بستن

والیبالیست های گراش پیروز رقابت با شاهین عمادده

گریشنا: تیم والیبال محلی هفت برکه گراش، توانست شاهین عمادده را با شکست بدرقه کند.
به گزارش روابط عمومی تیم هفت برکه؛ تیم والیبال هفت برکه در دومین بازی خود توانست با نتیجه ۳بر۱از سد شاهین عمادده بگذرد.
در این دیدار خلیل حسنی سرمربی تیم هفت برکه با ترکیب ذبیح الله زارعی، محمد جواد محمدیان (پاسور)،حسین فتحی، اسحاق فروزش (دریافت کننده / قدرتی)، مهدی پرده نشین، علی شمسی (سرعتی زن) مجتبی حسین زاده، (دریافت کننده وقدرتی)، جواد غلامی، فرهاد پورشمسی، (لیبرو) مهندس عبدالمهدی ایزدی (آنالیزور)، محمد‌رضا رشیدی و امیرحسین باقری بازیکنان ذخیره این تیم بودند.
ست اول این مسابقه با نتیجه۲۵بر۱۶به سود هفت برکه خاتمه یافت در ست دوم بازیکنان شاهین بر حملات خود افزودند ولی باز هم نتواستند نتیجه را به سود خود به پایان برسانند این ست هم۲۵بر۱۸مغلوب میزبان شدند.
در ست سوم، دانشور، سرمربی شاهین که چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام قوا بازیکنان خود را روانه زمین کرد و توانست با دریافت‌های خوب و تغذیه اسپکرهای خود توسط پاسور، این ست را با نتیجه ۲۲بر۲۵به سود خود به پایان برساند و امیدوار به ست‌های بعد باشند.
در ست چهارم نتیجه پایاپای پیش می‌رفت در امتیازات پایانی این تیم هفت برکه بود که با دفاع‌های خوب و منظم روی تور و استفاده از توپ‌های برگشتی نتیجه را ۲۵بر ۲۱ تمام کرد و با نتیجه ۳بر۱پیروز این مسابقه دوستانه شد.
داوری این مسابقه بر عهده‌ی حسین افشار، محمد غفوری، میثم عالمی بود و علی درخشنده و محمود جعفریان به عنوان خط نگهدار با در این رقابت‌ها حضور داشتند و در پایان عبدالحمید حسین شیری سرپرست تیم از کلیه تماشاگران و مسئول سالن شهید مشتاقی تقدیر و تشکر کرد وافزود:«این تیم زیر نظر هیچ ارگانی نیست و متعلق به مردم شریف گراش است.»

valibal2

valibal3

 

1 نظر

  1. آغاز مسابقات والیبال شهرستان گراش جام محلات
    امشب ساعت ۸ سالن شهید احمد مشتاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top