بستن

جزییات سفر نمایندگان رییس‌جمهور به گراش

گریشنا: جلسه‌ی شورای اداری به منظور آمادگی و هماهنگی برای سفر رئیس جمهور و وزرا به استان و شهرستان‌ها در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ فرودی، فرماندار شهرستان در این جلسه بعد از خیر مقدم به حضار گفت:« در این جلسه به دو موضوع سفر رئیس جمهور به استان فارس و چند مورد از موافقت‌نامه‌ها و برنامه‌های مربوط به شورای اداری اشاره می‌کنیم. رئیس جمهور به همراه چهارده نفر از وزرا و معاونین چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته‌ی جاری به استان فارس سفر می‌کنند قرار است که هر وزیر به دو یا سه شهرستان سر بزند.»

برنامه سفر نمایندگان رییس‌جمهور

او در ادامه گفت:« مراسم استقبال در شهرستان گراش از حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی، دستیار ویژه ریاست جمهوری که جایگاه ویژه‌ای نیز در هیات دولت دارد روز ‌سه‌شنبه، ساعت ۱۲ جلو شهرداری برگزار می‌شود و بعد از آن به منظور پاسداشت خون شهدا به طرف گلزار شهدای شهرستان حرکت و در نهایت با تجمع مردم در حسینیه‌ی چهارده معصوم(ع) فرماندار، امام جمعه و احتمالا نماینده‌ی مردم در مجلس در این مکان سخنرانی کوتاهی خواهند داشت و بعد از صرف نهار، ساعت ۵، یونسی با حرکت به مقصد خنج، گراش را ترک خواهد کرد.»

فرماندار شهرستان در ادامه تصریح کرد:« چهل طرح عمده و کلی در کل استان فارس طراحی شده است که در سفر رئیس‌جمهور پیرامون آن بحث خواهد شد و علاوه بر آن با مشورت و بررسی مسئولین خواسته‌ها و نیازهای شهرستان به صورت مکتوب به استانداری منتقل شده است و همچنین با لیست کردن نیاز‌ها و استناد به امضای مسئولین سعی داریم مجوز بعضی از طرح‌ها را در سفری که معاونین به شهرستان گراش دارند، بگیریم. در این بین تقاضا‌های بخش و دهستان‌ها نیز لحاظ شده است چرا که ما به دنبال توسعه‌ی متوازن در تمام نقاط شهرستان هستیم.»

فرودی با اشاره به سفر دکتر هاشمی، وزیر بهداشت در روز چهارشنبه به گراش، گفت:« او صبح چهارشنبه بعد از بازدید از دو شهرستان لامرد و مهر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ به لار می‌رود و ساعت ۱۷ به سمت گراش حرکت خواهد کرد. مراسم استقبال از وزیر بهداشت نیز عصر همین روز، ساعت ۱۷ در مقابل شهرداری اجرا می‌شود و با حضور او جلسه‌ای با روسای ادارات و مسئولین شهر در بیمارستان امیر‌المومنین(ع) گراش برگزار می‌شود.»

طرح‌های این سفر تا سال ۹۵ به اتمام می‌رسد

فرودی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«سیاست‌های رئیس جمهور به این صورت است که با سنجش وضعیت بودجه کشور و به صورت منطقی و حساب شده، طرح‌ها را به تصویب برساند و تنها پروژه‌هایی که این قابلیت را دارد که تا سال ۹۴-۹۵ به اتمام برسد به مرحله‌ی اجرایی شدن خواهد رسید و در واقع این قول را به ما داده‌اند، با هر طرحی که در این سفر موافقت شود بدون شک به مرحله‌ی اجرایی شدن خواهد رسید.»
فرماندار شهرستان در مبحث اعتبارات بیان کرد:« ما در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲، چهل و سه درصد افزایش اعتبارات مصوب داشتیم که با بعضی از اعتبارات به صورت صد در صد موافقت شد و این پروژه‌ها شروع به کار کردند. و خوشبختانه با تعدادی از پروژه‌ها نیز در همین ایام موافقت شد. مدیران و روسای ادارات باید از همین امروز برای کسب اعتبارات، خواسته‌ها و تقاضا‌های خود را با ادارات کل هماهنگ کنند.»

فرودی با قدردانی از مجریان برگزاری المپیاد قرآنی در گراش از حاضرین خواست تا در برگزاری و پخش مستقیم دعای ندبه از شبکه ۱ سیما در تاریخ یازدهم اردیبهشت همکاری‌های لازم را داشته باشند. وی در آخر نیز با نزدیک شدن به اعتکاف و روز معلم توجه و گرامی‌داشت این دو روز را مورد اشاره قرار داد.

Dolat01

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

  1. ادمو گیج میکنین توی پاراگراف اول نوشتین چهار شنبه و پنج شنبه.توی پاراگراف بعدی نوشتین دوتاشون چهارشنبه میان.توی عکس زده سه شنبه و چهارشنبه .یکی بگه کذومش راسته؟؟؟؟؟؟

  2. امیدواریم مسوولین بتوانندخواسته های به حق مردم گراش راعملیاتی کنند….یکی ازمهمترین انهاپروژه بزرگ جاده چک چک وکمربندی گراش

  3. اصلا نباید اجازه داد این طرح شوم ادغام ۲دانشکده رااجراکنند بایستی به وزیر گفت خود شخصا قضاوت کند کدام شهر زیرساخت دانشگاهیش اماده تراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top