بستن

هفته خوب: همه تیمهای گراش سه امتیاز گرفتند

گریشنا: نمایندگان فوتبال گراش در لیگ‌های استانی هفته موفقی را پشت سر گذاشتند و همگی سه امتیاز این هفته را به دست آوردند.

سه امتیازهای بی‌دردسر

بزرگسالان هلال‌احمر در هفته هفدهم سه امتیاز راحت به دست آوردند. سایپا نوآوران از لیگ برتر کناره‌گیری کرده است و سه امتیاز به حساب بزرگسالان ریخته شد تا این تیم کمی از منطقه خطر دور شود.

بازی شهدا در لیگ برتر فوتسال نیز برگزار نشد. شهدا برای این بازی به فیروزآباد رفته بود اما به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی و پزشک بازی برگزار نشد. به احتمال زیاد این بازی سه بر صفر به نفع تیم شهدا اعلام شود. شهدا در هفته پایانی بازی‌های گروه اول جمعه ۱۰ بهمن در گراش میزبان نبرد داراب صدرنشین این گروه است. تا اینجای کار شهدا شانس زیادی برای صعود به جمع چهار تیم برتر فوتسال استان فارس دارد.

پنج گل در دروازه ستاره جنوب

در مسابقات لیگ برتر استان فارس در رده‌ی جوانان هلال‌احمر گراش پنج بر صفر ستاره‌ی جنوب کوار را شکست داد، در رده‌ی نوجوانان نیز هلال‌احمر در مقابل تیم فیروز‌آباد سه بر صفر پیروز میدان بود و بیست‌وهفت امتیازی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش؛ از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان فارس جمعه سوم بهمن ماه هلال احمر گراش در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم فوتبال ستاره جنوب کوار بود که با نتیجه ۵ بر صفر هلال احمر توانست ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش، برای جوانان هلال احمر احمد رضا محمودی(دروازبان)،مسعود محمدی، علیرضا احمدی، امین وفایی‌فرد، مجتبی شیرشمسی، احمد غفاری، مرتضی غیرتمند، محمد آتشی، احمد‌رضا یوسفی، محمد غفوری، محمد رضا درقه، به مربیگری مهدی کهندلی و ابوذرعباسی در این دیدار بازی کردند.

helal ahmar11
در این دیدار، سیاوش حاتمی، ابوالفضل رادمرد و محمد حاجی‌نژاد تعویض و میثم محمدی،مهدی بخشی، رضا سوزنده، رضا قنبری‌زاده نیمکت ذخیره‌ی تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش را تشکیل دادند.
در این بازی محمد رضا درقه ۳ گل و مجتبی شیرشمسی و احمد غفاری هر کدام با یک گل توانستند تعداد گل‌های زده در این دیدار را به عدد ۵ برسانند.

نوجوانان در جاده قهرمانی

در دیگر رده تیمی، نوجوانان هلال احمر در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس پنجشنبه ۲بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم فوتبال نوجوانان پاسارگاد نیریز بود.

تیم نوجوانان هلال احمر که در بازی دوره رفت توانسته بود در خانه پاسارگاد نیریز را با نتیجه ۱ بر صفر زمین گیر کند در دور برگشت با نتیجه ۳ بر صفر توانست فیروز آباد را بدرقه نماید.

گل‌های این بازی توسط محمد آتشی، علیرضا احمدی(پنالتی) و ابراهیم کامیاب به ثمر رسید و نوجوانان هلال احمر با این برد ۲۷ امتیازی شد تا همچنان صدر نشین مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس باشد.

علی رضا احمدی ۱۴ گله شد تا همچنان صدر نشین آقای گلی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان فارس باشد و محمد آتشی با ۶ گل و ابراهیم کامیاب با ۳ گل در این دوره با هم به رقابت می‌پردازند.

helal ahmar6
هلال احمری‌ها در این روز با ترکیب؛ امیر اکبری (دروازه‌بان)، مرتضی غیرتمند، محمد علی کرباسی، سعید آذرکیش، امیرحسین حسن‌نژاد، آرمان کامیاب، ابراهیم کامیاب، محمد آتشی، علی رضا احمدی ، مهدی محمدی ، به کاپیتانی رضا سوزنده و با مربیگری مهدی کهندلی و ابوالحسن غلامی و سرپرستی حجت عابدی پا به این میدان گذاشت.

در این دیدار سید یحیی مجلسی، رضا دانشور، مصطفی نظافت، پژمان امانتی، منصور سروش، امین روانبد، مهدی غلامی و محمد کهنسال،نیمکت ذخیره‌ی تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش را تشکیل دادند.

تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر با ۲۷ امتیاز در صد مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس قرار دارد و تیم جوانان هلال احمر با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

در رده نوجوانان وصال شیراز با ۲۲ ، پیروانی ۲۱، پیام شیراز ۱۷،آذرخش داراب ۱۷، فجر صفا شهر ۹، پاسارگاد ۵ و صدرا فیروز آباد ۵ امتیاز جدول این دوره از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان استان فارس را تشکیل دادند.

این هفته جوانان هلال احمر پنجشنبه نهم بهمن ماه در شیراز به مصاف تیم ۲۲ بهمن این شهرستان خواهد رفت و تیم فوتبال نوجوانان در شیراز، جمعه ۱۰ بهمن ماه با تیم پیروانی به رقابت خواهد پرداخت.

helal ahmar5

 

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. آخرش ما یاد نگرفتیم چه جوری میشه وقتی یه نفر خودش تو عکسه؛چه جوری خودشم عکس میگیره!!!
    ( عکس از : علی افشار )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top