بستن

اینجا گراش، شهر عاشقان پیامبر(ص)+ گزارش تصویری

گریشنا: دیروز، چهارم بهمن ماه، مردم شهرستان گراش، با برگزاری راهپیمایی برعلیه نشریه‌ی فرانسوی شارلی ابدو، هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند. (خبر اولیه در گریشنا)
به گزارش حجت عابدی از فرمانداری؛ اقشار مختلف مردم شهرستان گراش؛ در تجمعی نسبت به هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو اعتراض کردند.
اصغر فرودی فرماندار گراش در حاشیه این مراسم گفت:«حرکت خصمانه و بی شرمانۀ اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر (ص) قلب تمامی آزاد‌اندیشان جهان را جریحه‌دار کرده است.
سناریوی هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص)به هر بهانه‌ای شکست خورده است و اهانت به حضرت رسول الله (ص) توسط مسلمانان جهان محکوم است و این عمل جبهه مسلمانان را در برابر دشمنان اسلام مستحکم می‌کند.
فرماندار گراش تصریح کرد:«استکبار جهانی به عنوان سردمدار ظلم و ستم در جهان شناخته شده هستند و امروز با توهین به پیامبر مهربانی‌ها، صحنه دیگری از جنایت‌های خود را به نمایش گذاشتند.»
اصغر فرودی در ادامه گفت:«چنین حوادثی زمینه مناسبی را جهت تقویت وحدت بین همه مسلمانان جهان و همه نیرو‌های انقلاب به وجود آورده و این فرصت با تدبیر و عقلانیت زمینه انسجام همه نیرو‌های وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.»
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک رویداد پویا و زنده در تاریخ است، اظهار داشت:«ضربه زدن به اسلام همیشه یکی از برنامه‌های دشمنان است و پیشرفت و قوت اسلام برای دشمنان ترس به وجود آورده است.»
مردم همیشه در صحنه گراش با برگزاری این برنامه اقدام بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی و اهانت به پیغمبر اکرم(ص) را با دادن شعارهای “مرگ برفرانسه”،”مرگ برآمریکا”،”مرگ بر اسرائیل”و “مرگ برانگلیس ” محکوم کردند.

rahpeymah9

 

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top