بستن

دستیار ویژه رییس‌جمهور و وزیر بهداشت در گراش

گریشنا: با مشخص شدن ریز برنامه سفر هیات دولت به استان فارس، دو نماینده رییس‌جمهور به گراش سفر می‌کنند.

به گزارش حجت عابدی، فرماندار گراش گفت: «همزمان با شانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان فارس، شهرستان گراش میزبان دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان خواهد بود.»

به نظر می‌رسد که با توجه به وجود دو دانشکده علوم پزشکی گراش و لارستان در منطقه، وزیر بهداشت برای سفر به گراش، لارستان و خنج انتخاب شده است.

اصغر فرودی با بیان اینکه شهرستان گراش برای استقبال از نمایندگان رئیس جمهور آمادگی کامل دارد، افزود: «شهرستان گراش سه‌شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری میزبان حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خواهد بود. روز چهارشنبه نهم اردیبهشت‌ماه نیز جلسه شورای اداری شهرستان با حضور دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان برگزار خواهد شد.»

Dolat

وی با ابراز امیدواری که دست‌آورد سفر نمایندگان رئیس جمهور توسعه همه‌جانبه شهرستان باشد، تصریح کرد: «سفر نمایندگان رییس جمهوری به گراش برای آشنایی نزدیک و آگاهی دقیق‌تر از مسائل و مشکلات مردم شهرستان است.»

اصغر فرودی نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش، گفت: «ولایت‌مداری و حضور همیشه در صحنه یکی از نشانه‌های بارز مردم شهرستان گراش در حمایت از انقلاب و نظام است و مردم این شهرستان در سفر نمایندگان کاروان تدبیر و امید به شهرستان نماد عملی این صفات را به نمایش خواهند گذاشت.»

فرماندار گراش با بیان اینکه طرح‌ها و پروژهای مختلفی در این سفر مطرح می‌شود، اضافه کرد: «بر اساس برنامه مشخص شده وزرا به عنوان نمایندگان رئیس جمهور با حضور در شهرستان‌ها علاوه بر پیگیری مأموریت حوزه کاری به عنوان نماینده دولت، مباحث مرتبط به هر شهرستان را با مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیگیری می‌کنند. در این سفر مشکلات شهرستان بررسی می‌شود و درخواست‌های مهمی در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال، ایجاد ادارات و نهادهای دولتی و خدمات‌رسانی، تجهیز و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه راه‌ها و عمران در شهر و روستا و بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان مطرح خواهد شد.»

فرودی خاطرنشان کرد: «سامانه تلفنی ۱۱۱ برای انتقال درخواست‌های مردمی به ریاست جمهوری آماده پذیرش پیشنهادات، انتقادات و اعلام مشکلات مردم است.»

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

6 نظر

  1. درود بر وزیر زحمتکش و دوست داشتنی ایران یعنی دکتر هاشمی که پس از انتصاب ایشان پیشرفت ها و دستاورد های زیادی رو در عرصه پزشکی کسب کرده ایم و در این ۲سال بهترین عملکرد رو در بین وزرای دکتر روحانی داشته اند ..

  2. یکی از پرکارترین وزرا هستش….خسته نباشید میگم درخاست من از ایشون اینه نگاه ویژه ایی ب بیمارستان کنن از لحاظ امکانات چیزی کم نداره چه ب کمک دولت و خیرین متخصص بیشتری اقامت بدن تا این امکانات گرد نخوره…..

  3. ما دانشگاه فنی میخواهیم….چرا به فنی ها کسی اهمیت نمیدن اخه چرا همش تو جامعه پزشکی مده … بابا درامد فنی هم خوبه فقط یه دانشگاه دولتی میخواد
    تو ایران دانشگاه دولتی فنی خیلی کمه دارن حق مارو میخورن این پزشکیا

  4. تعیین تکلیف اورژانس وخارج شدن ازبلانکلیفی پس از دوسال از راه اندازی ازمطالبات اردیها از وزیرمحبوب دولت تدبیر وامید وانتقال درخواست راه اندازی شهرداری ارد به وزیر محترم کشور زیرا برغم گذشت دوسال هنوز شهرداری راه اندازی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top