بستن

جام فوتسال روستاها در دستان حسین‌آبادی‌ها

گریشنا: تیم شهید نگهداری با پیروزی بر تیم فوتسال شهدای فداغ جام قهرمانی رشته فوتسال سومین دوره مسابقات روستایی عشایری شهرستان گراش را به دست آورد.

به گزارش رضا تقی‌نژاد مسابقات فوتسال روستایی عشایری شهرستان گراش در دو گروه چهار تیمی با شرکت  تیم‌های ارد، فداغ، زینل آباد، خلیلی، حسین آباد، محمدزینا و حیدرآباد، در دو گروه برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده یکی پس از دیگری و در زمان‌های تعیین شده از اول بهمن ماه  و تا هشت بهمن در ورزشگاه شهدای ارد به میدان رفتند.

Sport Roota Arad (1)

 دیدار افتتاحییه را دو تیم شهدای ارد و زینل آباد برگزار کردند که شهدای ارد موفق شد مقتدرانه و با کمک نیروهای جوان حریف خود را با نتیجه سنگین ۸ بر ۱ از پیش رو برداشت. تیم خلیلی در مصاف با تیم وحدت ارد بازی دوم را برگزار کردند و در یک بازی زیبا و منسجم این دیدار با نتیجه تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید.

در دیگر بازی‌های دور اول شهدای فداغ پنج بر یک محمدزینا را شکست داد. تیم حیدرآباد در برابر حسین آباد با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد.

با آغاز دور دوم تیم وحدت ارد در دیداری تماشایی و هیجانی که با تیم محمدزینا داشت با وجود بازیکنان تکنیکی و تاکتیکی اش با نتیجه پر گل ۱۴ بر ۴ در مقابل حریفش به برتری رسید. تیم شهدای ارد در بازی دوم خود در مقابل حسین آباد به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.دیدار حساس و جنجالی دو تیم شهدای خلیلی و فداغ به دلیل ترک زمین توسط فداغی‌ها ، نتیجه ۳ بر صفر به سود خلیلی اعلام شد. چهار بهمن تیم های حیدرآباد و زینل آباد به مصاف یکدیگر رفتند و در یک بازی منسجم ، زینل آبادی ها با نتیجه ۸ بر ۵ به پیروزی در برابر حریف خود دست یافتند.

بازی‌ها به دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی رسید. تیم فداغ با داشتن بازیکنان تکنیکی و تاکتیکی خود موفق شد تا با نتیجه ۴ بر ۲ بر تیم وحدت ارد غلبه و باخت خود را در بازی گذشته برابر خلیلی جبران کند. شهدای ارد در دیدار با تیم حیدرآباد با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. تیم حسین آباد در دیدار با زینل آباد توانست با اختلاف یک گل . نتیجه هشت بر هفت حریف خود را از پیش رو بردارد و در آخرین بازی مقدماتی  تیم محمدزینا در برابر خلیلی با نتیجه ۳ بر صفر باخت.

پس از پایان این بازی ها مقدماتی  تیم های فداغ و شهدای ارد ، خلیلی و حسین آباد به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. دراین مرحله تیم‌های شهدای فداغ و ارد به مصاف یکدیگر رفتند و بازیکنان فداغی با حرکات تکنیکی خود موفق شدند تا بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ به سود خود به پایان برسانند. در دیدار تیم خلیلی و حسین آباد، حسین آبادی ها موفق شدند تا خلیلی را  ۴ بر ۳ شکست دهند.

در رده بندی، بازیکنان تیم شهدای ارد به دلیل عدم حضور تیم خلیلی سه بر صفر برنده از زمین خارج شد.

 تیم فداغ و حسین آباد که با اقتدار پله های ترقی را به خوبی طی می کردند ،  به فینال این دوره از مسابقات روستایی عشایری رسیدند.

تیم فداغ که با شکست حریفان خود به خوبی با برد های شیرین صعود کرده بود ، با داشتن ۱۴ امتیاز در بازی فینال و د

بازیکنان تیم فداغ در دیدارهایی که با تیم های ارد داشتند توانستند میزبان مسابقات و مدعی قهرمانی را از رسیدن به فینال و کسب مقام قهرمانی باز دارند اما در فینال در کمال ناباورانه در مصاف با حسین آباد نتیجه را ۶ بر ۱ به حریف خود واگذار کرد و با باخت سنگین و عنوان نایب قهرمانی به خانه برگشت.

Sport Footsal

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top