بستن

یک بار دیگر دعای ندبه گراش مستقیم روی آنتن شبکه یک

گریشنا: مراسم دعای ندبه در شهرستان گراش یازدهم اردیبهشت به صورت مستقیم از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری؛ فرماندار گراش از پخش مستقیم مراسم پرفیض دعای ندبه این شهرستان از رسانه ملی در یازدهم اردیبهشت امسال، توسط هیات رزمندگان اسلام خبر داد.
اصغر فرودی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری پخش زنده دعای ندبه شهرستان گفت:«مراسم معنوی دعای ندبه این شهرستان، یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در حسینیه اعظم شهرستان به صورت زنده از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.»
وی با بیان این که تمهیدات لازم جهت هر چه باشکوه‌تر اجرا شدن مراسم دعای ندبه در شهرستان اندیشیده شده است، اظهار داشت:«هماهنگی‌های لازم توسط هیات رزمندگان اسلام و همکاری مسئولین شهرستان صورت گرفته است و قطعا حضور باشکوه مردم در این مراسم یک بار دیگر جلوه‌ای از دینداری و دین باوری مردم شهرستان را به نمایش خواهد گذاشت.»
فرودی تصریح کرد:«برگزاری پخش مستقیم دعای پرفیض ندبه و المپیاد قرآنی در اردیبهشت ماه سال جاری دو اقدام مناسب فرهنگی و معنوی است که تاثیرات خوبی برای شهرستان به همراه خواهد داشت.»
عبدالکریم جعفری رئیس هیات رزمندگان اسلام گراش با بیان اینکه شهرستان گراش برای دومین بار میزبان پخش زده مراسم پرفیض دعای ندبه است، اظهار داشت:«این مراسم معنوی برای دومین بار از شهرستان گراش در رسانه ملی پخش خواهد شد و امیدواریم با حضور گسترده و استقبال خوب مردم شاهد برگزاری مراسم باشکوه و معنوی در شهرستان باشیم.»
در این جلسه که امروز صبح در فرمانداری تشکیل شد، هماهنگی‌های لازم جهت تشکیل کمیته‌ها با حضور اعضای ستاد برگزاری و مسئولین صورت گرفت.

farmandari

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

15 نظر

  1. امیدوارم هدف از برگزاری این دعای ندبه ، دعا جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) باشد ، نه اینکه مثل سری قبلی بهره برداری سیاسی و تعصبات قومی و جغرافیایی .

  2. خدا به خیر بگذرونه
    خیلی از این کسانی که توی عکس هستند چند مرتبه اومدند دعای ندبه؟ که الآن ازشون دعوت شده که نظر بدهند؟
    پس چرا از اون عزیزان مخلصی که صبح های جمعه از خوابشون میزنند برای اینکه دعای ندبه خوب برگزار بشه دعوت نشده؟
    اصلا برخی از این مسوولین چند چندن؟

  3. میشه بپرسم این مراسمات چه دخلی واسه گراش داره؟بخدا بجز پول هدر دادن کار دیگه ای ندارن .به خداوندی خدا قسم اسم گراش تو هیچ تقویم یا نقشه جدیدی نیست باورکنید

    1. مسوولین و دست اندرکاران محترم!!!
      با پخش دعا از سیما نمی توان شهرستان گراش و پتانسیل آن را به مردم ایران معرفی کرد, آنهم با هزینه گزاف.
      به نظر بنده حقیر, بیایید از روستای هرنگ از توابع شهرستان بستک تقلید بگیرید که حدوداً ۶۰% مردم ایران سوغات هرنگ را میشناسند. اما شهرستان گراش با این همه هیاهو هنوز طبق نظرسنجی انجام شده حدوداً بین ۳۰ تا ۴۰% مردم استان فارس این شهرستان را نمی شناسند چه رسد به کل مردم ایران.
      بیایید منطقی فکر کنیم…
      سرمایه این شهر را روی حساب و کتاب هزینه کنیم و فقر فرهنگی جامعه و معضل بیکاری جوانان را حل کنیم.
      اگر واقعاً دلسوز هستید بیایید تولید نبات و مسقطی وارده و قنددست شکن و سبزی منجمد و ارده و نان تپ تپی گراشی و امثالهم را معرفی کنید نه…
      جهت اطلاع همشهریان:
      جدیداً روی دسته چکهای بانک ملی گراش، اسم لارستان- گراش حک شده است. حالا هی بروید بگویید ما مردم…

  4. که چه؟
    باشه یا نباشه چه نفعی داره؟
    الان اطلاع رسانی شده که مردم با چه هدفی حضور پیدا کنن؟ هدف معنوی یا هدف خودنمایی جلو دوربین؟
    تا کی آخه؟ تا کی؟…

    1. حمید جان چرا ما باید همه چیز رو از دید منفی و بد ببینیم ؟
      البته تو خیلی از موارد حق داریدا . . . ولی این یکی خداییش یخورده بی انصافیه.
      اگر هم خودنمایی و ریاکارانه باشه ، باز هم ارزشمنده
      چون این کار یه کار ارزشی و منطبق با دینه و مذهبمونه که همون ” ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت ” هستش .
      ببخشید جسارت کردم .موفق و سلامت باشی

  5. گراشی عزیز بیایید در پاسخ به این کار بانک ملی گراش از حضور در بانک سپرده گذاری و سرمایه گذاری در بانک ملی که حریم شهرستان گراش را رعایت نکرده خودداری کنیم

  6. دستتون درد نکنه و خسته نباشید
    خیلی هم خوب
    ما برای چیزهای دیگه میلیاردها خرج میکنیم ، که عده ی در کنار این کارها صاحب پول های باد آورده می شوند و اون کار هم طول میکشه و آخرش هم بجایی نمیرسه.
    این برنامه هیچ سودی که نداشته باشه حداقلش فرصتیه تا گراش و گراشی ها ، سهم خودشون رو در شناساندن فرهنگ مهدویت ،هر چند اندک ادا کرده باشند.
    ممنون بابت پیگیری و به سرانجام رساندن این برنامه .
    خدا قوت و اجر شما با صاحب این مجلس

  7. این کار هم مثل عمره بعدش میفهمیم که اشتباه کرده ایم.بعد از چند سال میگن اصلا هیچ عجر نداشته است.اخه چند صد میلیون تومان پول بیگناه که تو تلویزیون نشان بده اخه به چه قیمتی؟

  8. شما که کامنت گذاشتیدو بابرگذاریش موافقید ایا خودتون تشریف میبرید؟ماهاکه مخالفیم نظرمون اینه که بجای پول دادن به صدا وسیما ونوشتن اسم گراسن که اونم هیچکس نمی دونه گراش کجای نقشه است بیایید بایک هزینه کمتر شهرستانمون ومعرفی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top