بستن

آغوش باز هلال احمر برای مسافران نوروزی

گریشنا: پست ایمنی و سلامت هلال احمر در طول تعطیلات نوروزی میزبان مسافران عبوری از گراش بود. به جز مسافران عادی دو میهمان ویژه نیز به امدادگران نوروزی هلال احمر سر زدند

صادق رحمانی، مدیر رادیو فرهنگ صدای جمهوری اسلامی ایران  و سید حسن خلیلی مسئول بازرسی جمعیت هلال احمر استان فارس از پست‌های نوروزی هلال احمر گراش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرشهرستان گراش، نهم فروردین ماه، محمد صادق رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ صدای جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمرشهرستان گراش ضمن تبریک سال نو دقایقی را در کنار اعضا سپری کردو از فعالیت‌های این گروه قدردانی کرد. او در دفتر یادبود، نوشت: «آخرین شبی که درشهر زیبا و زادگاه عزیزم بودم. هلال‌احمرهمواره در من احساس آرامش و ایثار و از جان گذشتگی زنده می‌کند. توفیق مدیران و خدمتگزاران هلال احمر گراش را از خداوند بزرگ خواهانم.»

همچنین در همین تاریخ، سید حسن خلیلی، مسئول بازرسی جمعیت هلال احمر استان فارس با بازدید از پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمرگراش، فعالیت اعضا در پست ایمنی و سلامت و پایگاه امداد بین شهری شهداء امدادگر را مورد ارزیابی قرار داده و آن را رضایت‌‎بخش دانست.

helal ahmar9

او از غرفه‌های فرهنگی و هنری که توسط تشکل‌های فرهنگی شهرستان درکنار پست‌های نوروزی برپا شده است بازدید کرد و در ادامه سری نیز به خانه‌‌ی قدیمی علیپور زد و گوشه‌هایی از زندگی پیشنیان گراش که در این خانه بازسازی شده است را دید و همین‌طور از گالری عکس‌های برگزیده عکاسان گراش دیدن کرد.

در طول تعطیلات نوروز، پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان گراش همچنین اقدام به ارائه‌ی خدمات فرهنگی به مسافران نوروزی کرد.

helal ahmar7

امور جوانان جمعیت هلال احمر گراش درمحل فضای دوست‌دار کودک کمپ ایمنی و سلامت مسافرین که در جنب پارک شهر استقرار دارد با برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان علاقمند سنین ۵ تا ۹ سال خدمات خود را به مسافرین نوروزی ارائه می‌کند. هدف از اجرای این برنامه تشویق کودکان به برنامه‌های هنری و همچنین آشنایی آنان با اهداف جمعیت هلال احمر است.

علاوه بر اجرای مسابقه نقاشی، برنامه‌های آموزش دیگری از جمله آموزش نماز، احکام و … توسط طلبه‌های روحانی در این مکان در نظر گرفته شده است که با استقبال خانواده‌ها روبه رو شده است.

محسنی رییس شعبه گراش با اشاره به اینکه بسیاری از مخاطبین سازمان جوانان را گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهندف اظهار داشت؛« با توجه به تاثیر‌گذاری بالای آموزش در بین این گروه سنی، به منظور ارتقاء کیفیت فضای دوستدار کودک.امسال طبق دستورالعمل طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که در حال انجام است.»

 

helal ahmar3

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top