بستن

خبرخوان «گراش آنلاین» هدیه روز گراش

گریشنا: به مناسبت ۱۱ بهمن و روز گراش فعالیت سایت گراش آنلاین آغاز شد.
به گزارش گریشنا مجتبی اسدی طراح گراش آنلاین گفت: شرکت اجکو (ایده گستر آرمان جریش(بامسئولیت محدود))برای سادگی دسترسی همشهریان به اخبار و مطالب مرتبط با شهر گراش وب سایت و نرم افزار آندروید گراش آنلاین را راه‌اندازی کرده است.(لینک سایت)
گراش‌آنلاین از چهار بخش خبرخوان، مرجع وب‌های گراش، نقشه‌های ماهواره‌ای ، آگهی و نیازمندی‌ها تشکیل شده است. خبرخوان این سایت با بهره‌گیری از وب‌سایت‌های خبری شهر گراش، توابع و همچنین ادارات و ارگان‌ها مرجع مناسبی است برای کسانی که به دنبال اخبار کامل و متمرکز از منابع مختلف هستند.
به گفته مجتبی اسدی: بخش مرجع وب‌های گراش موقعیت مناسبی را برای وبلاگ‌نویسان شهر فراهم می‌کند تا با ثبت وبلاگ خود در این مرجع مطالب و نوشته‌های خود را از طریق نرم افزار آندروید و وب سایت گراش آنلاین در دسترس افراد بیشتری قرار دهند و آمار بازدید نوشته‌هایشان را افزایش دهند. بخش نقشه‌های ماهواره‌ای گراش شامل مختصات دقیق ادارات،اماکن تاریخی و مذهبی، اماکن تفریحی و سایر مکان‌های مهم شهر است. این بخش علاوه بر مختصات دقیق جغرافیایی شامل توضیحات و عکس نیز  است.
آخرین بخش این وب‌سایت آگهی و نیازمندی‌ها است که کاربران می‌توانند به رایگان آگهی‌های خود شامل خرید و فروش، استخدام و… را در آن قرار دهند. شرکن اجکو همزمان با ۱۱/۱۱ روز گراش  از وب سایت ونرم افزار گراش آنلاین رونمایی کرده است. نرم افزار را می توانید از این لینک دانلود کنید.
GerashOnline

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top