بستن

عبدالی، داور برتر در مسابقات باشگاهی نوجوانان کشور

گریشنا: عبدالحمید عبدالی، داور فعال گراشی به جمع داوران مرحله نهایی نوجوانان کشور پیوست.
abdaliبه گزارش، حسین‌پور مسوول کمیته داوران شهرستان گراش؛ دو کوبل داوری از استان فارس و بوشهر برای قضاوت مرحله نهایی مسابقات باشگاهی نوجوانان کشور انتخاب شدند که عبدالی، داور شایسته گراشی نیز در جمع این داوران حضور داشت.

این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپاهان اصفهان و مقاومت تهران به میزبانی فولاد خوزستان به صورت متمرکز به مدت پنج روز برگزار شد که در نهایت به قهرمانی فولاد خوزستان انجامید.
عبدالی قضاوت بازی حساس فولادخوزستان و صنعت نفت آبادان که به نوعی شهرآورد نیز محسوب می‌شد را برعهده داشت و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و هر چند مستحق قضاوت در دیدار پایانی بود ولی به دلایلی بازی فولاد و سپاهان را به کوبل بوشهری سپردند.
عبدالی دیدار مقاومت تهران و صنعت نفت را در مقابل دید مسوولین فدراسیون سوت زد و قضاوت قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و این امر باعث شد وی به عنوان داور برتر انتخاب و از سوی کمیته داوران یک بازی تشویقی در رده جوانان بین تیم‌های فولاد خوزستان و گهر دورود به وی اعطا شود این بازی روز پنج‌شنبه، بیست‌وهفتم فروردین ماه، در اهواز برگزار می‌شود.
احمدی از یاسوج به عنوان ناظر داوری و فرجی از تهران به عنوان نماینده فدراسیون در اهواز حاضر شدند و در روز پایانی بهروان، مسوول سازمان لیگ و عبدی، مسوول کمیته اجرایی رده‌های پایه از سوی فدراسیون جهت اعطای جام قهرمانی به جمع داوران پیوستند.

abdali2

.

9 نظر

  1. این باعث افتخار ما گراشى هاست
    آقاى عبدالى به شما و جامعه ى داورى تبریک مى گم.امیدوارم همیشه سلامت باشى و با موفقیت ادامه بدى.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top