بستن

بنیاد مسکن به امام جمعه ارد گزارش داد

گریشنا: طی جلسه‌ای که با حضور رئیس بنیاد مسکن شهرستان گراش در دفتر امام جمعه بخش ارد برگزار شد، حاضران جلسه درمورد پروژه‌های اجرایی مسکن در ارد گفتگو کردند.

به گزارش سایت آدینه؛ در سی‌ام دی‌ماه امسال، جلسه‌ای با حضور رئیس بنیاد مسکن شهرستان گراش، بخشدار ارد، اعضای شورای اسلامی و دهیار، در دفتر امام جمعه بخش ارد برگزار شد.

دراین جلسه ابتدا حجت‌ الاسلام و المسلمین شاهچراغ، امام جمعه بخش ارد، از پروژه‌های در حال انجام بنیاد مسکن در بخش ارد تشکر کرد.

او در ادامه در مورد مشکلات موجود در حوزه‌ی مسکن در مرکز بخش ارد گفت که شامل اجرای پروژه‌های عمرانی پیشنهادی شورای اسلامی، قیمت واگذاری زمین مسکونی و تسهیل شرایط واگذاری زمین برای متقاضیان و تأمین زمین مورد نیاز جهت ساختمان مصلی نماز جمعه است.

IMG-20150120-WA0014

حجه الاسلام و المسلمین شاهچراغ به مسئولین محلی و بخش ارد سفارش کرد که با ایجاد هم‌فکری و تعامل در رفع موانع، از مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار تسریع در موارد مطرح شده شوند.

در ادامه اعضای شورای اسلامی به بیان مشکلات حوزه مسکن و همچنین بلوار ورودی ارد پرداختند.

جمشیدی، رئیس بنیاد مسکن شهرستان گراش، درخصوص اجرای پروژه‌های عمرانی پیشنهادی شورای اسلامی و دهیاری، گفت: «پروژه‌ی بهسازی خیابان معلم و خیابان بهارستان اجرایی شده است و بهسازی بلوار امام حسین(ع) پس از تهیه طرح و نقشه‌برداری به مناقصه گذاشته شده، که با مشخص شدن پیمانکار، اجرایی خواهد شد.»

او در ادامه گفت: «پروژه‌ی بهسازی خیابان امام علی(ع) و بلوار ورودی ارد نیز نقشه برداری، و طرح آن تهیه شده است و اسناد مناقصه تا تاریخ هشت بهمن امسال به استان ارائه داده خواهد شد و در صورت موافقت استان، عملیات اجرایی شروع می‌شود.»

جمشیدی در مورد قیمت واگذاری زمین در فاز ۳ گفت: «قیمت پیشنهادی به ازای هرمتر مربع بیست و پنج هزار تومان در سال ۹۰ مصوب شده است و تمام تلاش بنیاد مسکن شهرستان گراش در دو سال گذشته این بوده که قیمت مذکور افزایش نداشته باشد، که از این مبلغ پانزده هزار تومان هزینه آماده سازی می‌باشد.»

در پایان جلسه اعضای شورای اسلامی قول مساعد دادند که افراد واجدالشرایط جهت دریافت زمین از بین متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند را تا تاریخ چهارم بهمن‌ماه به بنیاد مسکن معرفی کنند.

1 نظر

  1. مگر ارد گاز ندارد که اینها از بخاری نفتی استفاده می کنند.شهرستان ما با داشتن اینهمه ذخایر نفت و گاز باید پروژه ارد گازدار را به اتمام برسوته
    حالا فقط زمان اتحاد وهمدلیه ودوران حیدری نعمتی گذشته باید دوردست پیشرفت شهرستان گراش رادر خدمت توامان به کل شهرستان در نظر گرفت
    باید به تنها بخش گراش رسیدگی دوچندان شود تا زمینه ارتقاء فداغ قهرمان پرور به بخش فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top