بستن

دعا برای سلامتی بانی خیر حسینیه اعظم

گریشنا: نماز جمعه این هفته کوتاه‌تر از روال معمول به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در حسینیه اعظم گراش برگزار شد.

به گزارش گریشنا امام جمعه گراش در خطبه اول با اشاره به آیات و روایات در مورد ظن سخن گفت: انسان‌های دارای حسن ظن آرامش قلبی دارند.

غزل «عیب رندان مکن ای حافظ پاک سرشت» و بازخوانی قصه حضرت موسی و خضر به نقل از مولانا جلال الدین بلخی چون همیشه تلمیح امام جمعه گراش به ادبیات فارسی بود.

امام جمعه خطبه دوم خود را کوتاه کرد تا فرصت صحبت به فلاحیان وزیر پیشین اطلاعات برسد. (سخنان فلاحیان در گریشنا). نماینده ولی فقیه در خطبه دوم تنها به اشاره‌ای کوتاه به سخنان مقام معظم رهبری اکتفا کرد: «از نقاط برجسته در سخنان آقا این است که جنگ روانی حاصل از تحریم تلخ و سخت تر از خود تحریم‌ها است. به ما القا شده است که رفع همه مشکلات در گرو لغو تحریم ها است. اما این طور نیست.»

حسینی در مورد مصرف کالای داخلی گفت: «با مصرف کالاهای خارجی زمینه اشتغال فرزندان خودتان را از بین می‌برید. ما باید نسبت به محصولات ایرانی عرق ملی داشته باشیم و تولیدکنندگان هم باید به کیفیت محصولات خود توجه کنند.»

دعای ام‌یجیب برای شفای عاجل شیخ احمد انصاری بانی خیر حسینه اعظم در میانه نماز جمعه این هفته خوانده شد. هفته آینده نیز دعای توسل در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

13920428 Namaz Jomeh (12)

عکس مربوط به هفته‌های پیشین است.

 

 

8 نظر

  1. اللهم اشف کل مریض
    اللهم ارزقنی شفاعه الحسین
    برای شفای ابرخیر (پدر گراش) دست بدعا می شویم و همه باهم دعای ام یجیب می خوانیم و آرزوی سلامتی وی از درگاه ایزد منان خواستاریم.
    آمین یا رب العالمین

    1. یک بام و دوهوا
      تبعیض آشکار!
      جناب آقای حاج سیدرضا حسینی امام جمعه محترم گراش
      شهردار سابق گراش جناب آقای مهندس حسین قایدی ۶ سال برای این شهر با تمام قوا زحمت کشیدند و این شهر را ساختند و برای خداحافظی و حلالیت از مردم گراش بعداز نماز به ایشان نوبت داده شد ولی برای فردی که هیچ سمت اجرایی ندارند بین دونماز وقت می گذارند.

  2. دعا کمترین کار ما در مقابل اعمال نیک این نیکمرد روزگار ما است.خدایا همه مریضان را بخصوص این بزرگوار را شفا عاجل عنایت فرماید.من که همیشه احساس دین میکنم به این خیر عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top