بستن

سه کشته در تصادف پژو پارس با پراید

گریشنا: تصادف پراید با پژو پارس در محور فداغ – بیرم، سه کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش رضا تقی‌نژاد، خبرنگار گریشنا در فداغ؛ عصر روز دوشنبه، بیست‌وهفتم بهمن ماه، حسین راشدی به همراه سه پسر خود با پژو پارس در محور فداغ – بیرم در حال حرکت بود که در فاصله چند کیلومتری از روستای محمدزینا با خودروی پراید به رانندگی مصطفی نوروزی از شهروندان روستای خلیلی به صورت شاخ به شاخ برخورد می‌کند.
در این سانحه تلخ و خونین، سه نفر از سرنشینان دو خودرو به نام‌های حسین راشدی ۵۲ ساله از فداغ، مصطفی نوروزی جوان ۱۸ ساله از خلیلی و کاظم محمد‌رضایی معروف به استاد رضا، ۳۰ ساله، جوان ارومیه‌ای ساکن در خلیلی جان خود را از دست دادند.
استاد رضا هر چند به بیمارستان رسید و چند ساعتی بعد از حادثه نیز زنده بود اما حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۲ دیشب، در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم به قربانیان این حادثه پیوست و شمار کشته‌ها از ۲ به ۳ نفر افزایش یافت.
امیر و عبدالرحمان راشدی دو نفر از سرنشینان خودرو پژو از فداغ، از این تصادف مرگبار جان سالم به در بردند. مرحوم حسین راشدی پدر امیر و عبدالرحمان از خیرین به نام فداغی است که دبیرستان امام علی(ع) فداغ به همت او ساخته شده است.
وضعیت جسمانی ابوالفضل راشدی جوان ۱۶ ساله فداغی، رضایت بخش اعلام شده است او در این حادثه از ناحیه پا، فک، مهره‌های گردن و کمر دچار شکستکی شد و از بیمارستان بیرم به بیمارستان امام رضا(ع)لار انتقال داده شد.

3

1

 

5 نظر

  1. سلام ضمن عرض خسته نباشى به مسعولین گریشنا لطفا به موضوع کارهاى که جهاد کشاورزى به تخلفات تبدیل اراضى چه اقداماتى انجام شد فقط چند مورد اراضى تخریب شد ، چند روز پیش اتفاقا شنید جهاد کشاورزى گراش رفته اند که یک زمینى که تخلف کرده خراب کنند ولى یکى از طرف گراشى بنام ع/ خ که با اداره جهاد کشاورزى گراش اشنا بوده مبلغى ۵میلیون تومان از صاحب این باغ گرفته و جهاد کشاورزى هم اون باغ رو خراب نکرده ، ایا این واقعیت داره که تناقض بین افراد قاعل میشه جهاد کشاورزى گراش

  2. خیلی وحشتناکه.
    خدا رحمتشون کنه.وب خانواده هاشون صبر بده.
    الهی هیچکی داغ جوون نبینه.خیلی سخته .

  3. سلام.
    دوستان میخام ی گله ای بکنم .خواهشنا ب کسی برنخوره و کسی ناراحت نشه.
    قبلش میگم معذرت میخام .
    ولی ی سوال برام پیش اومده.تا اونجاییکه من گراشی ها رو میشناسم آدمای بی احساس و بی عاطفه ای نیستن.!!
    ولی دوتا پست درباره حادثه وتصادف گذاشتن هیچکی عکس العملی نشون نداد!یکی تصادف همشهری خودتون که گراشی بودن یکی هم این یکی!!!
    ولی اگه یه پست بزارن درباره تخریب چاه ها و زمین های غیر قانونی ببین چه الم شنگه ای را می ندازین .بعضی وقتا ادم زیاد به مادیات فک نکنه و به فکر کمک و همدردی با بقیه انسانها باشه .واقعا شاهکاره..امیدوارم کسی از حرفام ناراحت نشه. چون واقعیت رو گفتم.بنی آدم اعضای یکدیگرند…
    ولی متاسفانه الان دوره ای شده که باید گفت.!!
    بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top