بستن

صعود دانش آموزان گراش به جمع برترین های فوتسال فارس

 گریشنا: اولین دوره مسابقات قطبی فوتسال دانش‌آموزان دوره ابتدائی به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش و با همکاری مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه در سالن فوتسال این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش؛ آیین افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها ساعت یازده صبح روز یک شنبه، با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونت فرمانداری، رییس اداره تربیت بدنی، فرماندهی انتظامی، مسئولین ادارات و با حضور ۵۴ بازیکن در قالب ۴ تیم؛بیرم ، لار ، خنج و گراش اجرا شد.
در نخستین بازی، تیم گراش میزبان این دوره از مسابقات به مربی‌گری مجتبی و عباس رحمانیان، تیم فوتسال بیرم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد و در دومین بازی ، تیم لار با نتیجه ۳ بر ۰ بر تیم خنج غلبه کرد.
در ادامه این مسابقات، تیم بیرم ۴ بر ۰ تیم لار را شکست داد و تیم گراش نیز در مقابل خنج به تساوی ۰ بر ۰ رسیدند.
در روز دوم و پایانی این بازی‌ها، تیم بیرم ۲ بر ۱ برخنج غلبه کرد و در حساس‌ترین دیدار این مسابقات تیم گراش ۳ بر ۰ تیم لار را با شکست روبه‌رو کرد.
در پایان تیم فوتسال گراش توانست به مرحله بعد که به صورت حذفی برگزار می‌شود راه یابد.

gadval دبیر این دوره از مسابقات کریم دهقانی،کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بود و محسن افشار به عنوان سرپرست و نماینده اداره کل آموزش و پرورش در این مسابقات حضور داشتند.
در پایان، بهترین‌های این رقابت‌ها انتخاب شدند؛ تیم بیرم با هشت گل زده عنوان بهترین خط حمله را از آن خود کرد، تیم گراش با دو گل خورده عنوان بهترین خط دفاع و تیم فوتسال بیرم؛ عنوان بهترین تیم مسابقات را به خود اختصاص دادند.
حسینعلی ایرانشاهی از گراش با ۵ گل زده آقای گل این دوره از مسابقات شناخته شد.
قضاوت این مسابقات برعهده حسین آزادپور از درودزن، مسلم قیصری از مرودشت،حمیدرضا جمالزاده، عبدالمجید افشار و محمد جواد افشار از گراش بود.

fotsal11

 

 

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top