بستن

هنر به کمک فرهنگ مالیاتی می‌آید

گریشنا: سازمان امور مالیاتی کشور در راستای گسترش و ارتقای فرهنگ مالیاتی، نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی را برگزار می‌کند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالیاتی؛ سازمان امور مالیاتی کشور نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی را با موضوعات مالیات و آبادانی کشور، مالیات و توسعه خدمات آموزشی، مالیات و توسعه اقتصادی، مالیات و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، مالیات و توسعه زیرساخت‌های شهری و مالیات و عدالت اجتماعی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب هنرهای تصویری(فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر، موبایل فیلم و عکس)، هنرهای تجسمی (طراحی و نقاشی، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه‌نویسی) و رسانه‌های دیجیتال (وبلاگ‌نویسی و طراحی بازی _ سرگرمی) به دبیرخانه جشنواره و یا به روابط عمومی ادارات امور مالیاتی مراکز استان‌ها ارسال کنند.

آخرین مهلت ارساال آثار تا پایان سال ۱۳۹۳ است و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانندبه سایت این جشنواره www.intamedia.ir مراجعه کنند.

Maliyat

3 نظر

  1. مالیات هر شهریدباید خرج ان شهر بشود .فقط بخشی از ان به مرکز برود .حضرت مولا علی در نامه به مالک اشتر توصیه میکند که خراج را خرج ابادانی و عمران ان شهر کن که ابادانی موجب تالیف و نزدیکی قلوب میشود.ایا براستی در اینجا مالیات در شهرها هزینه مبشود یا تهران .و کلان شهرها .دیگر اینکه مالیات دهندگان چه نفعی از مالیانشان میبرند .به پول مالیات پارکی .بیمارستانی .مدرسه ا ی اسفالتی امنیتی و ووو ….ایجاد شده است.ما به دادن مالیات مشکلی نداریم با چگونکی هزینه کرد ان مشکل داربم.در کشورهای توسعه یافته خیلی مالیات میگیرند ولی شهروندان از اثرات مثبت مالیاتشان در شهرشان اگاهی دارند و دارای حقوفی میشوند .

  2. آفرین آقای نوبهار,خلاصه و مفید بیان کردین.۷۰ درصد مالیات برای شهر,۳۰ درصد برا هر جا دلشون میخواد.ولی مشکل اینجاست که حتی بر عکس اینم نیست,چرا ؟!!!چون گراش خیر داره,درآمد مالیات برا چشونه.

  3. پول زوره نه مالیات هیچ جای دنیا اینطور نیست مالیات دادن مساوی هست با خدمات گرفتن از دولت ولی اینجا با کمال……با ارباب رجوع برخورد میکنن مث اینکه رفتن اداره بوق……بحساب دیگه دزد سرگردنه تنها اداره هست که هیچ منفعتی واسه شهر نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top