بستن

دعاهای توسل برای خیر گراشی

گریشنا: مردم برای شفای خیر گراشی، حاج شیخ احمد انصاری، دست به دعا شدند.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ با اعلام خبر بیماری شیخ احمد انصاری خیر نامدار گراشی در روزهای اخیر در مراسم‌های گوناگون در سطح شهر مردم در قالب دعا و صلوات، سلامتی او را از درگاه الهی خواستار شدند. حسینیه اعظم، مسجد صاحب‌الزمان(عج) و مسجد حاج شیخ حسن از جمله‌ مکان‌هایی است که خبر برگزاری دعای توسل برای شفا بیماران از جمله شیخ احمد انصاری از آن‌ها ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی مسجد صاحب‌الزمان(عج)؛سه‌شنبه‌شب جمعی از مردم گراش در حسینیه‌ی اعظم جمع شدند و با خواندن دعای توسل برای شفای خیر و نیکوکار گراشی،حاج شیخ احمد انصاری، دعای خیر کردند. مسجد حاج شیخ حسن نیز میزبان اهالی محله خیابان تمیز بود. شیخ حسن انصاری پدر شیخ احمد این مسجد را در این محله بنا کرد و در سال‌های دهه هشتاد شیخ احمد یک بار دیگر این مسجد را نوسازی کرد. دعای توسل سه‌شنبه شب در این مسجد نیز برگزار شد.

همچنین امشب بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم قرائت حدیث شریف کسا به نیت شفای عاجل همه مریضان، به خصوص شیخ احمد، خیر زبانزد شهر، در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.
ساعت ۱۶ همین روز نیز مراسم هفتگی ختم صلوات به همین منظور در منزل امام جماعت مسجد، ویژه خواهران، برگزار خواهد شد.

doha3

 

 

 

 

 

 

1 نظر

  1. ضمن آرزوی شفای عاجل حاح شیخ احمد انصاری باستحضار میرساند که دیشب جهت شفای این بزرگوار مراسم دعای توسل در سالن صالحین واقع در تکیه هیت محبین حضرت علی اکبر (ع) مسکن مهر بر گزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top