بستن

هم اندیشی کانون‌های فرهنگی مساجد با حضور رییس کانون‌های فارس

گریشنا: حجت‌السلام نیازی، رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد استان فارس از کانون فرهنگی و هنری مساجد گراش و مسجد صاحب‌الزمان (عج) گراش بازدید کرد.

به گزارش دیباچی، روابط عمومی مسجد صاحب‌الزمان (عج)، دیروز نهم فروردین ماه، حجت‌السلام نیازی با حضور در مسجد صاحب‌الزمان(عج) در بین نماز مغرب و عشا به ایراد سخنرانی کوتاهی پرداخت. او با اشاره به آیه‌ی (إِنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلاَهَ وَآتَى الزَّکَاهَ وَلَمْ یَخْشَ إِلاَّ اللّهَ فَعَسَى أُوْلَـئِکَ أَن یَکُونُواْ مِنَ الْمُهْتَدِینَ) (مسجدهای خدا را کسانی عمارت می‌کنند که به خدا و روز قیامت ایمان آورده‌اند و نماز می‌گذارند و زکات می‌دهند و جز از خدا نمی‌ترسند امید است که اینان از هدایت یافتگان باشند.) گفت: «آباد نگه داشتن مسجد تنها به معنی ساخت و ساز مسجد نیست، بلکه انجام کارهای فرهنگی و آموزشی و ساخت کتابخانه و پارک و جذب و ایجاد سرگرمی‌های مناسب برای نوجوانان و جوانان نیز شامل این کار خیر می‌شود و اجر اخروی دارد.»

بعد از آن رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از از کانون طه، کتابخانه و کافی‌نت مسجد صاحب‌الزمان (عج) بازدید کرد. مسئولین کانون‌های فرهنگی مساجد گراش با بیان نیاز‌ها و مشکلات کانون از حجت‌السلام نیازی قول همکاری گرفتند.

رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد استان که قرار بود از کانون مساجد ارد نیز بازدید کند گراش را به مقصد ارد ترک کرد.

masged1

IMG-20150329-WA0069

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. با سلام

    کانون فرهنگی مسجد باید چجوری فعالیت خودش رو شروع بکنه
    با چ بودجه ای
    از طریق کدام ارگان
    با پشتیبانی کدام شخص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top