوت مقام‌آور تنیس روی میز گراش، اعضاء هیات تنیس روی میز شهرستان گراش و استان فارس از سوی اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش و ترابی، رئیس هیات تنیس روی میز استان فارس تجلیل شد.
در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال که به صورت دو حذفی برگزار شد ناصر ابراهیمی از شیراز قهرمان شد، ایوب اسماعیلی از داراب در جای دوم قرار گرفت و حسین درویشی و محمد ملایی هر دو از گراش مقام سوم مشترک را کسب کردند.
رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال نیز در یک جدول دو حذفی رقابت کردند که کریم ارد از شیراز قهرمان شد، ابوطالب مشایخی و نعمت‌اله راضی هر دو از لار مقام‌های دوم و سوم را به دست آورند و ابراهیم براتی از شیراز به مقام سوم رسید.
سنین ۶۰ سال به بالا که گرمی خاصی به رقابت‌ها داده بود به صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند که حسن دهقان از شیراز قهرمانی را کسب کرد، منصور ثابت از گراش به مقام نایب قهرمانی رسید و خلیل مختاریان از لار در جایگاه سوم قرار گرفت.
در پایان به نفرات برتر این رقابت‌ها مدال و حکم قهرمانی اهداء شد. در مراسم پایانی اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش از حضور پیشکسوتان پینگ‌پنگ شهرستان‌های فارس، مسعود زارع و مرتضی موغلی مسئولین برگزاری مسابقات و خانواده مرحوم کشوری که هیات تنیس روی میز گراش را در امر برگزاری مسابقات همراهی و حمایت نمودند تقدیر و تشکر کرد.

pingpong-pishkesvatan20

mosabegheh5

 

 

 

 

4 نظر

  1. کاش عکسهای بیشتری بود و خاطرهای گذشته رو برامون زنده میکردید جناب ریاضی سالم و سلامت باشید سی سال از کلاس و درس شما میگذره ولی همیشه تو ذهن بچه ها هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top