بستن

فرماندارگراش: اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا است

گریشنا: در روزهای پایانی سال ۹۳، یادواره شهدای شهرستان گراش با حضور سردار تنگسیری، سخنرانی فرماندار و پیام امام جمعه برگزار شد.

به گزارش حجت عابدی آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۵ شهید شهرستان گراش دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۳ با حضور سردار تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندار گراش، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم برگزار شد.

فرماندار گراش اقتدار و آزادی نظام جمهوری اسلامی را عظمت وجود شهیدان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز اگر پیشرفتی، اقتداری، آرامشی، امنیتی و افتخاری در داخل یا در منطقه حاصل شده به برکت وجود شهیدان است.

اصغر فرودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۱۲۵ شهید شهرستان  با بیان این که شهدا مشعل فروزان همیشه جاوید در جامعه هستند، تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به تاسی از شهدای کربلا و پیروی از امام راحل برای استقرار حکومت دینی و احیای ارزش های اسلامی و قرآنی از هستی خود گذشتند و امروز انقلاب اسلامی با صلابت هر چه بیشتر زیر سایه رهبر فرزانه انقلاب به پیشرفت و تعالی دست پیدا می کند

وی با بیان اینکه شهادت طلبی رزمندگان اسلام برای دیگر کشورها الگو شده است، افزود: در کشور های اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی مقاومت شکل گرفته است و دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد.

اصغر فرودی فرماندار گراش با بیان اینکه در جهان روز به روز توسط دشمنان اسلام توطیه ای رخ می دهد، خاطر نشان ساخت:  گروه تروریستی داعش توطیه جدید دشمنان است که برای ضربه زدن با اسلام به وجود آمده است.

وی ضمن تقدیر از برگزاری یادواره شهدا در شهرستان گراش خواستار انتقال پیام شهدا به نسل جوان شد و گفت:از همه متولیان امر تشکر می کنم و امیدوارم همه مسئولین در راستای اهداف انقلاب گام و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه شهدا زنده هستند، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا جوانان و نسل های اینده را در برابر هجوم دشمنان بیمه می کند و شهدا زنده هستند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه جوانمردی و از خودگذشتگی شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی، دشمنان را به هراس انداخته است، اظهار داشت: برپایی محافل شهدا صحنه حضور مردم در حوزه های مختلف پررنگ کرده است و شهدا مقام ارزشمند و والایی دارند.

وی اقتدار، ارامش و امنیت امروز جامعه دستاورد خون مطهر شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: دیروز جانفشانی شهدا در خط مقدم جبهه باعث شد تا امروز فضای امن و سالمی برای ما ایجاد شود و این به برکت خون شهدا، مجاهدت رزمندگان اسلام و مقاومت مردم است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که شهدا نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در آید، تصریح کرد: اگر امروز مسئولیت داریم و به عنوان یک ایرانی سرافراز زندگی می کنیم به دلیل این است زیر سایه رهبری حرکت و در خط شهدا گام برداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه خاطرات شهدا باید نسل به نسل انتقال پیدا کند، خاطر نشان ساخت: انتقال خاطرات و دستاورد شهدا باعث حیات نسل جوان می شود و در این راستا باید تلاش شود

سردار تنگسیری در بخش دیگر از سخنان خود به دستاورد شهدا در نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: رزمایش پیامبر اعظم در واقع بخشی از تجهیزات و امکانات نیروی دریایی بود که با صلابت کامل و موفقیت به نمایش گذاشته شد.

این مراسم به همت ستاد یادواره سرداران و ۱۲۵ شهید شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش برگزار شد و در پایان حاج کاظم محمدی ذاکر اهل بیت به مداحی پرداخت. پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی که در گراش حضور نداشت نیز در این برنامه خوانده شد.

13931225 SHohada (3)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top