بستن

پیام‌آوران کاپ قهرمانی را از آن خود کرد

گریشنا: مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی،‌ با حضور ده تیم در دو گروه پنج تیمی و با انجام بیست و چهار بازی، با قهرمانی تیم دبستان پیام‌آوران، به پایان رسید.images

به گزارش مهرداد بدیع‌زادگان، روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش؛ یک دوره مسابقات فوتسال بین مدارس ابتدایی شهرستان گراش با همکاری کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش و دبیران تربیت بدنی مدارس صورت پذیرفت که با قهرمانی تیم دبستان پیام آوران پایان یافت.

در دیدار رده‌بندی این بازی‌ها تیم دبستان سلیمی با نتیجه چهار بر دو، تیم دبستان شهید عالمی را شکست داد و به مقام سوم رسید و در بازی پایانی نیز تیم دبستان پیام‌آوران دو بر یک دبستان شهید بهزادی را با شکست روبه‌رو کرد و به مقام اولی مسابقات دست یافت.

دبستان پیام‌آوران؛ مقام اول، دبستان شهید بهزادی؛ مقام دوم و دبستان سلیمی؛ مقام سوم را به خود اختصاص دادند. در این مسابقات ابوالفضل افشار از دبستان شهید بهزادی به عنوان بهترین بازیکن، محمد نجاتی از دبستان پیام‌آوران به عنوان بهترین دروازه‌بان، حسینعلی ایرانشاهی از دبستان سلیمی به عنوان بازیکن اخلاق و حسین یحیایی از دبستان پیام‌آوران به عنوان  پدیده مسابقات انتخاب شدند. همچنین بهنام استوار از دبستان شهید بهزادی آقای گل این مسابقات شد.
درپایان ، به تیم‌های برتر، کاپ قهرمانی و به نفرات برگزیده لوح قهرمانی اهداء شد.

 

1 نظر

  1. جاداره ضمن تقدیر از کلیه عزیزانی که زحمات برگزاری مسابقات را برعهده داشته اند
    از سعید کریمی از دوستان صمیمی بنده که در قهرمانی تیم مدرسه پیام آوران نقش به سزایی داشته،تقدیر و تشکر ویژه نمایم و
    این قهرمانی رو به ایشان و بازیکنان افتخارآفرینش تبریک بگویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top