بستن

بازتاب خواسته‌های فرهنگیان گراش به اداره کل

گریشنا: دهم اسفندماه گروهی از معلمان گراش در مدیریت آموزش و پرورش تجمع آرامی داشتند. یکی از خواسته‌های اصلی آنان انعکاس این تجمع به سطوح بالاتر مدیریتی آموزش و پرورش بود. (خبر در گریشنا)

محمد هاشم درویشی مدیریت آ.پ گراش یازدهم اسفند در نامه‌ای به اداره کل آموزش و پرورش فارس مشکلات آشکار و عیان فرهنگیان را بازتاب داده است. متن کامل این نامه در سایت روابط عمومی آموزش و پرورش گراش منتشر شده است:

احتراما به استحضار می‌رساند که جمعی از فرهنگیان ارجمند به نمایندگی از همه زحمتکشان وادی تعلیم و تربیت جهت اظهار مشکلات مالی و معیشتی همکاران در روز دهم اسفند ماه نود و سه در کمال ادب و احترام و درایت که جز از ایشان انتظار نمی‌رفت در اداره حضور یافته و مشکلات خود را با حقیر در میان گذاشتند که موافقت شد این مشکلات آشکار و عیان که چندان نیازی به بیان آن نمی‌باشد به مقامات مافوق ابلاغ و انعکاس داده شود تا شما بزرگواران نیز در جهت پیگیری و حل مشکلات معیشتی مبتلابه فرهنگیان و تبعیض و نابرابری حقوق و مزایای این طیف توانمند و زحمتکش با سایر کارکنان دولت، تدبیری در خور و شایسته شأن و منزلت ایشان اندیشیده و طریقی برای بهبود وضعیت زندگی ایشان ارائه فرمایید. مطالب جهت انعکاس و ارجاع به مقامات عالی کشور به حضور ارسال می‌گردد. 

Amozesh

4 نظر

  1. کاری به اقای درویشی نداره تمام شهرهای ایران حتی در تهران تقریباً بیش از چهار هزار معلم روبروی مجلس تجمع کرده اند،و دولت و مجلس محترم هم یک مصوباتی در همین دیروز برای حقوق معلمان عزیز تصویب کرده اند. من یکی از تجمع کنندگان هستم و شاهد هستم که خود درویشی ما را تهدید میکرد که شما را بازجویی خواهند کرد.

  2. افرین…..
    درود بر شما فرهنگیان عزیز که شجاعت خودتون رو نشون دادین.
    من شخصا” از این حرکتی که کردین خوشحالم و همه خبرها رو در شبکه های اجتماعی دنبال میکردم .
    این تجمع اعتراضی بازتاب گستردهای در شبکه های جهانی داشت ولی متاسفانه در رسانه ملی (البته به قول خوشون) بازتاب چندانی نداشت.
    تازه نمایندگان مجلس بجای اینکه به حرف ملت گوش کنن و به امور ملت رسیدگی کنن دستور دادن که اطراف مجلس دیوار امنیتی بسازن….
    خدا وکیلی به نطر شما این مجلس مجلسیه که ما داریم؟
    واقعا”اینا نماینده های واقعی ملت اند ؟

    1. امروز هم که برادران همیشه در صحنه ریخته بودن مسکن مهر دیش ها رو جمع میکردن.
      بابا بیخیال با این کارا نمیتونید جلو اگاهی مردم رو بگیرید.
      اخرش چی باز ملت دیش ها رو نصب میکنن.
      بجای این کارا برید فرهنگ سازی کنید. خدا وکیلی خودتون که گیرنده ماهواره دارین بزارین ملت هم راحت باشن.
      من که الان سریال فاطما گل رو انلاین نگاه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top