بستن

ارد میزبان فوتسال و والیبال روستاها

مسابقات والیبال و فوتسال روستایی و عشایری شهرستان گراش به میزبانی ارد آغاز شد.

Sport Roota Arad (1)

به گزارش یونس آفتاب سومین دوره مسابقات روستایی- عشایری شهرستان گراش با حضور تیم های ارد، فداغ، زینل آباد، خلیلی، حسین آباد، محمدزینا و حیدرآباد، در قسمت خواهران و برادران،  به میزبانی بخش ارد برگزار می شود.

کرامت حقانی نماینده‌ی تربیت بدنی در بخش ارد گفت: این مسابقات با حضور دو تیم از مرکز بخش ارد و یک تیم از روستاهای دیگر از اول بهمن ماه لغایت هفدهم بهمن ماه به میزبانی هیئت تربیت بدنی بخش ارد در قسمت خواهران و برادران برگزار می شود.

ایشان افزود: مسابقات در قسمت آقایان در رشته های فوتسال(۸ تیم) و والیبال(۴تیم) و نیز در قسمت خواهران در رشته های فوتسال و والیبال برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات فوتسال برادران از اول بهمن ماه لغایت هشتم بهمن ماه در ورزشگاه شهدای ارد برگزار می شود که در روز پایانی، مسابقه رده‌بندی ساعت ۲ عصر و سپس فینال انجام خواهد شد. همچنین مسابقات والیبال برادران روز جمعه دهم بهمن ماه، در سالن سرپوشیده شهدای ارد با حضور تیم های ارد، فداغ، خلیلی و حسین آباد برگزار می شود.

حقانی خاطر نشان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز جمعه هفدهم بهمن ماه در مرکز بخش ارد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود که به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

او در پایان ضمن تشکر از مسئولین بخش ارد و شهرستان گراش افزود: مراسم اختتامیه در پایان مسابقات در سالن نمایندگی آموزش و پرورش بخش ارد با حضور مسئولین محلی و شهرستان برگزار می شود.

لازم به ذکر است که مسابقات والیبال و فوتسال خواهران سیزدهم و چهاردهم بهمن ماه در سالن سرپوشیده شهدای ارد برگزار می شود.

Sport Roota Arad (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top