بستن

گزارش تصویری: پرواز همای بر دوش سینماگران

گریشنا: در ادامه مجموعه گزارش‌های گریشنا از یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش، عکس‌های مسلم پورشمسی از مراسم اختتامییه را ببنید. شبی که هما، تندیس جدید جشنواره کل بر دوش فیلمسازان برتر نشست.

صفحه ویژه جشنواره کل در گریشنا

13931220 Kal (30)

 

8 نظر

  1. سلام علیکم
    ضمن عرض خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران و برگزارکنندگان جشنواره استانی کل .
    ای کاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همانطور که نام “فرهنگ و ارشاد اسلامی” یدک می کشد می توانست جلوی فرهنگ منحط غرب که متأسفانه گریبانگیر اعضای محترم آن (سینماگران بطور کلی)نیز شده است بگیرد و برنامه ای برای حذف این بی حجابی ها و بی بندباری ها داشت به لطف نام قشنگ اداره!
    واقعا دیشب از وضعیت حجاب این خواهران که خود را الگوی جوانان میدانند متأسف و متأثر شدم .
    خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید . آمین

  2. با سلام و احترام

    امام جمعه محترم به خدا یک فکری به حال این مجامع (…)، این گونه جلسات و برنامه در شان ملت شریف گراش نیست و خیلی خیلی از وضعیت بی حجابی در این برنامه متاسفم و فردای قیامت همگی پاسخگو هستیم.

  3. نمیشود به دلیل این که عده ای بد حجاب در این مراسم ها شرکت میکنند جلوی این رویدادهای بزرگ فرهنگی که با زحمت های بسیار زیاد اهالی فرهنگ به وجود آمده رو گرفت.

    1. با تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره.به نظر حقیر می توان به صورت دوستانه و غیر رسمی وضعیت فرهنگی و سنتی گراش را به میهمانان یادآوری کرد که این بزرگواران با مراعات بهتر پوشش خود این حساسیت را از بین ببراند.

  4. خوب برادران خوب و گرامی کمی هم شما چشمانتان را درویش کنید و با چشم خواهرانه به زنان نگاه کنید . چرا ما همیشه باید مراعات کنیم.
    خدا همه ما را به راه راست هدایت کند. آمین

    1. سلام خواهر محترمه
      اگر اینطور که شما می فرمایید پس این همه حدیث و روایت از ائمه علیهم السلام و آیات قرآن در مورد حفظ حجاب برای کیست ؟خواهران اسباب گناه را فراهم نکنند برادران هم به گناه آلوده نمی شوند . پس باید از شما شروع کرد .

  5. با سلام
    عروسیه یا جشنواره؟
    خوب خواهر گرامی اگر شما مسلمان تشریف دارید شما باید با حجاب اسلامی بیایید بیرون ما هم وظیفه داریم طبق اداب اسلامی عمل کنیم.

  6. بردران گرامی :
    متاسفانه با شما مردان بحث نمیشه کرد چون خودخواه هستید پس شما هر چه دوست دارید باشید و ما هم کار خودمونو میکنیم .متاسفم

نظرات غیر فعال

8 نظر
scroll to top