بستن

فرماندار: مسافران نوروزی سفیران فرهنگی‌اند

گریشنا: فرماندار گراش در بازدید از محل اسکان مهمانان نوروزی، از نزدیک در جریان پذیرش و نحوه خدمات‌رسانی به مهمانان قرار گرفت.
به گزارش حجت عابدی، فرماندار گراش به همراه برخی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی، دیروز صبح از مراکز اقامتی و محل اسکان مسافران نوروزی در شهر بازدید کرد.
وی مسافرین نوروزی را سفیران فرهنگی دانست و خواستار خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مهمانان شد و افزود: «قطعا مسافران و مهمانان نوروزی با خاطره خوشی از شهر خارج می‌شوند و به عنوان سفیران فرهنگی در شهر و دیار خود از مهمان نوازی و آداب و رسوم مردم شهرستان گراش صحبت خواهند کرد.»
فرماندار گراش با بیان اینکه تمام تلاش مسئولین و اعضای ستاد شهرستان فراهم کردن زمینه لازم برای جذب گردشگران و مهمانان است، اظهار داشت:«ظرفیت و پتانسیل گراش در حوزه‌های مختلف در راستای توسعه و آبادانی شهرستان باید به کار گرفته شود.»
اصغر فرودی ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان «دولت ملت، همدلی و هم‌زبانی»، تصریح کرد: «همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت دو بال توسعه همه جانبه و ضروری‌ترین نیاز کشور در حوزه‌های مختلف است و امید است بتوانیم در زیر سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت، منشا خدمات برای مردم و توسعه و آبادانی شهرستان باشیم.»
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرستان گراش از خدمات رسانی دانشکده علوم پزشکی (محل اسکان)، نیروی انتظامی، شهرداری، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، انجمن ایکوموس و اعضای ستاد قدردانی کرد.

noroz4

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

8 نظر

  1. انشاء درباره نوروز
    به نام خدا
    نوروز امد و هیچ جاه سبز نشود
    نوروز امد درختان قطع شدن
    در نوروز همه خوشحال هستن
    در نوروز درختان کوه گراش قطع می‌کنند
    در نوروز چهار گونی چهار گونی زغال از کوه به شهر میاورند
    در نوروز درخت که صد سال عمر داشت و سبز بود در کوه گراش قطع شد تبدیل زغال شد
    نوروز امد همه درختان بادام تلخ که سبز هستن کوه گراش رو قطع کردن که از چوبش مدواخ درست کنند
    نوروز امد اقای حسنی جنگلبان گراش هیچ کاری انجام نداد فقط ادم رو سر کار می‌زارد
    نوروز امد اقای یوسفی ریس منابع طبیعی گراش حاضر نشد با دزدهای درخت خراب کن برخورد کنند و فقط حرف می‌زند.

    1. در حال حاضر نیروی کافی برای پوشش همه اخبار نداریم و روز جمعه تنها فرصت استراحت تیم خبری گریشنا است. در موارد مهم اخبار نماز جمعه پوشش داده می‌شود. اگر خبرهای نمازجمعه به صورت هفتگی در سایت دفتر ستاد نماز جمعه منتشر شود در گریشنا نیز بازنشر خواهد شد.

  2. جناب فرماندار اونجاها سرزدین ی سر مث مخابرات بزنین چند روز تلفن قطع بود ایام عید ولی کسی جواب مارا نداد مگه نباید شیفت باشن

  3. سلام با تشکر از بچه های که با کار ها و فکر های روشن خودشون چه جا های باحالی درست کردن درسته من خودم متاسفانه هنوز موفق نشدم از نزدیک ببینم. ولی وقتی از چهار تا مسافر میشنوم از خوشحالی بال در میارم خدا کنه این کار ها تا دو سه روز بعد از سیزده ادامه داشته باشه تا منم موفق شم یه گشتی به اونجا بزنم .
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top