بستن

پارکینگ طبقاتی طرح جدید برای ترافیک خیابان امام

گریشنا: در راستای کم شدن بار ترافیکی سطح شهر طرح پارکینگ طبقاتی با جذب سرمایه‌گذار در شهرستان گراش به مرحله‌ی اجرایی شدن خواهد رسید.

imagesبر اساس خبر منتشر شده در سایت روابط عمومی شهرداری؛ سازمان حمل ونقل همگانی شهرداری گراش در نظر دارد تا با جذب سرمایه‌گذار از بار ترافیکی خیابان اصلی شهر بکاهد.
در فراخوانی که این سازمان منتشر کرده است از سرمایه گذاران دعوت شده است تا با احداث پارکینگ طبقاتی مکانیزه در فضای محدود اکثر استفاده را جهت پارک خودرو به دست آورد. در این فراخوان آمده است:
با توجه به کمبود تعداد پارکینگ‌های موجود در مجاورت خیابان امام (ره) که باعث اخلال در نظم عمومی و تردد خودروها و بالطبع کاهش معاملات تجاری شده، سازمان حمل و نقل شهرداری در نظر دارد در جهت بهبود وضعیت موجود و ساماندهی فضاهای شهری و همچنین امکان حضور بیشتر شهروندان جهت خرید لوازم و مایحتاج نسبت به ایجاد پارکینگ طبقاتی به صورت مکانیزه در اراضی مجاور این خیابان اقدام کند، به نحوی که بتوان در زمینی به مساحت حداقل ۵۰ متر مربع تعداد شصت تا یکصد دستگاه خودرو قرار گیرد.

سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری گراش از همه‌ی افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری در این بخش هستند دعوت می‌‌کند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به سازمان حمل و نقل شهرداری به آدرس بلوار سرداران، جنب قصر یخی، طبقه فوقانی ساختمان سعادت مراجعه کنند.

 

 

7 نظر

  1. اگه از اول به فکر این بودین، الان دچار این مشکل پارک نبودین.
    ساختمان های ۴-۵-۶ طبقه تو شهر ساختن و دارن میسازن هیچ کدوم پارکینگ نداره ، و مجوز ساخت رو با پارتی و پول و یا هر چیز دیگه بهش دادین، چرا از اول این مشکل رو حل نمی کنید.
    باغ ملی رو واسه پارکینگ درست کردید ، حتی ۲۰-۳۰ تا ماشین هم جا نمی گیره، میشد بهتر روی این کار کرد.
    پارک لاله رو درست کردین، یک جا برای پارک ماشین واسش درست نکردین، اون منطقه اصلا جای یک ماشین و یا یک موتور ایستادن هم نیست.

  2. باید اول شهردار به فکر کشیدن خیابون های جدید باشه مثلا خیابان ساحلی رودخانه پت که میتونه خیابان بسیج ابیاری درمانگاه بیدله رابهم وصل کنه و ازاون طرف به خیابان گلزار وصل بشه

  3. خب چکاریه همچین پارکینگی ساخت
    شما که می خواید بسازید پارکین های طبقاتی مکانیزه بسازید لااقل که تو کمترین جا بیشترین استفاده رو می شه کرد
    دقیقا جای پارک ملی قدیم می شه این طرح رو اجرا کرد!! 🙂

    1. در تیتر خبر به مکانیزه بودن این طرح اشاره نشده واسه همین کمی مبهمه خبر. در واقع طرح این پارکینگ دقیقا همون چیزیه که می فرمایید و قراره کاملا مکانیزه کار بشه. در Gerash.ir تیتر اصلی همون مکانیزه بودن پارکینگه

  4. گلبو جان موافقم درموردپارک لاله بازارشام که خوبه ،باید شهرداری میوه فروشی رو ببره جای دیگه ،پیاده هم نمیتونیم راه بریم چه برسه به ماشین ،بایدشهرداری همکاری کنه مگه نمی بینن

  5. با سلام به همه عزیزان خیلی از سروران نظرشون اینه چرا از اول به فکر روز نبودن حالا به هزار و یک دلیل ناگفته سهل انگاری شده.کذشته رو فراموش و الان یه فکر فکر اساسی بکنیم خیلی راحت میشه پارکینگ طبقاطی ساخت ولی قبل از این راه حل درست تر رو ایا میشه انتخاب کرد و به کارا سرو سامان داد .با اجرای یک فرهنگ ترافیکی هم خیلی از مشکلات الان رو میشه بر طرف کرد ،اگر بله اگر مردم و مسئولین واقعا خواستار حل مشکل باشند.در پایان سال نو همه عزیزان مبارک وهمراه با موفقیت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top