بستن

آموزش و پرورش گراش در ساماندهی منابع دوم شد

گریشنا: اداره‌ی آموزش و پرورش گراش در زمینه‌ی ساماندهی منابع انسانی، کلاس و دانش‌آموز در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ در لیست ده اداره‌ی برتر استان فارس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش؛ رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش فارس از معرفی ادارات برتر در زمینه ساماندهی منابع انسانی،کلاس و دانش‌آموز در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ خبر داد. (روابط عمومی اداره کل)

ابراهیم قادری گفت:« در راستای یکی از سیاست‌های پنج‌گانه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ساماندهی نیروی انسانی ، عملکرد ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در ۸ شاخص (کاهش اضافه تدریس ، نقل و انتقالات، بازنشستگی همکاران ، تجمیع کلاس زیر نرم، تجمیع مدارس زیر نرم،‌ نحوه بکارگیری نیروها،‌ به کارگیری سایر نیروها در دوره ابتدایی و بکار‌گیری نیروهای ابتدایی در سایر دوره‌ها) در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مورد ارزیابی قرار گرفت.»

به گفته وی،‌ ادارات آموزش و پرورش خفر،‌ گراش ،‌ ششده قره بلاغ ، خشت و کمارج ،‌ خرامه ،‌ اوز ،‌کازرون ، ‌بیضاء ،‌دشمن زیاری و بیرم به ترتیب به عنوان ده اداره برتر شناخته شدند.

قادری افزود:« این اداره کل،‌ هدف اصلی خود در سال ۹۳ را ساماندهی،‌بازسازی و بهسازی منابع انسانی موجود دانسته و فعالیت ادارات را در طول سال رصد کرده و مجموعه این فعالیت‌ها باعث شده که فارس در بین ۳۲ استان کشور جایگاه خوبی کسب کرده باشد.»

وی در پایان گفت:« با برنامه‌ریزی ‌های انجام شده برای سال تحصیلی۹۵-۹۴ از نیروهای موجود استفاده بهینه خواهد شد و با توجه به اینکه پایه اول متوسطه نخواهیم داشت،‌نیروهای مازاد این دوره برای پوشش کمبود نیرو در دوره متوسطه اول و دوره ابتدایی هدایت خواهند شد.»

IMG-2501

4 نظر

  1. واقعا???
    یعنی استان فارس با اینکه اینقد ضعیفه جز استان های برتر هستش ???با اون معلم های …???الان به عنوان مثال ما یه معلم زیست داریم که خیلی دامنه اطلاعاتش کم هستش وبه علاوه فوقالعاده بد دهن.
    میاد سر کلاس جلو دانش اموز بد دهنی میکنه.سر دانش اموز فریاد میزنه.
    یا معلم زمین مون به زور قبول کرده که بیاد درس بده چون فقط معلم جغرافیاس.

    به جرعت میتونم بگم وضع اموزش پرورش حداقل تو گراش خیلی ضعیفه.
    داغونه داغون.
    همه تو این شهر فکر پول هستن وبس.
    واس درس یه پا پاسی هم ارزش قائل نیستن.

  2. عزیزدل مادر
    این امتیاز نیست بلکه انجام موبه موی سیاستهای محدودیتی اداره کل بوده اندکی توجه به شاخصها این واقعیت روشن میشود
    شاخص های ذکرشده درمتن: ((((کاهش اضافه تدریس ، محدودیت در نقل وانتقالات ، بازنشستگی سریع همکاران بدون درخواست بهره مندی از علاقمندان ، تعطیلی کلاسهای زیرنرم ، تعطیلی مدارس زیرنرم بدون کمترین مقاومت ومنحل کردن آنها و……. )))))) معلوم می شود اداره گراش همه ی این دستورات را سمعا وطاعتا انجام داده که دوم شده و الا چرا در لیست ممتازین شهرستانهای بزرگ مانند نواحی شیراز و مدیریتها نیستند ؟؟؟؟؟؟؟ این بزرگترین دلیل این ادعا ست میگی نه جواب بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top