بستن

‫خیز دوباره هیات والیبال گراش‬

گریشنا: در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات والیبال گراش، تقویم ورزشی سال ۹۴، این هیات اعلام شد.

gerashsportبه گزارش روابط عمومی هیات والیبال گراش، طی جلسه‌ای که با حضور مسولین کمیته‌های این هیات برگزار شد، تقویم پیشنهادی سال ۹۴ به تصویب رئیس و دبیران هیات رسید. محسن افشار، رئیس هیات؛ علی‌رضا وقارفرد، دبیر هیات؛ اسماعیل بلبی، کمیته مسابقات؛ حسین گنجی، کمیته داوران؛ محمد چترآبگون، کمیته انضباطی؛ ذبیح‌الله افسانه، کمیته آموزش و استعدادیابی؛ یعقوب وفایی‌فرد، کمیته روابط عمومی، مسئولین کمیته‌های هیات والیبال گراش را تشکیل می‌دهند.

محسن افشار، سرپرست جدید هیات والیبال گراش، در این جلسه تقویم ورزشی سال ۹۴ را اعلام کرد و گفت: «در این تقویم یکم تا سی‌ویکم اردیبهشت به عنوان فصل نقل و انتقالات؛ یازدهم اردیبهشت، مسابقات رده امید؛ شانزده تا بیست‌وششم خرداد، تست استعدادیابی؛ بیست و سوم خرداد، مسابقات رده آزاد جام خلیج فارس؛ سه مرداد شروع تمرینات استعدادیابی؛ بیست‌ودوم مرداد، مسابقات بانوان؛سی‌ویکم مرداد، مسابقات ادارات گراش؛ یکم مهر تا ۳۰ دی، مسابقات مدارس؛ شانزدهم بهمن، مسابقات بانوان؛ بیست‌وچهارم بهمن، مسابقات تورنمنت رده آزاد جام فجر؛ بهمن ماه ۹۴ کلاس مربی‌گری درجه ۳ آقایان و بانوان و اسفند،کلاس داوری درجه ۳ آقایان، انتخاب و به تصویب رسید.»

او در ادامه می‌گوید: «اعضای جدید هیات والیبال بعد از شروع کار خود تاکنون دو جلسه گرفته است که جلسه اول با حضور نماینده تیم‌ها و جلسه دوم با اعضای کمیته‌ها برگزار شده است. ما در این یک ماه سعی داشتیم ساختار والیبال و کمیته‌ها را مرتب کنیم و خوشبختانه در این دوره نیرو‌های تحصیل کرده در کنار نیرو‌های باسابقه حضور دارند. در جلسه سوم  که امروز پنجم اردیبهشت ماه با بانوان والیبالیست داشتیم هم سعی داشتیم تا ساختار والیبال بانوان را نیز سروسامان دهیم.»

valibaljpg

1 نظر

  1. امیدواریم مثل برنامه خوبشون هیات خوب و موفقى داشته باشیم
    کاشکى هیات فوتبال هم کمى به خودشون بیان و تقویم خوبى ارائه و به برنامه شون عمل کنن.
    ان شاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top