بستن

زمین چمن مصنوعی در فداغ ساخته می‌شود

گریشنا: اولین گام برای ساخت زمین چمن مصنوعی در فداغ را پیشکسوتان و دلسوزان ورزش فداغ برداشتند.

به گزارش رضا تقی‌نژاد، خبرنگار گریشنا در فداغ، تعدادی از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش فداغ برای ساخت زمین چمن مصنوعی در این دهستان، به جمع‌آوری وجوهات نقدی در بین شهروندان فداغی مقیم بندرعباس پرداختند.

از آنجایی که فداغ فاقد هر گونه زمین چمن و سالن ورزشی است، پیشکسوتان و دلسوزان ورزش فداغ به نمایندگی از شورای اسلامی و شورای ورزشی برای جمع‌آوری هزینه موردنیاز ساخت زمین چمن مصنوعی پیشگام شده‌اند تا رویای دیرینه ورزش دوستان را تحقق بخشند.
 
با توجه به این که ساخت زمین چمن مصنوعی در دستور کار شورای اسلامی و شورای ورزشی قرار گرفته است، قاسم هوشیار، مختار تقی‌نژاد، یدالله دست‌سوز و سید حمزه قتالی، به نمایندگی از شورای اسلامی و شورای ورزشی فداغ در بندرعباس، جهت جمع‌آوری وجوهات مردمی اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
به گفته‌ی گروه جمع‌آوری وجوهات، «در اولین روز جمع‌آوری وجوهات نقدی با مراجعه به بازاریان فداغی مقیم بندرعباس، مقدار قابل توجهی پول نقد جمع‌آوری شده است و با وعده‌هایی که بعضی از شهروندان داده‌اند، امیدواریم هزینه خرید چمن مصنوعی به زودی تامین و کلنگ اجرایی این پروژه به زمین زده شود.»
 
نمایندگان شورای اسلامی و ورزشی فداغ در بندرعباس از همه‌ی ورزش دوستان و ورزشکاران خواستند تا جهت احیا و ارتقای سطح ورزش فداغ، در حد توان خود، شورای ورزشی را برای به سرانجام رساندن این امر مهم یاری کنند.

IMG-20150224-WA0094

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top