بستن

آغاز کمپین #روزگراش به مناسبت ۱۱/۱۱

گریشنا: با رونمایی از نشان روز گراش، کمپین مردمی #روزگراش  آغاز شد.

Logo Main

به گزارش گریشنا، محمد خواجه‌پور در مورد این کمپین گفت: بسیاری از شهرهای بزرگ با نامگذاری روزی در سال برنامه‌هایی را برای معرفی شهر خود اجرا می‌کنند. روز گراش به تصویب شورای اسلامی شهر گراش رسیده است، هر چند به این دلیل که این روز متولی خاصی ندارد برنامه‌های مشخصی برای آن تدوین نشده است.

خواجه‌پور در مورد کارکرد روز گراش گفت: روز گراش امکان ایجاد یک روح جمعی را به وجود می‌آورد از سوی دیگر فرصتی است که شهر گراش را به دوستان غیر گراشی در ایران و جهان معرفی کنیم.

سردبیر گریشنا تمرکز کمپین ۱۱/۱۱ را بر فضای مجازی دانست و گفت: گراشی‌ها و دوستان آنان می‌توانند مطالب خود را به صورت عکس، فیلم و نوشته‌ در شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای پیام‌رسان و وبلاگ منتشر کنند. هشتگ #روزگراش می‌تواند این مطالب را در اینستاگرام، فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی متمرکز کند. افراد می‌توانند مطالب خود را در ابزارهای پیام‌رسان مانند واتساپ، وایبر و لاین برای شماره ۹۸۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰+ بفرستند تا در گریشنا نیز منتشر شود.

خواجه‌پور گفت: این یک کمپین مردمی و آزاد است و افراد بر اساس عشق و علاقه به شهرشان مطالب مختلف را منتشر می‌کنند. برای جهت‌دهی کمپین، عبدالرضا راستگو یک نشان طراحی کرده است که به همراه ۱۱/۱۱  و هشتگ #روزگراش نقطه اشتراک مطالب منتشر شده خواهد بود. در نهایت سعی می‌کنیم به خلاقانه‌ترین، فعال‌ترین و پرکاربردترین فعالیت انجام شده در ششمین روز گراش جایزه کوچکی بدهیم.

۱۱ بهمن ۱۳۸۸ گراش شهرستان شد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ صادق رحمانی پیش‌نهاد داد این روز به نام روز گراش نامگذاری شود و فروردین ۱۳۹۲ روز گراش در شورای اسلامی شهر تصویب شد. کمپین ۱۱/۱۱ به مناسبت ششمین «روز گراش» از ۱۱ بهمن تا ۱۷ بهمن به مدت یک هفته برقرار خواهد بود.

 

صفحه اینستاگرام گریشنا:http://instagram.com/gerishna

فیس‌بوک گریشنا: https://www.facebook.com/gerishna.gerash

واتساپ و ابزارهای پیام‌رسان:۹۸۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰+

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. سروده من در بهمن سال ۸۸ به مناسبت شهرستان شدن گراش و مانع تراشی بعضی ها :
    این شهر « گراش» زینت استان شد
    با بانگ بلند بگو که شهرستان شد
    گو کور شود هر آنکه نتواند دید
    استان نشود دهی که گاورستان شد

  2. باسلام و تبریک روز گراش از سایت گریشنا خواهشند است با توجه به وجود تحصیلکردگان زیاد در شهرستان گراش مقالات بیشتری راجع به معضلات و مشکلات گراش و مردم گراش منتشر کنید و به ریشه یابی و کار کارشناسی بپردازید تا آیندگان نسبت به ما معترض نباشند به نظر من و بسیاری مشکل بزرگی که آینده گراش را به شدت تهدید می کند و همه در خوابند کمبود آب و بی آبی در آینده است که با توجه به منافع عده ای قلیل دلال و زمینخوار کسی جرات پرداختن به آن را ندارد لطفا از سایت محترم گریشنا و نشریه افسانه خواهشمند است شجاعت به خرج دهید و به آن بپردازید مانند قضیه دکتر نجفی نشود که با توجه به هشدار دلسوزان زمانی به آن پرداختید که کار از کار گذشت

  3. بنام خدا:
    باسلام، منهم بنوبه خود این روز خجسته را به همشهریان عزیزم تبریک و تهنیت عرض میکنم. روز یازدهم بهمن ماه ۱۳۸۸ روز شهرستان شدن گراش نقطه عطفی است در تاریخ گراش پارسیان. خواهشمندم در طراحی هشتک (logo)، کلات گراش (همایون دژ)بصورت پشت نوشته (background) گنجانده شود. چون کلات گراش هویت ماست. اضافه کنم طرح فوق طرح بسیار جالب و خوبی است و دست برو بجه های که با ذوق و سلیقه خود هشتک گراش عزیز را طراحی کردند درد نکند.

  4. من جوان گراشی که هیچ زمین و ملکی در گراش ندارم و با توجه به وضعیت قیمت ها معوم نیست تا آخر عمرم بتوانم در گراش خانه ای بتوانم بخرم الان مدتی است به فکر رفتن از گراش افتاده ام با اینکه گراش را دوست دارم مسئولین بزرگان شورای شهر(البته آنهایی که خودشان درگیر دلالی نیستند)آنهایی که کاری از دستشان برمی آید فکری کنید گراش غیر از اقشار مرفه قشر فقیر و متوسط هم دارد والا دارد شما خبر ندارید

  5. گراش سال ۱۴۱۰
    انشالله که اینچنین نشود
    به گزارش خبرنگارما از گراش که روزی از شهرها ی پر رونق و شلوغ در منطقه به حساب می آمد و قیمت ملک و املاک همیشه از شهر های اطراف و منطقه بالاتر بود به دلیل کم آبی خشک شدن چاه ها و همچنین خشک شدن سد سلمان فارسی و افت محسوس زمین و ترک خوردن تعداد زیادی از ساختمانها امروز این شهر رونق گذشته را ندارد و بسیاری از این شهر به مناطق دیگر مهاجرت نموده اند و قیمت خانه و زمین نسبت به ۱۵ سال قبل با در نظر گرفتن تورم ثابت به کمتر از ۱۰ درصد رسده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top