بستن

حادثه در بوستان شهر

گریشنا: تصادف با کشتی باد صبا در پارک بوستان، نوجوان گراشی را راهی بیمارستان کرد.
به گزارش خبرنگار گریشنا؛ امیرحسین خادمی، نوجوان سیزده ساله جمعه شب، چهارم اردیبهشت ماه زمانی که کشتی اسباب‌بازی در پارک شهر تازه شروع به حرکت کرده بود در حالی که سعی داشت سوار بر این اسباب بازی شود پایش لیز می‌خورد و با برخورد شدید با کشتی در حال حرکت، به گوشه‌ای پرت می‌شود. در اثر این حادثه امیرحسین از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب و از ناحیه‌ی لگن نیز دچار شکستگی می‌شود.
طی تماسی که با مادر مصدوم  داشتیم او می‌گوید:« حوالی ساعت ۱۱ بود که این اتفاق افتاد و با آمدن آمبولانس پسرم به بیمارستان امیر‌المومنین(ع) منتقل شد. پرستاران اورژانس گفتند چون پزشک مرخصی است باید امیر‌حسین را سریع به بیمارستان جهرم منتقل کنیم. در بیمارستان پیمانیه‌ی جهرم بعد از انجام سی‌تی‌اسکن، دکتر سلیمی متخصص مغز اعصاب به ما این اطمینان را داد که مهره‌های کمرش آسیب جدی ندیده‌اند و برای مداوای شکستگی لگن هم می‌بایست به متخصص ارتوپد مراجعه کنید. امیر‌حسین را به گراش آوردیم و قرار است بعد از ظهر برای تکمیل روند درمانی او را به مطب دکتر کاظمی، متخصص ارتوپد ببریم.»

با راستی، مدیر بیمارستان نیز تماس می‌گیریم. او می‌گوید: «معاینه‌ی آسیب‌دیدگان ستون فقرات به متخصصان مغز و اعصاب مربوط می‌شود. دکتر شریفی‌راد تنها متخصص مغز و اعصاب در منطقه‌ی لارستان است که از یکم تا دهم اردیبهشت مرخصی است. در مواقعی که بیمارستان متخصصی را ندارد باید با ستاد هدایت در استان هماهنگ کند تا این ستاد مشخص کند بیماران به کدام یک از مراکز درمانی که پزشک متخصص دارد منتقل شوند. و این مساله دلیل انتقال امیر‌حسین خادمی به بیمارستان پیمانیه‌ی جهرم بود.»

محسن حسن‌زاده، مدیر پارک بوستان را به دفتر دعوت می‌کنیم، او اظهار می‌کند: «امیر حسین یکی از مشتریان دایمی و علاقه‌مند است که گاهی اوقات نیز در هدایت و اپراتوری دستگاه‌های بازی به ما کمک می‌کرد. این حادثه در اثر یک بی‌احتیاطی اتفاق افتاد و ما از هیچ کمکی برای بهبود حال امیر‌حسین دریغ نخواهیم کرد.»
از او می‌پرسیم در حال حاضر اسباب‌بازی‌های پارک چند اپراتور دارد؟ او پاسخ می‌دهد: «اپراتورهایی که دوره دیده باشند فقط دو نفرند. من و برادرم در دوره‌ای که در شیراز برگزار شد شرکت کردیم و دوره دیدیم و به جز ما فعلا اپراتور دیگری در پارک نداریم. در واقع هر کدام از وسایل بازی می‌بایست یک اپراتور برای هدایت و مدیریت داشته باشد.»

او در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: «در نوروز امسال دو ماشین فضایی به مبلغ شانزده میلیون تومان ویژه بزرگسالان و دو دستگاه تکان‌دهنده ویژه‌ی کودکان هر کدام به مبلغ دو میلیون و پانصد تومان خریداری و افتتاح شد. ما از خانواده‌های گراشی می‌خواهیم تا با استفاده از وسایل بازی در این پارک و رعایت نکات ایمنی و کنترل فرزندان توسط والدین و همچنین توجه به تذکرات اپراتور ما را دلگرم کنند. ما نیز سعی می‌کنیم از این به بعد مدیریت در قسمت اپراتوری را قوی‌تر کنیم تا مانع از بروز تکرار این نوع حوادث باشیم.»

File_2014915145757

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

9 نظر

  1. خدا شفاشون بده انشالله …
    از شهردار یا روابط عمومی شهرداری تقاضا میشود لطفا یا خواهشا یا هر چی حساب میکنید . یه فکری به حال این اسباب بازی های غیر استاندارد پارک شهر کنید . حتما باید حادثه اتفاق بیفته تا ما یک کار اساسی کنیم . این وسایل بازی ها مال زمان بچگی بابا بزرگ منه . مثل اون چرخ و فلک و تاب گردون و سرسره بزرگ که خوشبختانه بازرس شهرداری استان چند وقت پیش اومدن و تعطیلش کردن این چند تا وسایل دیگه ام که مونده باید تعویض اش کنند . اگر ام استاندارد باشه از لحاظ ساختار ولی از لحاظ مقاومت دیگه پوسیده شده اسکلت بندی هاش . آقای شهردار اگه میشه یه کم از اون بوجه تون رو صرف این اسباب بازی های پارک کنید . در کنار این فضای سبز به این قشنگی ، چهارتا آهن پاره به قول شما اسباب بازی ، زننده هستش . و واسه این پارک که از شهرهای همسایه میان و از طبیعت و فضای سبز استفاده میکنند واقعا زشته .

  2. سلام.خوبه اقای حسن زاده خودشونم قبول دارن که کسی به عنوان اپراتور ندارن هر کی از هر جا برسه وایسه کنار دستگاه آدم …… یه بچه سیزده ساله که از هیچ چیز دستگاه نمیدونه باید کنار دستگاه وایسه حالا از این بگزریم هیچکدوم از دستگاه ها ایمنی نداره خوب دیگه واسشون مهم نی پول بیاد گور بابای ایمنی…..
    چند وقت قبل آقای رادمرد و محسنی دنبال آوردن وسایل بازی برای پارک بودن نمیدونم چی شد بهشون احازه ندادن خدایش برید پارک لار رو نگاه کنید تحویل آقای رادمرده اونجارو پر وسایل کرده هر چند وقت یه بار وسابلش رو عوض میکنه واسه تنوع وسیله دیگه ای میاره همه وسایلش هم ایمنی داره هم استاندارده چون واسش آدم متخصص میزاره واسه استاندارد کردنش خرجش میکنه وقت میزاره واسش حالا چرا نشد تو پارک گراش فعالیت کنند دیگه ……
    از گریشنا تقاضا میکنم از آقای رادمرد و پارک لار گزارشی تهیه کنه ممنون میشم

  3. من که بچه هامو میبرم باید یه ساعت وایسم کخ یکی بدو بدو از اونور بیاد اینور. یه نفر هم مسئول سوپریه داخل پارکه هم کل بازیهای برقی که امنیت هم ندارن.

  4. زمانی که محسنی ماشین بازی داشت ب خاطر نا ایمن بودن وسایلاش پای دختر من شکست وهیچکس مسءولیت اونرو به عهده نگرفت آقای دلسوز !

  5. با سلام خدمت تمام همشهریان عزیز
    من خودم لحظه حادثه اونجا بودم و بچه خودمو واسه بازی برده بودم و دقیقا صحنه رو دیدم و این فقط یه حادثه اتفاقی بود.
    لازمه خدمت خانم دلسوز هم عرض کنم که تو اگه واقعا دلسوز بودی واسه شهر لار و آقای رادمرد که تمامی وسایل بازی را بخاطر نفع شخصی از گراش به لار منتقل کرد دل نمیسوزوندی و سنگ اونا رو به سینه نمیزدی
    اگه راست میگی تو برو وام بگیر و واسه گراش وسیله بازی بیار
    اهل عمل باش نه حرف مفت…..

  6. خدمت مسافر عرض کنم من گفتم آقای رادمرد کل وسایلش استاندارد کرده بعدشم من میگم این دونفر دنبالش بودن چرا باید پارک رو تحویل یه نفر بودن بعدش خدمت همشهری عرض کنم اقای رادمرد پیگیر تجهیز کردن پارک گراش بودن اونم بیشتر از لار ولی اینقدر شهرداری و شورا سنگ انداختن جلو پای ایشون با دوستشون که مجبور شدن با ضرر صندلی پرنده که داخل بوستان یاران بود به لار منتقل کنن بعدشم همین چندتا وسیله هم که هست از زحمتهای ایشون هستش که باضرر خیلی فراوون ولش کردن حتی پیگیر کار استاندارد سازیشم نشدن
    از گریشنا تقاضا دارم در این خصوص یه گزارشی از آقای رادمرد گزارشی تهیه کنند.

  7. سلام.دلسوز جان خودت رو ناراحت نکن بعضیا که به چیزی که نمیرن و در جریانش که نیستن بلدن حرف مفت بزنن من خودم در جریان کار آقای رادمرد و دوستشون بودم که با نقشه و طرح واسه پارک شهر اومدن که به صورت خصوصی تحویل بگیرن ولی چقدر سنگ از طرف شهرداری و شورا )آقایون ق؛ف،ک و….( داشتن همه چی تو پولش نیست الحمدالله همه آقای رادمرد رو میشناسن خدا اونقدر بهشون داده که محتاج این پولا باشن شما فکر نکن با دقرون وام میشه وسایل آورد تا اینجا بدون که بی پول هم میشه آورد همینجور که حالا هستش بله همین کشتی صبا رو هم ایشون آوردن ولی پیگیر استاندارد سازیش نشدن با توجه به سنگ انداختن
    دلسوز جان گریشنا دنبال اینکارا نمیره که شما ازشون تقاضا میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top